• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hall of Fame - Beta

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære spillere,

Beta er ved sin slutning efter 2 år og 1 måneds kamp! Beta vil lukkes helt ned i løbet af denne måned, ca. d. 7/8 2012.
Vi vil gerne takke alle spillere, der har været med på denne server, dem der har kæmpet, dem der har holdt liv i denne verden og dem der har hygget sig herinde!

Her følger en Hall of Fame over den vindende alliance og de tre bedste spillere på Beta!

Top 3 spillere:
top3beta.png


Vinderalliancen:
hofbeta.png


Tillykke med sejren!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad er forskellen paa Beta og de andre servere der er sluttet ?
Skal man ha'de rigtige venner eller hvad ?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dit spørgsmål?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære spillere,

Beta er ved sin slutning efter 2 år og 1 måneds kamp! Beta vil lukkes helt ned i løbet af denne måned, ca. d. 7/8 2012.
Vi vil gerne takke alle spillere, der har været med på denne server, dem der har kæmpet, dem der har holdt liv i denne verden og dem der har hygget sig herinde!

Her følger en Hall of Fame over den vindende alliance og de tre bedste spillere på Beta!

[SPR]
Top 3 spillere:
top3beta.png


Vinderalliancen:
hofbeta.png
[/SPR]


Tillykke med sejren!

Det var fandme lækkert at få vundet Beta efter mere end 2 års kamp.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tror Shu Lei gen mener, hvorfor de andre verdener der er afsluttet før Beta, ikke har fået denne her fine anmeldelse samt en plads i hall of Fame:)

Og ja, jeg undrer mig egentlig også, da flere andre verdener allerede har bygget deres 4 VV samt er afsluttet:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
stort tillykke til de oprindelige medlemmer af LV det var en fornøjelse at kæmpe sammen med jer
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tror Shu Lei gen mener, hvorfor de andre verdener der er afsluttet før Beta, ikke har fået denne her fine anmeldelse samt en plads i hall of Fame:)

Og ja, jeg undrer mig egentlig også, da flere andre verdener allerede har bygget deres 4 VV samt er afsluttet:)

LiamAird er i øjeblikket ved at lave til de andre verdener også, både gamma og delta fik i går :)
Det er noget helt nyt vi begynder med, Beta er bare tilfældigvis afsluttet som det er blevet indført :)

Som Liam skrev i de andre:
Ny, flottere Hall of Fame er lavet :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tror Shu Lei gen mener, hvorfor de andre verdener der er afsluttet før Beta, ikke har fået denne her fine anmeldelse samt en plads i hall of Fame:)

Og ja, jeg undrer mig egentlig også, da flere andre verdener allerede har bygget deres 4 VV samt er afsluttet:)

Problemet er, at de ikke helt kan laves på verdener, hvor jeg ikke har et billede af vinderne og vinderalliancen.
Dette kan ikke laves, da verdenerne har stået lukket så længe, at spillerne er begyndt at slette grundet inaktivitet. :)


MEN! InnoGames er ved at implementere en Hall of Fame til selve spillet, så denne altid vil kunne tilgås og kigges på.
Denne vil også, af hvad jeg hørte i går, fungere på de ældre, lukkede verdener, da de stadig har deres logs i databasen!

Jeg har ikke adgang til Databasen, så bliver nødt til at bruge billeder, fra de tidligere verdener, som jeg ikke har fra alle verdener. Beta var nem at lave, da jeg kunne gå direkte derind og kigge :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja stor tillykke til de rigtig lv og tak for mange sjov timer i kamp mod hinanden men vil også lige sige at dem der flygt fra (HA) over til lv få ikke et stort tillykke fra mig a...for de gav jo op som (Ha) spiller de kunne ikke holde til presset fra De Få Rå hehe.....

Mvh Nyrop en stolt spiller i De Få Rå...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvad med de andre ranglister eller er den beste angriber ikke et podiet værdig ? da jeg mener at dette jo er et krigs spil og så må kp jo også være noget at betyde ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja stor tillykke til de rigtig lv og tak for mange sjov timer i kamp mod hinanden men vil også lige sige at dem der flygt fra (HA) over til lv få ikke et stort tillykke fra mig a...for de gav jo op som (Ha) spiller de kunne ikke holde til presset fra De Få Rå hehe.....

Mvh Nyrop en stolt spiller i De Få Rå...

LV vandt og DFR tabte.

Er den længere end det?

HA havde vundet hvis ikke Spilleren, Wilja havde lavet sit lille trick et par timer før vores sidste lvl på vores sidste wonder.

Derefter var der en masse der hoppede fra, der var mange inaktive osv osv.

Dette har intet at gøre med om DFR pressede HA eller noget andet.

Nogle af os skiftede ally fordi vi mente at der ikke var mere i HA, det blev LV der løb af med sejren.
Men uden os fra HA havde LV ikke vundet.

Derudover vil jeg også lige fortælle dig at der ikke var nogle som gav op, men netop kæmpede videre i anden ally.
Begge parter kunne se fordele ved det og derefter kom en aftalen på plads.

Os fra HA er/var LV medlemmer og vi vandt.

Drop skænderierne og hadet som kørte på beta, start op på en anden server og prøv igen.

Mvh
TH.

Stolt vinder af beta.
Little Vikings.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der var da nogen der gav op der var en gang en spiller ved navn Torben H der gav op
så selvfølgelig er der nogen der har givet op undervejs
og wilja hoppede vel fra fordi han var træt af ham Ha lederen med det lille overskæg og skrårem
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der var da nogen der gav op der var en gang en spiller ved navn Torben H der gav op
så selvfølgelig er der nogen der har givet op undervejs
og wilja hoppede vel fra fordi han var træt af ham Ha lederen med det lille overskæg og skrårem

Nej Wilja skred, fordi han ikke forstod Achilles ikke skulle blandes med hvad der skete på beta, = en nar....

og ja som Rollo skriver uden os fra HA havde LV aldrig vundet , men så var DFR kommet til at stå som vindere, nok derfor vi lige skulle ha et surt opstød derfra...... (nyrop)
 
Top