• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ferie tilstand

Haddock

Active Member
Brugere
Ville det ikke være muligt at ændre lidt i den måde som Feriemode er på lige nu.

Jeg kunne godt tænke mig at feriemode kan vælges fra server til server, lige nu spiller jeg på to servere, Achilles og Naxxos.
Men meget kan man sige om Achilles, men det er måske ikke den server hvor at man har mest brug for at gå i FM til forskel med en "live" server som Naxxos. Der er man ikke lige så afhængig af spille tid osv som man er på Naxxos.

Så hvis man kunne vælge ud fra en menu hvilke servere at ens FM skal virke på ville det, i hvert fald for mig. være super fedt.
Det skal ikke være så hvis jeg føler at folk angriber mig for meget på Achilles så kan jeg også bare svinge den server i FM, men så må jeg gå 100% ud af FM fra begge servere og aktivere det igen og så overleve de 48 timer det tager.

Noget andet er de 48 timer , det virker for mig som alt for lang tid. Hvis nu der skulle opstå et eller andet personligt som gør at jeg ikke kan spille Grepolis i en given periode. Så syntes jeg 48 timer er alt for lang tid, max 24 timer.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Jeg kan skam godt fortælle dig hvorfor det er 48 timer og ikke 24 timer det tager for at aktivere FM.
Dette er ikke noget vi oplever så ofte på DK servere da de er for små.
Men det skyldes at du kan sende et KS som tager 48 timer at nå frem.
På de EN servere er det ikke unormalt at have langt mellem byerne nogle gange. MAX rejsetid på KS er 48 timer, derfor den tid.

Det andet er jeg meget enig i. Jeg kunne også godt tænke mig man kunne vælge nogle gange. Jeg kan dog også godt se problematikken i det med hvis man har aktiveret et sted, og ikke andre steder, det kan måske være svært at kode.
 
Top