• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

forbund ødelægger serveren

D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
i gør det godt, i forsøget på at prøve at vinde har de 2 største forbund mere end 25% af spillerne på denne chi server til sammen. det er da latterlidt at lave et forbund på 60-70 spillere (og der kommer sikkert flere)når der kun er 500 spillere i alt.
Og når man så er i de store forbund så bruger man sku samtidigt massere af guld for at vinde, som om antallet af spillere ikke burde være nok.

helt ærligt prøv noget nyt, brug ikke så meget guld og lad være med at lave forbund. jeg kan huske en gang hvor vi vare flere 1000 få dage efter en server var starte, men det er ødelagt nu. gæt hvorfor
 
D

DeletedUser1963

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
i gør det godt, i forsøget på at prøve at vinde har de 2 største forbund mere end 25% af spillerne på denne chi server til sammen. det er da latterlidt at lave et forbund på 60-70 spillere (og der kommer sikkert flere)når der kun er 500 spillere i alt.
Og når man så er i de store forbund så bruger man sku samtidigt massere af guld for at vinde, som om antallet af spillere ikke burde være nok.

helt ærligt prøv noget nyt, brug ikke så meget guld og lad være med at lave forbund. jeg kan huske en gang hvor vi vare flere 1000 få dage efter en server var starte, men det er ødelagt nu. gæt hvorfor

Enig! Der er sku ikke så meget spænding mere på de danske servere, når 25% af de største guldbrugere og mange af de bedste spillere slår sig sammen til 2 forbund. Det handler om at vinde, men det sku kedeligt de "største" spillere skal klæbe sig op af hinanden server efter server..
 
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja nu er det så de 3 største forbund ligger inde med 217 spillere og vi er ca 300 active sååå, det havde været ok vis de 3 forbund var splittet op så det lød som 6 alliancer med tilsammen 217 spillere så ville de små alliancer stadig have en chance.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja nu er det så de 3 største forbund ligger inde med 217 spillere og vi er ca 300 active sååå, det havde været ok vis de 3 forbund var splittet op så det lød som 6 alliancer med tilsammen 217 spillere så ville de små alliancer stadig have en chance.

NU har jeg desværre ikke selv været online i et par dage pga. flytning, men synes da tendensen med man nærmest bevidst ønsker at tryne nye/mindre spillere er værre. Jeg kan sagtens forstå det strategisk er meget fint. MEN er der noget grepolis mangler, så er det vel nyt blod? Og hvis vi konstant overfalder helt nye spillere for at vise vi er den i skolegården der "tiser" længst, så er vi også selv udenom, at tilgangen af nye potentielt dygtige spillere bliver mindre.
Og det er jo ikke ligefrem fordi vi længere vælter os i spillere på grepo - i min verden er en stor verden med mange spillere altså sjovere end en 4-havs verden...
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu vil jeg gå ud fra at du hentyder til min alliance, og bl.a. vores angreb på The Republic. I det specifikke tilfælde vil det være selvmord at lade en alliance på 40-45 mand udvide i ro og fred i ens baghave klods op af mulige VVø'er. De fik tidligt at vide hvad vores intentioner var omkring O45, og alligevel vælger man at udvide. Dernæst er det i min verden op til hver enkelt spiller, om man vil "skåne" en lille spiller eller ej.

Problemet ligger ikke i, at det handler om hvem der tisser længst men derimod i at Innogames skal begynde at nytænke. Saml dog alle de nordiske lande i én gruppe, og så vil vi opleve langt større og intense verdener som i de fleste andre EU-lande.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu vil jeg gå ud fra at du hentyder til min alliance, og bl.a. vores angreb på The Republic. I det specifikke tilfælde vil det være selvmord at lade en alliance på 40-45 mand udvide i ro og fred i ens baghave klods op af mulige VVø'er. De fik tidligt at vide hvad vores intentioner var omkring O45, og alligevel vælger man at udvide. Dernæst er det i min verden op til hver enkelt spiller, om man vil "skåne" en lille spiller eller ej.

Problemet ligger ikke i, at det handler om hvem der tisser længst men derimod i at Innogames skal begynde at nytænke. Saml dog alle de nordiske lande i én gruppe, og så vil vi opleve langt større og intense verdener som i de fleste andre EU-lande.


hvad skulle det hjælp og samle flere lande,folk samler sig forsat i store forbund.........inno kan bare begræns hvor mange man kan hjælp pt har deres undskylding være folk snakker sammen videre skype af ligevel

men hør nu her kære inno dårlig undskyldning de kan bare opret en ny server hvor man kun kan sender deff til ens ege ally...
 

Storekrog

Active Member
Brugere
hvad skulle det hjælp og samle flere lande,folk samler sig forsat i store forbund.........inno kan bare begræns hvor mange man kan hjælp pt har deres undskylding være folk snakker sammen videre skype af ligevel

men hør nu her kære inno dårlig undskyldning de kan bare opret en ny server hvor man kun kan sender deff til ens ege ally...

For en gang skyld synes jeg faktisk du siger noget fornuftigt Jim, jeg tror helt klart det vil være spændende med en server hvor man kun kan deffes op af ens alliance :)
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvad skulle det hjælp og samle flere lande,folk samler sig forsat i store forbund.........inno kan bare begræns hvor mange man kan hjælp pt har deres undskylding være folk snakker sammen videre skype af ligevel

men hør nu her kære inno dårlig undskyldning de kan bare opret en ny server hvor man kun kan sender deff til ens ege ally...

Se på de sidste 3-4 danske servere, der har der kun været max 500 aktive spillere (og det er endda højt sat). Flere folk = flere alliancer = flere krige over større områder. Forbund kan man ikke komme til livs, hvad enten man vil det eller ej der vil altid være måder at omgå det på.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For en gang skyld synes jeg faktisk du siger noget fornuftigt Jim, jeg tror helt klart det vil være spændende med en server hvor man kun kan deffes op af ens alliance :)

tak tak

ja den kode som skal skrives kan ikke koste mange ressu...

forslag kunne lyde sådan her (man skal kun kunne sende deff til dem med er i ally. tænke lige som hvis man her delt net så kan man ikke send deff eller ress)......hvis mening med grepolis er det skulle være et hold spil giver det god mening og prøv det af..........vi se gang på gang mega stor forbund samler sig server efter server og så kan det være svært for ny og kom ind..og for smag for grepolis indvidere mener jeg der skal være X antal hvor mange spiller man kan bytte ind og ud af ally.....(ellers venter nogle bare med og byt medl til lige før slutspillet)

men kom on det ske nok aldrig,tænk på slut spillet der ske ikke en dyt

tror mange er ved og være megaaaaaaaa træt af det slut spil...håber godt nok snart vi får info om noget nyt er på vej

brug heller tid på nytslutspil ind og kommer med nye event som pt kun gavner guldspiller og innos penge punge.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Se på de sidste 3-4 danske servere, der har der kun været max 500 aktive spillere (og det er endda højt sat). Flere folk = flere alliancer = flere krige over større områder. Forbund kan man ikke komme til livs, hvad enten man vil det eller ej der vil altid være måder at omgå det på.

jamme bare fordi man bliver mange ,bliver det ikke altid bedre og kan virke indnu mere uoverskuligt for ny spiller

hvis man ønsker ally og forbund med 500 spiller kan man bare spil på tyske,eng,com hvis man synes det er sjovt..........

jeg så gerne og afprøve holdspil.......fra start til slut.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
tak tak

ja den kode som skal skrives kan ikke koste mange ressu...

forslag kunne lyde sådan her (man skal kun kunne sende deff til dem med er i ally. tænke lige som hvis man her delt net så kan man ikke send deff eller ress)

Jeg kan da skrive forslaget til udviklerne, og se hvor mange store "NEJTAK'" jeg får.

Det skader da aldrig.
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Citer Oprindeligt skrevet af donpj111 Vis indlæg
Se på de sidste 3-4 danske servere, der har der kun været max 500 aktive spillere (og det er endda højt sat). Flere folk = flere alliancer = flere krige over større områder. Forbund kan man ikke komme til livs, hvad enten man vil det eller ej der vil altid være måder at omgå det på.
jamme bare fordi man bliver mange ,bliver det ikke altid bedre og kan virke indnu mere uoverskuligt for ny spiller

hvis man ønsker ally og forbund med 500 spiller kan man bare spil på tyske,eng,com hvis man synes det er sjovt..........

jeg så gerne og afprøve holdspil.......fra start til slut.

Det handler skam i ligeså høj grad, om fastholdelse af nuværende spillere. En sammenlægning af de nordiske lande, vil øge udfordringerne både for den enkelte spiller men også for selve alliancen. Tog selv 8 måneders "sabbat" på en EN server med 100 andre danske spillere, fordi der manglede nye udfordringer og nye ansigter at slås med. Det kan hurtigt gå hen og blive halvkedeligt, hvis man kæmper mod de samme server efter server... Og nye folk har ligeså gode vilkår på en stor server (hvis ikke bedre), da de kan spille i udkanten af serveren og stille og roligt få tekniker osv. indarbejdet mens de erfarne ofte slås i kernen. Vi havde omtrent 50 grønne spillere med os på EN serveren, og da slutspillet startede var mange af dem på niveau med rutinerede folk og mindst lige så aktive hvis ikke mere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan da skrive forslaget til udviklerne, og se hvor mange store "NEJTAK'" jeg får.

Det skader da aldrig.

super indstilling Aladin så lads da forsætte med ingen udvikling.....

har du et bedre forslag så kom da med det istedfor,,,,,,,,,,, eller mener du det er super server efter server med 2 store forbund smadder alle nye spiller og alle byer bliver over deffet...........
smiley_emoticons_baby_junge2.gif
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
super indstilling Aladin så lads da forsætte med ingen udvikling.....

har du et bedre forslag så kom da med det istedfor,,,,,,,,,,, eller mener du det er super server efter server med 2 store forbund smadder alle nye spiller og alle byer bliver over deffet...........
smiley_emoticons_baby_junge2.gif

Har ikke sagt at jeg ikke kan lide forslaget, for jeg er total enig med dig.
Forbund ødelægger en server.

Jeg så helst af ingen lavede forbund.

Og ideen med at man kun kan støtte internt i en alliance kan jeg rigtig godt lide, og den passer fint i hak med hvad jeg går ind for.

Men når jeg skriver at jeg vil se hvor mange store "Nejtak" jeg får, så er det fordi jeg ikke tror at jeg kommer ret langt med forslaget.

Såmænd kun derfor.
Men forslaget bliver skrevet til dem.
Og det er alt jeg kan gøre.
 
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu vil jeg gå ud fra at du hentyder til min alliance, og bl.a. vores angreb på The Republic. I det specifikke tilfælde vil det være selvmord at lade en alliance på 40-45 mand udvide i ro og fred i ens baghave klods op af mulige VVø'er. De fik tidligt at vide hvad vores intentioner var omkring O45, og alligevel vælger man at udvide. Dernæst er det i min verden op til hver enkelt spiller, om man vil "skåne" en lille spiller eller ej.

Problemet ligger ikke i, at det handler om hvem der tisser længst men derimod i at Innogames skal begynde at nytænke. Saml dog alle de nordiske lande i én gruppe, og så vil vi opleve langt større og intense verdener som i de fleste andre EU-lande.


Nej men hvis man går efter os som er nybegyndere...så er det absolut ik Fair Play....vi ka jo ik selv vælge hvor vi vil ligge os. Selv om jeg har valgt at ligge nær TR spillere kommer jeg hver gang til at ligge på jeres åndsvage øer.
I dag var jeg 5½ time fra at ku ha hoppet over til vort område...men det ødelade den åndsvage Døden...fordi han kan kun vinde når han tager os nybegyndere.

Jeg er nu blevet slået ud 3 gange...pga at man ik spiller Fair Play...jeg overvejer seriøst nu at stoppe med dette spil...da det ik har nogen fremtid!! ...ingen gider spille det her Grep...ihvertfald os nye spillere!

Der er andre spil som kan bruge vore penge og hvor man har en færd chance i det mindste!!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Well..der er jo WoT som kun er 15min spil adgangen...og så er man ik bundet af at bruge en masse tid her på Grep :)
 
D

DeletedUser2069

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det burde være sådan at folk med mange point taber Point når de angriber os som er nybegyndere...osse ally'ens point...så har de interesse i at folk holder sig på Fair Play stien!!
 
Top