• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Guld log

Tournesol

Active Member
Brugere
kunne det ikke være en ide med en "Guld log" ? Så man kan se hvad man har brugt sit guld på og hvad man har tjent via Guldbørsen eller køb . Således at man har en komplet guld indtjenings-/forbrugs historik for hver server man er på og evt hvor meget af ens guld der er handelsbart , synes den mangler i Guldbørsen ?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Forslaget er super godt!

Kom med mere feedback til forslaget, før jeg kan sende videre.
Vælger at tage Zterens bemærkning som en positiv støtte
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

Tournesol

Active Member
Brugere
Nej fy for satan. Tænk hvor dårlig samvittighed jeg ville få :D
smiley_emoticons_lol.gif
Nu var det jo heller ikke et spørgsmål om din samvittighed ... men et spørgsmål om bedre overblik over forbrug og indtjening
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Er sikker på det vil være til god gavn i længden ... Trods din samvittighed måske ville nage dig en smule
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 
D

DeletedUser2248

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes det er et god ide, ville være rart at have en oversigt over guldforbrug. Både i forhold til hvor meget man har købt for penge og tjent ved handler men også hvad det er brugt til. Så kan man måske undgå at tænke at ens guld er forsvundet sporløst hvis man ikke lige kan huske det er brugt til køb af premium eller andet.
Så positiv tilbagemelding fra mig til forslaget
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Jeg er næsten sikker på at inno vil tabe penge på sådan en tilføjelse, tænk hvis spillere som bruger ekstreme mængder af guld skulle kunne se hvad de brugte. Jeg tror de ville skære lidt ned på det så :p

Og jeg nævner ingen navne for det har jeg hørt skulle give problemer.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg er næsten sikker på at inno vil tabe penge på sådan en tilføjelse, tænk hvis spillere som bruger ekstreme mængder af guld skulle kunne se hvad de brugte. Jeg tror de ville skære lidt ned på det så :p

Og jeg nævner ingen navne for det har jeg hørt skulle give problemer.

Tror du virkelig det i sidste ende ville gøre en forskel for spillere, at de kan se en log over forbruget?
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Tror du virkelig det i sidste ende ville gøre en forskel for spillere, at de kan se en log over forbruget?
smiley_emoticons_wallbash.gif

For nogle ja, er jeg ret sikker på. Ja de ved de bruger meget guld osv, men at kunne se man feks har brugt 200k guld de sidste 3 måneder, det ville måske ændre lidt på folk. Nogle er dog ligeglade :D
 
Top