• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Gratis Premium

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som flere af jer sikkert har læst i InnoGames undskyldningsbrev fra juletiden, vil i modtage 1 dags gratis premium.

Dette er der nu fundet en dato for.
I vil alle modtage 1 dags gratis forvalter Onsdag d. 26/1 2011 ved omkring 11 tiden :)

Til dem af jer, der allerede har premium, vil denne dags gratis forvalter, blive lagt oven i, hvad i allerede har.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
wuhuuuuuuuu

så der bonus :D
 
D

DeletedUser648

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nice glæder mig til det mangler virkelig den forvalter(P:(Smile::Smile::Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
surt:(

Surt at jeg har ikke været i Grepolis i juletiden så det er surt men jeg har alle dem Forvalter, Handlende, Ypperstepræstinde, Øverstbefalende og Kaptajn.
Men det er surt at jeg har ikke været i Grepolis i juletiden så det er lidt surt:(

_____________________________

I min Ø har jeg ikke så meget sølv (I) så skal du ikke erobre mine byer eller grundlægge en ny by for jeg er bange for dig heeeeh!:unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
AqqakuLoorZi

Vil du stoppe med at svare på indlæg som er over måneder gammel. Det skaber forvirring på forum når gamle emner tages frem somer afsluttet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Heri, er jeg ikke enig. Et gammelt emne kan vise sig at blive nyt igen, måske ikke lige dette indlæg, men andre kan.

Hvis I som er moderatorer på forum, ved at et indlæg som handler om Julen, ikke kan blive aktuelt igen, er det bare enten at låse eller slette indlægget:)
 
Top