• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Gamma død eller ?

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Liam lavede en afstemning om Gamma serveren var en død server, der blev svaret på dette og de fleste stemte nej Gamma er ikke en død server.

Alle de spillere der stemte nej der er 90% af dem nu udryddet i spillet, den spiller der gik aller mest op i Gamma stadig var i live var spilleren runea79, han valgte endda også at smide denne info på hans bruger profil.

Vice leder i Army of Loyalty, søger medlemmer der ligger i hav 54, og over 50000 point. Hvis du vil være med, så skriv til mig!

Gamma er ikke en død server!

Højeste placering: 94

Vi fandt det meget støende at han mente serveren ikke var død, så vi gik til aktion.

27.2 - Coup de grace 2,822 runea79 Wheezer Army of Loyalty Discrucio 2011-04-11 03:26:18
Stevnstrup 13,206 runea79 RFTS Army of Loyalty Discrucio 2011-04-11 00:20:47
Demacia 0.25 11,232 runea79 jonas9513 Army of Loyalty Discrucio 2011-04-10 09:10:24
52-42-1 Draupnir 13,323 runea79 Charlotte Army of Loyalty Tormenta 2011-04-10 06:59:59
1.9 Roskilde 13,206 runea79 Thrige Army of Loyalty Tormenta 2011-04-10 06:39:16
0.7 Ålborg 13,218 runea79 StenerDK Army of Loyalty Discrucio 2011-04-10 01:33:12
27.1 - Overkill 13,206 runea79 Wheezer Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 22:05:53
44.1 RuneScape 13,206 runea79 Dipz0r Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 13:27:07
Galbasoleil 13,206 runea79 Galba Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 11:48:24
Aros 45-54-517 13,613 runea79 DonWagner Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 08:33:17
074 13,206 runea79 Jds69 Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 07:05:19
xaro 03 13,397 runea79 Team petersen Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 01:47:57
xaro 02 7,259 runea79 Team petersen Army of Loyalty Discrucio 2011-04-08 23:04:32
Døden i hav 55 13,206 runea79 Team petersen Army of Loyalty Discrucio 2011-04-08 22:01:10


Og sådan gik det til ( er det ikke til at overskue er der her medfølgende link )http://dk.grepostats.com/world/dk3/player/25758/colonizations

Efter 3 dages godt kordineret angreb fra Tormenta og Discrucio ser han profil nu sådan ud


Vice leder i Army of Loyalty, søger medlemmer der ligger i hav 54, og over 50000 point. Hvis du vil være med, så skriv til mig!

Gamma er en død server!

Højeste placering: 94


Hold øje med teksten og se om i kan finde en forskel, syntes man skal tage op til overvejelse om spillet faktisk er slut ?

Eller om man bare skal lade de små spillere stoppe fordi de mister alle deres byer.

Mistede kunder er mistede penge, ingen gider starte igen hvis man lige er nået by 3 også bare bliver udryddet af en spiller med over 100 byer.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Meget flot! Er helt enig med dine synspunkter! :)

Og møg genialt, at han ændrer profilen xD
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Meget flot! Er helt enig med dine synspunkter! :)

Og møg genialt, at han ændrer profilen xD

Genialt indlæg Dipz0r :Smile:, men nu har du selv sagt at du ikke har taget (1) by fra Runea79 og du aldrig ville gøre det. Det passer vist ikke :)

Gamma er en død server! :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Genialt indlæg Dipz0r :Smile:, men nu har du selv sagt at du ikke har taget (1) by fra Runea79 og du aldrig ville gøre det. Det passer vist ikke :)

Gamma er en død server! :pro:

Hvem er Runea79 ?

er det ham der mener Gamma ikke er en død server men som nu mener Gamma er en død server :D

Altså hvis Innogames hellere vil have vi bare nakker alle de små spillere som så aldrig starter igen, fremfor at lave noget slut spil på serveren jamen så det vel sådan det skal være, alt for lige at presse de sidste 1500kr ud af serveren :p
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Gamma er død men kun næsten

Vil her lige udtrykke min beundring for de 4 spillere fra DL som har vist de har større n..... end resten af den døende server.

Skull den næsten gennembanket
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Liam lavede en afstemning om Gamma serveren var en død server, der blev svaret på dette og de fleste stemte nej Gamma er ikke en død server.

Alle de spillere der stemte nej der er 90% af dem nu udryddet i spillet, den spiller der gik aller mest op i Gamma stadig var i live var spilleren runea79, han valgte endda også at smide denne info på hans bruger profil.



Vi fandt det meget støende at han mente serveren ikke var død, så vi gik til aktion.

27.2 - Coup de grace 2,822 runea79 Wheezer Army of Loyalty Discrucio 2011-04-11 03:26:18
Stevnstrup 13,206 runea79 RFTS Army of Loyalty Discrucio 2011-04-11 00:20:47
Demacia 0.25 11,232 runea79 jonas9513 Army of Loyalty Discrucio 2011-04-10 09:10:24
52-42-1 Draupnir 13,323 runea79 Charlotte Army of Loyalty Tormenta 2011-04-10 06:59:59
1.9 Roskilde 13,206 runea79 Thrige Army of Loyalty Tormenta 2011-04-10 06:39:16
0.7 Ålborg 13,218 runea79 StenerDK Army of Loyalty Discrucio 2011-04-10 01:33:12
27.1 - Overkill 13,206 runea79 Wheezer Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 22:05:53
44.1 RuneScape 13,206 runea79 Dipz0r Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 13:27:07
Galbasoleil 13,206 runea79 Galba Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 11:48:24
Aros 45-54-517 13,613 runea79 DonWagner Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 08:33:17
074 13,206 runea79 Jds69 Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 07:05:19
xaro 03 13,397 runea79 Team petersen Army of Loyalty Discrucio 2011-04-09 01:47:57
xaro 02 7,259 runea79 Team petersen Army of Loyalty Discrucio 2011-04-08 23:04:32
Døden i hav 55 13,206 runea79 Team petersen Army of Loyalty Discrucio 2011-04-08 22:01:10


Og sådan gik det til ( er det ikke til at overskue er der her medfølgende link )http://dk.grepostats.com/world/dk3/player/25758/colonizations

Efter 3 dages godt kordineret angreb fra Tormenta og Discrucio ser han profil nu sådan ud





Hold øje med teksten og se om i kan finde en forskel, syntes man skal tage op til overvejelse om spillet faktisk er slut ?

Eller om man bare skal lade de små spillere stoppe fordi de mister alle deres byer.

Mistede kunder er mistede penge, ingen gider starte igen hvis man lige er nået by 3 også bare bliver udryddet af en spiller med over 100 byer.


Dengang afstemningen blev holdt mener jeg IKKE serveren var død.

Indrømmet var Gamma ikke voldsomt aktiv dengang heller, men død var den absolut ikke.

Siden er Zeta startet op og NU er Gamma altså endt på hospice.

Kan den reddes? Jeg er næppe den rette at spørge da jeg er droslet en del ned på Grepolis pt. men en ting er 120% sikkert at skal der gøres et forsøg skal det være snart og der skal max kickstart til.

Edit: Spiller under INGEN omstændigheder sammen med DL ligegyldigt hvor kritisk man udefra mener det behov kunne være!!!!

Edit 2: ok.. Fair men ikke er fan af Liam, men tag jer lige lidt sammen og ej et ansvar selv også - Liam (eller enhver anden) skal sgu ikke være en offentligt accepterede boksebold.. Christ!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Uopdragen mænd nu om dage!

Dengang afstemningen blev holdt mener jeg IKKE serveren var død.

Indrømmet var Gamma ikke voldsomt aktiv dengang heller, men død var den absolut ikke.

Siden er Zeta startet op og NU er Gamma altså endt på hospice.

Kan den reddes? Jeg er næppe den rette at spørge da jeg er droslet en del ned på Grepolis pt. men en ting er 120% sikkert at skal der gøres et forsøg skal det være snart og der skal max kickstart til.

Edit: Spiller under INGEN omstændigheder sammen med DL ligegyldigt hvor kritisk man udefra mener det behov kunne være!!!!

Edit 2: ok.. Fair men ikke er fan af Liam, men tag jer lige lidt sammen og ej et ansvar selv også - Liam (eller enhver anden) skal sgu ikke være en offentligt accepterede boksebold.. Christ!

Kan se det indlæg du quoter er skrevet af mig.

Jeg mener på ingen måde tråden her er oprettet for at bokse til Liam, og kan ingen steder se der bliver nævn hans navn udover det var ham der startede den afstemening den gang.

Du må være sur over jeg har blokeret dig i spillet, siden du skriver sådan noget hø, på et offentligt forum.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis du stadig er dipz har du gang i overkill.. Hvis du ikke er dipz men reelt har overtaget kontoen syntes jeg du skal gennemlæse dette forum for at forstå præcis hvad din konto repræsenterer af holdninger og måden de viderebringes på - herefter vil du næppe behøve at spørge hvorfor jeg svarer som jeg har gør eller hvorfor langt hovedparten af forum vil gøre det samme i en pæn tid fremover

start gerne her:

http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?t=625

http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?t=918
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis du stadig er dipz har du gang i overkill.. Hvis du ikke er dipz men reelt har overtaget kontoen syntes jeg du skal gennemlæse dette forum for at forstå præcis hvad din konto repræsenterer af holdninger og måden de viderebringes på - herefter vil du næppe behøve at spørge hvorfor jeg svarer som jeg har gør eller hvorfor langt hovedparten af forum vil gøre det samme i en pæn tid fremover

start gerne her:

http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?t=625

http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?t=918

Begge tråde du henviser til, har intet med den her tråd at gøre ?

kan du ikke skrive i de tråde, det er altså meget indviklet at du blander 3 tråde sammen, også svare i nummer 4.

Hvis det du skriver intet har med tråden at gøre, så det sku da ikke til at vide hvad du svare på, og her svare du jo så på en 17 måneder gammel tråd i en helt ny tråd hvad sker der ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lol (fik du det slået op??)

Du undrer dig over at henvisningen til Liam og afstemningen blev tolket som en negativ (at han burde have gennemtrumfet et slutspil) - jeg oplyser hermed HVORFOR den tolkes sådan. Hvis du ikke er interesseret i at vide hvad din account sender af signaler er det dit og ikke mit problem!

Uha jo jeg kan fint finde rundt i diverse tråde - at du lever i en verden hvor hver enkelt brik i puslespillet er selvstændig og uafhængig af resten kan jeg ikke rigtigt tage mig af.

Fortsat god dag
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lol (fik du det slået op??)

Du undrer dig over at henvisningen til Liam og afstemningen blev tolket som en negativ (at han burde have gennemtrumfet et slutspil) - jeg oplyser hermed HVORFOR den tolkes sådan. Hvis du ikke er interesseret i at vide hvad din account sender af signaler er det dit og ikke mit problem!

Uha jo jeg kan fint finde rundt i diverse tråde - at du lever i en verden hvor hver enkelt brik i puslespillet er selvstændig og uafhængig af resten kan jeg ikke rigtigt tage mig af.

Fortsat god dag

Hvor ser du noget negativt i sagens info ?

Altså denne tråd er lagt op som Data, altså ren information alle der stemte nej er næsten døde og borte, spillerne er udryddet og de fleste har slettet deres kontoer.

Hvordan kan det være negativt mod liam ?

Du lyder lidt som en mand der ikke har for meget at give sig til, kan os se nogen af de gamle beskeder der ligger fra dig på min konto, er skrevet af en indebrændt mand.

Min konto sender 1 signal, kontoen med flest byer og flest kamppoints i Grepolis ;)

Din konto sender nogen helt andre signaler, en konto der beskylder min konto for at modtage goder af supporten.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor ser du noget negativt i sagens info ?

Altså denne tråd er lagt op som Data, altså ren information alle der stemte nej er næsten døde og borte, spillerne er udryddet og de fleste har slettet deres kontoer.

Hvordan kan det være negativt mod liam ?

Du lyder lidt som en mand der ikke har for meget at give sig til, kan os se nogen af de gamle beskeder der ligger fra dig på min konto, er skrevet af en indebrændt mand.

Min konto sender 1 signal, kontoen med flest byer og flest kamppoints i Grepolis ;)

Din konto sender nogen helt andre signaler, en konto der beskylder min konto for at modtage goder af supporten.


Wow du ramte direkte i bullseye, det er præcis det jeg er!

Lad nu være med at bruge for megen tid sammen med Jesper, ikke?! Den er jo allerede helt gal..

Ud i solen med mig

Hygge
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige et spørgsmål

Er i 2 sikker på i ikke er gift:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er i 2 sikker på i ikke er gift:Smile:

Tror ikke jeg er gift, men har læst mine beskeder igennem, og der er ikke den ting jeg ikke er beskyldt for ;)

Men det sku fint nok, jeg klare den nok.

Dog syntes jeg ikke man skal bedømme nye spillere for noget en anden har udført.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror ikke jeg er gift, men har læst mine beskeder igennem, og der er ikke den ting jeg ikke er beskyldt for ;)

Men det sku fint nok, jeg klare den nok.

Dog syntes jeg ikke man skal bedømme nye spillere for noget en anden har udført.

Lol..

Jeg har hørt at hvis man giver det ene ego en sovepille sover det andet ikke nødvendigvis.. Passer det dippe?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Leder rollen.

Hvis du nu i stedet for at kæfte op her inde, og svare på gamle beskeder, passede din leder rolle, kunne det være i kunne beholde jeres byer.

Nogen snakker, andre kæmper
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis du nu i stedet for at kæfte op her inde, og svare på gamle beskeder, passede din leder rolle, kunne det være i kunne beholde jeres byer.

Nogen snakker, andre kæmper

AHHHH HARJJJ DIPPE

Viste du var derinde et sted :-D

Som jeg har oplyst dig - helt unødvendigt - Gamma har lagt dødsyg og LANGT størstedelen af de oprindelige spillere (marts of frem) har begået gammaselvmord, inkl flere i IG..

At du nakker et par byer fra inaktive spillere finder jeg sgu ikke ret imponerende.. Vi kunne snilt have nakket nogle af dis/tor's også - men der er ikke ret meget sjov forbundet med at være konge i et land uden indbyggere!

Nu må vi se om vi syntes vi gider snuppe dem retur - kommer unægteligt an på om der er nogen somhelst udsigt til fornyet liv derinde og vejret.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Suk mine øjne gør ondT!!!

:unhappy:

hvad faen sker der for en gang mudder kast i denne gode tråd suk jeg har sovet for har ikke givet læse forummet den sidste mdr tid og sikke en gang møg jeg har fået læst igennem her -.-

takker for de gode ord om 4 spillere fra DL håber sgu jeg med i den pulje :Smile:
ellers er jeg sgu en dårlig leder haha! :pro:

jeg ved sgu ikke lige men ja serveren er død mere eller mindre, ja vi kan vinde over nogle af de små det kan næsten alle hehe, men hvad faen for vi ud af det....

tag killernick drengen, han har nok taget 3-5 byer fra små folk i DL og nogle af dem har opgivet spillet, og man tænker hvorfor mund? Dog osse en enkelt eller 2 fra store spillere som ikke bad om hjælp hehe

Disc har vundet lige gyldigt hvordan man vender og drejer dette, de spillede godt sammen i starten og det har satme givet pote!

at DL ikke bugger under trods vi mister flere og flere folk er af den simple grund VI HAR EN KÆMP! og vi satme ikke bange for at stikke den ind i jeres hjul "disc drenge" :Smile: men om vi når så langt eller vi har mistet alle vores spillere inden tjaa, det kan kun tiden vise....

den afstemning med om serveren var død burde aldrig have været der!
SERVEREN ER DØD! og det har den været i knap 2-3 mdr........

de eneste der i live er små folk som alle slår på, for de er sgu mindst!

håber jeg gav lidt info her om min mening syntes lige jeg havde lyst :Smile:

og kan i så ikke stoppe det der mudderkast det sviner alså :pro:



Stolt leder af Danes! Shrekken over and out! :pro:
 
Top