• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grepolis v.2.0

D

DeletedUser657

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Et åben spørgsmål som jeg nok burde stille ledelsen.

-Jeg kan forstå at den lovede opgradering af Grepolise ikke tilfalder Alfa serveren ej heller de andre dk server men vil først blive implateret med den nye server og helteverdnen vil først komme med den. >>> smukt <<<

-Jeg misforstod nok noget da jeg sidst på året sidste år læste om opgraderinger, i min glæde trode jeg Ino gjorde noget for os og øgede oplevelsen ved spillet og tilføjede en form for slutspil.

-Ser nok nu at de ønsker vi stopper her og starter forfra med at bruge penge på den nye server for at afprøve v.2 (pengegrisk og vi er for lille til at de bekymre sig om os)

-Nogen vil nok gøre det, jeg vil ikke, håber mange som mig stopper med at bruge penge og forlader spillet lidt hurtiger end beregnet.

-Ser nok på det som at de sidste penge jeg brugte her inde blev betalt under falske forventninger og forstådelse af hvad jeg inversterede i og havde i udsigt og ende med skuffelse, jaja (beretter det mon til en klage)

men Ino det her efterlader mig som en skuffet spiller der har brugt penge hos jer, men nok aldrig igen (hader virkelig brudte løfter) og håber for jer i ikke efterlader for mange spillere på den måde, andre spil jeg har spillet har altid tilgodeset sine spillere og opgraderede dem, men ok det er ikke jeres stil.

cvn
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan vi få Alfa tilbage til den tidligere version?
 
Top