• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Et forsøg på at få en nordisk server

Nordisk server

  • Ja

    Stemmer: 24 100,0%
  • Nej

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ligeglad

    Stemmer: 0 0,0%

  • Samlet antal stemmere
    24
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu har snakken flere gange været oppe og vende på både discord og blandt spillerne på grepolis.
Har været på de forskellige lande server og efter min opfattelse er det samme ønske folk har.

Vi vil gerne samles i en nordisk server bestående af Danmark Norge Sverige.
Dette har ikke været et ønske fra innogames side, eller noget de har lyst til at lytte til virker det som.

Så ved at få så mange som muligt til at stemme, håber jeg på at kunne få hjulene sat igang.

Nogle af grundende til at jeg ser en nordisk server som en fordel er.

1. Det ville give nogle gode "landskampe" og det ville få flere gamle spillere tilbage igen.

2. Mange gider ikke spille f.eks på de engelske servers hvor der ikke er NAT bonus. Og hvis vi kommer over på de engelske servers kan jeg godt sætte mine lomme penge på vi ikke får indført nat bonus der over.

3. Ved at lave en nordisk server vil man kunne beholde lidt den følelse at alle kender alle selvom det på godt og ondt

Hvis folk har andre gode grunde eller ting imod at samle serverene så byd gerne ind :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2162

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt klar Ja til en nordisk server
 
D

DeletedUser2146

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
super god idé tænker også det vil bringe nogle af de gamle hoveder tilbage til spillet
 
D

DeletedUser2128

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der ville være flere spiller på verdenerne hvilket ville være godt

/DK
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja og man ville kunne lave noget sjovt også f.eks som et mesterskab om at kunne kalde sig nordisk mester :)

Så hvert land havde trials for at finde finde de 15 spillere som skulle repræsentere dem og så spillede mand 45 mand imod hinanden
 

Dallebabs

New Member
Brugere
Mega god ide!

Det kunne bringe en helt ny dynamik til spillet. Og så kunne det bare være fedt at være flere spillere på en verden
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jep, der er jo trolde i hele norden.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Synes det hele er noget rod efterhånden... Det ene øjeblik trues de danske servere med nedlæggelse, og tvangsflytning til engelske servere. Det andet øjeblik opfinder de nyt slutspil, så fjerner de salg af guld via afgrøder, og istedet gør det dyrere at købe.
Og så spytter de servere de hurtigere end tidligere alligevel.
Jeg synes det havde været fantastisk med et skandinavisk system, hvor alle skandinaviske spillere kan vælge hvilket sprog deres spil skal spilles i, og derfor udvide horrisonten.
Jeg forstår ikke at det ikke er blevet gjort for længe siden, for det ville i længden give både flere spillere til spillet, samt bibeholde de gamle, (som jeg selv) som overvejer om karrieren som grepolis endegyldigt er slut.


PS: Drop nu de der langsomme servere. Jeg er snart en gammel mand, og har ikke tænkt mig at spille en server til jeg bliver 100 år!
 
Top