• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Events

D

DeletedUser1382

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skuffende, at man har valgt og bruge julekalenderen til et andet event også, da det jo så ødelægger dt specielle ved den event, og gør at det jo så ikke er et juleevent mere, men bare en event, ligesom alle de andre eventer i spillet..... men så bruger man det jo heller ikke som Juleevent, da et juleevent er et event, som sker 1 gang om året i December måned, som er Julehøjtiden...... -så de må hellere skynde sig at finde på et specielt juleevent, som kun bliver brugt den ene gang om året.......-så det er virkelig bare sørgeligt, for den slags er altså med til at ødelægge spillet mere, end det allerede er blevet det i forvejen.

Kan være de sparer penge på det, men hvis det ødelægger noget at genbruge, så bør man lade være, og et Juleevent skal kun bruges maximalt 1 gang om året .

Så ved at spare de forkerte steder, så ødelægger man meget mere, end man får i gevinst ved at kunne spare penge på det

Jeg mener at et event, der bruges til en højtid, kun bør bruges til det pågældende højtid, og ikke bruges påandre tidspunkter af året,da det jo såødelægger det specielle ved eventet.

(Det er kalenderen med de 24 dage jeg hentyder til, og ikke så meget tidshjulet)

Sagt på en anden måde, så lad de eventer, der er lavet til en højtid køre kun i den pågældende højtid,og alle andre eventer, der ikke er tilknyttet en højtid kan man jo så starte på skift, som man lyster.

Håber at i andre er enige med mig i min optik...........
 
Senest redigeret af en moderator:
Top