• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Events og nye servere

WizardOz

New Member
Brugere
Jeg har ikke skrevet noget om specifikke servere ;)
Mener det generelt skal gælde alle servere udentagen hastighed at der er:

- Ankerpladser på alle landsbyøer

-Begrænset areal med øer ligesom olympos.

-karensperiode på events

Om der så varrieres med de 2 nedereste kan komme an på speeden eller andre ting.
Nej men du nævner f.eks hygge spillere.
Findes jo mange servere for dem som vil hygge spille og bygge lidt og have det sociale.

Men en speed 4-4-4 må man forvente og blive kørt over hvis man ikke er aktiv.
Det jo ikke som i skolen hvor alle får en medalje for at være med

Men ja synes det skal være en karenstid, men vil ikke gøre så meget alligevel vil stadig blive samme resultat.

Spiller der spiller 30 min om dagen på telefonen vil altid blive slagtet
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Primært erobringservere, som igen er lavet til de mere aktive spillere, men må igen holde fokus på, jeg snakker generelt og ikke enkelte servere.
Dvs, nogle generelle vilkår der gælder alle servere, om det erf 1-1-1 eller 4-4-4. for nemlig at skabe mere balance i starten af serveren hvor der foregår mest procentvis vækst per spiller.

At jo mere aktiv en spiller er jo bedre fordel har spilleren vil jo altid gælde, og de mest aktive eller de mest udholdende altid vil sejre til sidst, kan jo nok bevises, men forhåbentligt vil der kunne komme mere taktiske spil i vækst med i særdelshed ankerpladser og begrænset server. Karensperiode er mere til at støtte ballance i starten af en server og holde forskellene fra at blive for "vilde" indenfor en måned. Der vil altid ligge nogle outliers som dig selv, men for 95% af spillerne er der en kæmpe forskel på events i starten af en server, herunder indenfor en måned.
 

WizardOz

New Member
Brugere
Primært erobringservere, som igen er lavet til de mere aktive spillere, men må igen holde fokus på, jeg snakker generelt og ikke enkelte servere.
Dvs, nogle generelle vilkår der gælder alle servere, om det erf 1-1-1 eller 4-4-4. for nemlig at skabe mere balance i starten af serveren hvor der foregår mest procentvis vækst per spiller.

At jo mere aktiv en spiller er jo bedre fordel har spilleren vil jo altid gælde, og de mest aktive eller de mest udholdende altid vil sejre til sidst, kan jo nok bevises, men forhåbentligt vil der kunne komme mere taktiske spil i vækst med i særdelshed ankerpladser og begrænset server. Karensperiode er mere til at støtte ballance i starten af en server og holde forskellene fra at blive for "vilde" indenfor en måned. Der vil altid ligge nogle outliers som dig selv, men for 95% af spillerne er der en kæmpe forskel på events i starten af en server, herunder indenfor en måned.
Ja holder da med ved at en karenstid ville være godt.

Men vil ikke ændre på det store. Det vil stadig være de samme som vinder igen og igen da det dem som er aktive.
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
mener , at begynderbeskyttelsen, skal være permanent og umulig at bryde, før den udløber.Det vil gøre det mindre attraktivt at hente venner ind, for at lave byer til deres venner, for derefter at hoppe ud igen, synes det er ødelæggende for spillet. det vil jo så stadigt være muligt efter bb er udløbet, men vil da gøre det mindre attraktivt.
 

WizardOz

New Member
Brugere
mener , at begynderbeskyttelsen, skal være permanent og umulig at bryde, før den udløber.Det vil gøre det mindre attraktivt at hente venner ind, for at lave byer til deres venner, for derefter at hoppe ud igen, synes det er ødelæggende for spillet. det vil jo så stadigt være muligt efter bb er udløbet, men vil da gøre det mindre attraktivt.
Ville ikke spille nogen rolle om det 1 dag inden eller hvornår det sker.
Burde derimod være forbud mod forbund :D
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ville ikke spille nogen rolle om det 1 dag inden eller hvornår det sker.
Burde derimod være forbud mod forbund :D
---
jo hvis man gjorde bb fast, ville det ikke være muligt at bryde den,så vil der være op til 5 dage,hvor man ikke kan lave et forspring på kp og byer, ved at invitere venner ind, med netop dette formål.det ville da gøre spillet en del mere lige, ihvertfald til bb udløber.

Derimod kan jeg ikke se formålet med at forbyde iap og forbund, man kan jo samarbejde alligevel,uanset hvad det hedder, dem der inviterer venner ind, for at skaffe byer og kp,samarbejder jo også med dem, selv om de ikke kalder det forbund eller iap.
 

WizardOz

New Member
Brugere
Ville ikke spille nogen rolle om det 1 dag inden eller hvornår det sker.
Burde derimod være forbud mod forbund :D
---
jo hvis man gjorde bb fast, ville det ikke være muligt at bryde den,så vil der være op til 5 dage,hvor man ikke kan lave et forspring på kp og byer, ved at invitere venner ind, med netop dette formål.det ville da gøre spillet en del mere lige, ihvertfald til bb udløber.

Derimod kan jeg ikke se formålet med at forbyde iap og forbund, man kan jo samarbejde alligevel,uanset hvad det hedder, dem der inviterer venner ind, for at skaffe byer og kp,samarbejder jo også med dem, selv om de ikke kalder det forbund eller iap.
Hvis man ved man skal spille imod 90 mand en helt server når man er 15 fordi sådan nogle som dig altid laver mega forbund så tænker man kreativt.
Specielt med tanke på i selv har bybyggere og ligende så det bare højdepunktet af hykleri. Lidt som når du påstår du har vundet alle dine server med nye spillere.
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså meget lang tid siden, jeg har lavet store forbund. men har jo betalt prisen for det,de små ally jeg laver,kan ikke hamle op med jeres metoder,så stor forbund er det eneste svar,, og jo lidt selvmodsigende, når i selv invitere venner ind, til at hjælpe med kp og byer, som i samarbejder med og så samtidigt piver, når andre samarbejde.
 

WizardOz

New Member
Brugere
altså meget lang tid siden, jeg har lavet store forbund. men har jo betalt prisen for det,de små ally jeg laver,kan ikke hamle op med jeres metoder,så stor forbund er det eneste svar,, og jo lidt selvmodsigende, når i selv invitere venner ind, til at hjælpe med kp og byer, som i samarbejder med og så samtidigt piver, når andre samarbejde.

Tror ikke du har forståelse for en domino effekt :)

I har alle dage lavet store forbund og aftaler sådan er det bare når du spiller.
Selv invitere du også spillere ind og bruger wing som en I/O fabrik.

At f.eks 10 mand invitere ind nogle spillere for at overtage deres byer ser jeg skam intet problem i når de andre alliancer gør det samme.
Altid det samme på DK en masse som rotter sig sammen mod et fåtal for istedet for at spille er det lettere og lave forbund og når i så får tæsk alligevel sidde og tude på forum.

Du sidder jo og tigger om at få lov til at join næsten hver gang men bliver afvist. Måske der skoen trygger

Når alt kommer til alt og tude koncerten er over så handler det om hvor mange timer man er villige til at ligge i spillet og om man udvikler sig og lære nye ting.

Mange logger in nogle minutter hver dag og bygger lidt her og der og så forstår de ikke de bliver kørt over, så hyler de op omkring guld og ligende.
Kan nævne en som TheGunners han bruger noget mindre guld end hvad du f.eks gør. Han er bare aktiv og kan til forskel fra dig finde ud af spille spillet. Derfor han altid ligger højere end du gør.

Og så bruger han ikke hans tid på at sidde og tude på forum men farmer og køre en masse byfester.
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ser jo noget anderledes på det,
 

WizardOz

New Member
Brugere
Hvis man derimod skulle gøre det lidt interssant var det man fjerner invite funktion og retnings bestemmelse på en server og ser hvordan det udvikler sig :D

Alle mod alle
 

WizardOz

New Member
Brugere
ser jo noget anderledes på det,
Nu kan vi jo se på den nye personer at de selvsamme personer kommer altid lave wing og forbund selvom der ikke er folk der gulder.

Det jo for ynkeligt at de sidder og piver over vi dræber servere ved at bruge guld når de selv samme personer laver en ally med 35 mand inden bb er udgået.

Det handler mere om de hellere vil svømme sig til en sejr da de ikke har talent til andet.
 
Top