• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

forslag til spillet.

D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
mener , at begynderbeskyttelsen, skal være permanent og umulig at bryde, før den udløber.Det vil gøre det mindre attraktivt at hente venner ind, for at lave byer til deres venner, for derefter at hoppe ud igen, synes det er ødelæggende for spillet. det vil jo så stadigt være muligt efter bb er udløbet, men vil da gøre det mindre attraktivt.
 
D

DeletedUser1997

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det kan kun hjælpe og jeg giver dig 100% ret
 

Storekrog

Active Member
Brugere
mener , at begynderbeskyttelsen, skal være permanent og umulig at bryde, før den udløber.Det vil gøre det mindre attraktivt at hente venner ind, for at lave byer til deres venner, for derefter at hoppe ud igen, synes det er ødelæggende for spillet. det vil jo så stadigt være muligt efter bb er udløbet, men vil da gøre det mindre attraktivt.

Hvorfor hvis jeg må spørge? altså hvorfor skulle det ændre noget? det er bare 5 dage delay? Skulle jeg bygge en by til en, så kom jeg da bare på 5 dage efter når BB var slut og gav ham den?
Kan godt se ideen med ikke at bryde BB, men vil intet ændre på at folk bygger byer :)
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så kunne i/man ikke bryde bb imens, og give hinanden kp til byer,og på den måde få kp til de omtalte byer.kort sagt betingelserne vil være lige de 5 første dage, rigtigt at man derefter stadigt kan udnytte mulighederne, men vil være meget mindre attraktivt,
 
Senest redigeret af en moderator:

Affe

New Member
Brugere
Jeg kan igen kun give skovtollen ret. Så vil det jo sige også at man heller ikke kan ligge og lure passe vel. storekrog og mange andre.
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Istedet for at løse problemmet mere flere regler og beukrati, hvor der altid vil findes smuthuller synes jeg man skal kigge på hvorfor der laves "ghostbyer" nemlig at vi ikke har nok spillere på de skandinaviske servere til at kunne fylde kortet ud med bypladser på landsbyøer.

Også derfor vi er flere der har forslået at få skabt permanent ankerpladser på alle øer. Hermed vil du løse en stor del af den problematik istedet for at komme med lappe løsninger der ikke vil gøre nogen nævnenødig værdi.
 

the old wiking dk

Member
Brugere
ja hvem huske ikke de første servere med masser af spillere og 2 event om året og manglede man kp så angreb man lige sin makker og fik lidt.

2 servere ad gangen en af hver og god tid til at nå op på 150 og 200 byer og kamp det var minutter der skilte hvem der fik vv trofæet og man kunne nå at skifte lidt så flere kunne få andel i trofæerne ( som man stadig kan på de engelske ) og ja hvis jeg er utilfreds med de danske så kan jeg jo bare spille på de andre landes servere er bare hjemme og hygge spille lidt for jeg vil jo helst spille på de danske

nu skal man som en tyv om natten hoppe ud af ally for at få lidt kp fra ally og fjerne alt hvad der er af små spillere for at få anker nok

kan godt være i holder fast i jeres konsept men det jo en død sild kom dog ind i kampen og forny jer lidt

max 2 servere ad gangen en af hver og betal 200 kr om måneden for at være med og så kan i stadig have guldet til småting der ikke har så stor efekt og lav nogle event hvor man kan tjene kp og fjern den regel med at man ikke må angribe sin egen ally den virker ikke alligevel og så åben for he..... nogle flere anker så man kan spredes lidt i starten

he he ja det jo ikke sort det hele, så ville jeg jo ikke være her men men

og så jeres ide med at store spillere får større byer he he hvordan skulle det kunne få flere nye spillere ind
 
Top