• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Evt problemer med PSI

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hygger i jer?

Kan se at PSI kom godt fra start.

Hvis i oplever problemer,,Så kom med et indlæg herunder.


Dog skal i først :

Prøv lige at trykke F5 først.
Genstart PC.
Prøv at slette Cookie og catche.
Prøv anden browser.
Prøv anden PC.

Oplever i at fejlen fortsætter, så lav et Screenshot, op upload den her.

Beskriv fejlen, hvad du gør og hvad der sker.

Hvis andre kan bekræfte din fejl, bedes de skrive her også.
Du er tilladt at skjule dine enheder,og bynavn via Paint, hvis det kan ødelægge dit spil.


Drejer det sig om Guld og Premium ting, så vil jeg dog bede jer skrive en ticket i stedet for, da det ikke hører til på forum.

Mvh
Teamet.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har oplevet at byggetiden ikke fungerer som den skal. Da jeg skulle have kasernen i 6 (tror jeg) tog det mere end 5 minutter men da den skulle i 7 tog det under 5 minutter? ...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
when you got under 10 k points, there should spawn a island quest every 2 hrs, still haven't got my 2nd and i finihsed my first one around 15.20 ish i think. so almost 4 hrs after still haven't got a 2nd.

Love the speed so far tho!
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
when you got under 10 k points, there should spawn a island quest every 2 hrs, still haven't got my 2nd and i finihsed my first one around 15.20 ish i think. so almost 4 hrs after still haven't got a 2nd.

Love the speed so far tho!

I just got mine secound,,on my test account,,, after 3 hours.

Give it some time,,It will come.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg har oplevet at byggetiden ikke fungerer som den skal. Da jeg skulle have kasernen i 6 (tror jeg) tog det mere end 5 minutter men da den skulle i 7 tog det under 5 minutter? ...

Niveau 6 tager 6 minutter.

Vil holde øje med tiden til niveau 7.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Its not the problem, wiki clearly says 2 hrs if you're under 10k points soo yea, thats why i brought it up, but it feels like every one just got it so its server based instead of player based?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Its not the problem, wiki clearly says 2 hrs if you're under 10k points soo yea, thats why i brought it up, but it feels like every one just got it so its server based instead of player based?


You are right about that.

Danish Wiki

I will keep an eye on this,,Coz the faster speed can make it a bit slower, but it should not have any influence with world speed.

Keep reporting, if it do not change to the better.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
You are right about that.

Danish Wiki

I will keep an eye on this,,Coz the faster speed can make it a bit slower, but it should not have any influence with world speed.

Keep reporting, if it do not change to the better.

Jupp that's why i brought it up, thanks again!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hi again, the island quest seems server based, everyone got it the same time again?

Any thoughts?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tempel har 6 min för mig i nivå 6 och 1.54 i nivå 7 og 04.5x in nivå 8. Buggs in times after level 6 it seems like there is a reset.

Seems like every building have a reset at level 7 to earlier times.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Tempel har 6 min för mig i nivå 6 och 1.54 i nivå 7 og 04.5x in nivå 8. Buggs in times after level 6 it seems like there is a reset.

Seems like every building have a reset at level 7 to earlier times.

Hvis alle oplever Fænomenet, så er det da fair for alle.
Oplevede det selv, og vil undersøge nærmere.

Sig til hvis i oplever ligende sager.
 

DKnukunu

Member
Brugere
Vil skyde på at det er fordi at de første trin er sat til en bestemt tid uafhængig af verdenshastigheden for at forhindre at de kan afsluttes med det samme "gratis", mens byggetiden normalt er forkortet alt efter server hastigheden.
f.eks.
Trin 1 er under 5min, trin 2 er 5min og 10sek, trin 3 er 5min og 15 sek, osv. —dette er det samme på alle serverene uanset hastigheden.

Men, når den når et vist punkt er byggetiden forkortet i overensstemmelse med serverenshastighed.
f.eks.
Med hastighed på 1 tager trin 7 måske 7~8min, mens at det på hastighed 6 forkortes ned til 1~3min. Samme effekt har været mulig at opnå selv på servere med lavere hastighed ved hjælp af højere senat, reduceret byggetid eller andet der på den ene eller anden måde reducere byggetiden for en bygning.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har oplevet at byggetiden ikke fungerer som den skal. Da jeg skulle have kasernen i 6 (tror jeg) tog det mere end 5 minutter men da den skulle i 7 tog det under 5 minutter? ...

Jeps, samme her, lvl 6 , 6 mintter lvl 7 2:52, og 8 5:34, den er vidst ikke helt go, var det samme med andre bygninger, både lager og træ,sten...
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Not good to english.

But its because its 3X110 =330. 110 of wood, silver, stone.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Not good to english.

But its because its 3X110 =330. 110 of wood, silver, stone.

yea, i did not take that into consideration, my bad lol, thanks, i guess im getting a litle tierd ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Är det bara jag eller är Gp segt idag? eller dom senaste 1-3 dagarna? Trodde förut det var mitt internet men verkar vara ett par i min allians också som har problem att logga in ibland
 
Top