• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Forslag til ændring af landsby oversigten.

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg ved der er flere som ønsker der bliver lavet en opdatering på "landsby oversigten" enten forslag 1 eller 2 her på dette billede.

Et 3 forslag kunne være der blev indført en genvejsknap så man bare kunne trykke "Enter"

upload_2018-4-29_8-28-35.png
 
Senest redigeret:

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Aladins billede 2 viser det bedste forslag, hvor man kan vinge alle landsbyerne af på en gang, i højre side, som passer til de fleste med deres musearm, og kun behøver at trykke en gang på saml knappen.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
D

DeletedUser2262

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fine forslag.. har en lille tilføjelse..
man burde kunne flytte derinde om man ville hæve råstoffer eller tropper..
når man er på spanden og vil have nogle lt asp ;)
lige nu er der 4 muligheder at vælge mellem tropper.. så ville kræve at man lige tastede antal ind for hver.. f.eks hvis man ønskede 2xsv + 2x buer x 2 hopp
eller 3xsv + 1 x buer + 2xhopp.. i den stil...

og for min skyld må man gerne genindføre plyndring :D
 
D

DeletedUser1962

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja man kunne som lige så godt få tropperne med fra 6 landsbyer også, nu bruger jeg musen meget og kun 1 hånd så det ville være fint nok med kortere afstand mellem byerne og saml
 
D

DeletedUser506

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Godt forslag. I øvrigt har jeg tænkt på at også ville være smart hvis man kunne udligne forskellene på antal resourcer efter behov. Hvis der f.eks. er max træ og sølv og næsten ikke noget sten i en by kunne man så udligne til f.eks 20K af hver
 
D

DeletedUser1638

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er et gpdt forslag som måske vil spare en del tid i det lange løb - kunne det udbygges med at man kan vælge mellem tropper og råstoffer i "farmvinduet" ville det være endnu bedre ;o)
 
Top