• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Forbedringer for at afskaffe "push" af byer.

Tournesol

Active Member
Brugere
Foreslag fra Discord debatten til hvordan man kan forhindre at der gang gang bliver inviteret spillere ind udelukkende med det formål at få byer, så man kan booste en spiller/alliance hurtigt og der vil være mindre kamp om de egentlig byer.

  • Sætte en grænse på hvor tit man kan genstarte på nulstilles og trykke genstart.
  • Lav en regel om kontoer pr person 1 konto max og ingen kan dele internet længere. Så kan man ikke bare starte en ny bruger
  • Fjern muligheden for at invitere folk ind
  • Der skal bare helt stoppes med at man må give hinanden byer også i/o alt gratis by skal lukkes ned har der ikke været kamp så spær erobren 14 dage hver gang.
  • Tage muligheden for at invite folk ind på en bestemt plads væk
  • Man kunne jo forbyde at man kunne overtage byer på spiller man selv har inviteret ind.
  • Det kunne også være forbudt at starte fra mobil.
  • hver IP kun kan må og tillader 1 konto oprettes der en anden konto så skal begge kontoer slettes og ip spærres
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså det med grænser er jo ligemeget.
Det bare at lave en ny konto som så bliver invitet istedet


Hvis der skal laves en ændring som virker, men som dog også kommer påvirke folk som spiller clean eller gerne vil spille samlet.
Så det tage muligheden for at invite folk ind på en bestemt plads væk
 

Lilah

New Member
Brugere
Ja så er det slut her på Gela, vi Ghoster alle sammen, det kan ikke være rigtig at inno ikke forstår at vi vil ikke spille, når de tillader at der bliver snydt med dobbelt konto på den måde.
Man kunne jo forbyde at man kunne overtage byer på spiller man selv har inviteret ind,

Det kunne også være forbudt at starte fra mobil.

Og muligheden for at fjerne muligheden for at inviterer andre spiller ind er et rigtig godt forslag
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Beskyldninger er der nok af. Kan du fortælle mig hvad en dobbelt konto er?
I mit hoved er det en konto man selv styrer eller spiller ? Det kan innogames bevise. Så er der intet sket efter brok så det nok fordi det ikk er ulovligt.

Men om jeg sidder og får min kone til at oprette kontoer til mig som jeg kan erobre, eller i sidder og får jeres venner til at lave byer til jer hvad er forskellen?
Du sidder i en alliance, som har plet byer på tværs af hele kortet, og brokker sig over andre gør det samme og giver dem skylden for at serveren er ødelagt..

Når alt det er sagt, så er jeg enig i at der burde gøres noget, da det er super misvisende på en server. Men så længe det er tilladt, så kan jeg ikke se man ikke kan gøre det.
Dog skal delt internet ikke fjernes, for har før haft venner der har spillet grepolis, og kan ikke være rigtig det ikke er muligt man kan besøge hinanden.
 

Lilah

New Member
Brugere
En Dobbeltkonto er en konto der er oprettet med det formål, at fremme en eller nogle bestemte spiller. Så længe Inno hovedkontor tillader dette, bliver det det den eneste måde hvor på man kan vinde, og det har fuldkommen ødelagt Grepolis.

Krog vi har jo spillet rigtig mange gang med og mod hinanden, når du skriver sådan her inde, fornemmer jeg at du følger dig ramt, jeg har ikke anklaget nogen spiller, for det kan man ikke når det er lovligt, det er helt alene Innogame jeg anklager
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En Dobbeltkonto er en konto der er oprettet med det formål, at fremme en eller nogle bestemte spiller. Så længe Inno hovedkontor tillader dette, bliver det det den eneste måde hvor på man kan vinde, og det har fuldkommen ødelagt Grepolis.

Krog vi har jo spillet rigtig mange gang med og mod hinanden, når du skriver sådan her inde, fornemmer jeg at du følger dig ramt, jeg har ikke anklaget nogen spiller, for det kan man ikke når det er lovligt, det er helt alene Innogame jeg anklager

En Dobbelt konto er hvis samme bruger spiller flere kontoer. At nogen opretter en bruger for at fremme en anden bruger dette er lovligt dobbelt konto er ikke lovligt.

Begge ting burde dog være forbudt. At nogen så for deres venner til at oprette en ny konto så det ligner de ikke bruger push byer det er kun folk der ikke kan 2+2 som falder for den der er byer på øer der ikke skal være byer på over hele gela både Min alliance har disse byer men de alliancer som ghostede har også men man ser kun hvad den anden gør.

Alle forslag i opslaget er mine men som jeg har skrevet med Pernall om så kan jeg ikke se hvordan Inno nogen sinde skal kunne opdage hvem der starter for at give sin by væk og hvem der starter for at blive erobret af en ven.

Men de burde aller først starte med at hver IP kun kan må og tillader 1 konto oprettes der en anden konto så skal begge kontoer slettes og ip spærres sådan kommer man multi konto hurtigts til livs-.
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En Dobbeltkonto er en konto der er oprettet med det formål, at fremme en eller nogle bestemte spiller. Så længe Inno hovedkontor tillader dette, bliver det det den eneste måde hvor på man kan vinde, og det har fuldkommen ødelagt Grepolis.

Krog vi har jo spillet rigtig mange gang med og mod hinanden, når du skriver sådan her inde, fornemmer jeg at du følger dig ramt, jeg har ikke anklaget nogen spiller, for det kan man ikke når det er lovligt, det er helt alene Innogame jeg anklager
Du gulder jo en del, det vel ikke mere anderledes end at folk får andre til at bygge byer til sig :) eller gunst farme
 

Vassago - dk

New Member
Brugere
Dette er en evigheds debat, folk spiller jo som de nu engang gør det kan man ikke gøre noget ved. Det kræver man i stedet kikker ind ad, frem for man peger fingre af andre. Det man synes er skidt for spillet, stopper man bare selv med at gøre.

Eller det mere drastiske, man dropper at spille på/og samme servere som de folk der gør det. Så kan de hygge sig ,med hinanden, og spiller alle på samme måde.

Men i bund og grund er det op til spiller for spiller selv at stoppe de ting, og så det pluslig et spørgsmål om etik og moral hos hver enkelt.
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er en evigheds debat, folk spiller jo som de nu engang gør det kan man ikke gøre noget ved. Det kræver man i stedet kikker ind ad, frem for man peger fingre af andre. Det man synes er skidt for spillet, stopper man bare selv med at gøre.

Eller det mere drastiske, man dropper at spille på/og samme servere som de folk der gør det. Så kan de hygge sig ,med hinanden, og spiller alle på samme måde.

Men i bund og grund er det op til spiller for spiller selv at stoppe de ting, og så det pluslig et spørgsmål om etik og moral hos hver enkelt.
Moral og etik er store ord fra en spillere som kalder folk usympatisk og patetisk og ynkelig fordi de vælger og angriber dig i et online spil :)
 
Top