• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Forespørgsel til alle alliancer

Skal vi aftale dette for den nye verden som åbner idag?

  • Nej alle skal slagtes med det samme

    Stemmer: 0 0,0%

  • Samlet antal stemmere
    8

sero

New Member
Brugere
ja denne besked er kopieret direkte fra et alliance forum på Achilles serveren, men kunne dette ikke være en mulighed for at give nye spillere, en chance for at prøve spillet før de bliver slagtet? For som alle ved så mangler vi sku nye spillere på de danske verdener efterhånden.



I for lige en kopi af en gammel tekst som jeg føler vi skal til at bruge igen. Kom gerne med jeres meninger om det i kommentar feltet.

Regel nr. 1 :
Ingen alliancer må optage nye spillere før de har mindst 4 byer. (Denne regel skal sikre at nye spillere ikke kan optages før alle alliancer har haft mulighed for at skrive til dem)
Regel nr. 2 :
Nye spillere der bliver optaget i en alliance må stadig ikke angribes før de har mindst 5 byer. (Denne regel skal sikre at de nye spillere får lov at bygge op, og evt. bygge en by langt væk, hvis de ikke ønsker at joine den 'lokale' alliance)
Regel nr. 3 :
Nye spillere der ønsker at være neutrale må ikke angribes før de har mindst 8 byer. (Denne regel skal sikre at spillere der ikke ønsker at være i en alliance, ikke bliver slagtet lige så snart de når op på 5 byer)
Regel nr. 4 :
Små spillere der er beskyttet af regel nr. 2 og regel nr. 3, må dog gerne angribes hvis de selv angriber først, men man må ikke tage deres byer. (Denne regel skal sikre at små spillere kan 'sættes på plads' hvis de benytter sig af deres beskyttelse, og angriber spillere der ikke må angribe dem)
Regel nr. 5 :
Alle små nye spillere hvis byer ikke er vokset i mindst 10 dage må angribes frit. (Hvis en spiller ikke er aktiv, er der ingen grund til at vi skal vente på at byerne bliver til spøgelsesbyer)
BEMÆRK AT DISSE REGLER KUN GÆLDER FOR HELT NYE SPILLERE!!! Har en spiller bare en enkelt gang været oppe på 5 byer (for neutrale spillere 8 byer) så er der 'NO MERCY', og så kan spilleren angribes og evt. nulstilles som alle andre.
 
D

DeletedUser1721

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det lyder faktisk som en rigtig spændende idé :)
 

sero

New Member
Brugere
Jeg kan godt se at tegl nummer 1 bliver et lille problem med de allerede forud planlagte alliancer der bliver dannet for verdens start
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal forsøge at udtrykke mig så diplomatisk som muligt, kære små krammebamser, det her er altså et krigsspil, så. GLEM DET!!!
 

the old wiking dk

Member
Brugere
har stemt blank da jeg ikke kan stå inde for nogle af de andre, mener nye aktive spillere skal have en chance men de kan ligge så dårligt at det giver mening at fjerne dem hurtigt og så må de starte igen.

har selv prøvet et par servere uden ally og man bliver altid angrebet når ens by nå op på omkring 3500 point og så har man haft tid til at komme væk.

det med at få lov til at flytte sig det ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om hvis man restarter får man nye banditter og man beholder lidt fra første gang

nu vil jeg lige sige at hvis man er aktiv på de engelske servere så bliver man ret tidligt kontaktet af middel store allyer i nærheden som gerne vil have en med, så hvis man ikke tror man kan vinde en server med det samme så har man gode muligheder til at komme i gang og lærer nogle spillere at kende

det er nok det der mangler på de danske servere middel store allyer der spiller for spillets skyld og gerne vil lærer nye op, har prøvet at gøre det sammen med tzar det gik ikke så godt så vi gik tilbage hvor vi kom fra efter nogle måneder men tog da et par gode spillere med

måske ikke en tosset ide at alle store allyer kommiter sig til at lave en begynder ally som så er fredet og beskyttet at hoved ally
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har stemt blank da jeg ikke kan stå inde for nogle af de andre, mener nye aktive spillere skal have en chance men de kan ligge så dårligt at det giver mening at fjerne dem hurtigt og så må de starte igen.

har selv prøvet et par servere uden ally og man bliver altid angrebet når ens by nå op på omkring 3500 point og så har man haft tid til at komme væk.

det med at få lov til at flytte sig det ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om hvis man restarter får man nye banditter og man beholder lidt fra første gang

nu vil jeg lige sige at hvis man er aktiv på de engelske servere så bliver man ret tidligt kontaktet af middel store allyer i nærheden som gerne vil have en med, så hvis man ikke tror man kan vinde en server med det samme så har man gode muligheder til at komme i gang og lærer nogle spillere at kende

det er nok det der mangler på de danske servere middel store allyer der spiller for spillets skyld og gerne vil lærer nye op, har prøvet at gøre det sammen med tzar det gik ikke så godt så vi gik tilbage hvor vi kom fra efter nogle måneder men tog da et par gode spillere med

måske ikke en tosset ide at alle store allyer kommiter sig til at lave en begynder ally som så er fredet og beskyttet at hoved ally


Vise ord, kan ikke helt svare for hvordan det foregår i dag, da jeg har været væk længe, men før tog vi ansvar og oprettede akadamier, hvor nye spillere blev optaget og lærte spillet, slf med det formål at blive flyttet over i moder allien når de var gode nok.
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ha, ha, den med at vente ,til spilleren har 3500 point, det er en angrebs spiller der regnede den ud, kunne dengang ikke betale sig at angribe før. har intet med at beskytte nogen at gøre,
 
Top