• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

En ting der kan hjælpe os alle

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja der står det. Men selv når du ikke har forsket diplomati, så har jeg altid farmet ned til 67%, og har ikke mistet noget på det.
Med diplomami, har jeg altid farmet ned til 54% hvor der heller ikke er sket noget.
Så selvom der står det, så er det bare for at være på den sikre side :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er stædig farmer stadig til 50%. lever livet farligt men det kan betale sig! :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Famer også meget, men da jeg kun har oplevet at være uheldig, så lever jeg ikke livet farligt nok til at farme ned til 50%:p
Kun 55%:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har nogle gange været uheldig selv på 58% :p

Så nu er det kun 75%+ / 60%+ jeg farmer alt efter om der er diplomati eller ej.

I bund og grund er der jo heller ikke nogen ide i at tage det for langt ned.
Det er først når humøret er på 100% at man spilder farming tiden, da den jo ikke kan blive højere. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men under opstarten gælder det om at farme så meget som muligt som man får flere råstoffer på kort tid og kan derfor vokse hurtigere :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men under opstarten gælder det om at farme så meget som muligt som man får flere råstoffer på kort tid og kan derfor vokse hurtigere :)

Sandt nok, men det humøret nedsættes med er det samme uanset om det er fra 60% eller fra 55%
Farmer man med en fuld gruppe (dvs. 6005 mats. ved. 100% i styrke) så nedsættes humøret med 48%.

dvs. ved 60% - 48% = 12% efter farming og ved 55% - 48% = 7% efter farming.

Dvs. om man farmer fra 60% eller 55% så skal man vente til farmen er steget 48% igen før næste farming, altså samme tidshorrisont.

Så man får ikke farmet mere ved at farme ved lavere humør... men får bare en mindre forøgelse i risiko for modangreb hvis det er under 60% :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad er mats. ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg farmer også hele tiden, men jeg sender altid tropper afsted for at styrke inden mine tropper lander for at farme
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe. Fordi du bliver erobret kalder du folk snydere?
Jeg får næsten ondt af dig. kun næsten.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du må kede dig thor33..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
slettet indlæg

ja det er sandeligt ærgerligt at der hæmningsløst slettes -

og i givet fald hvis der slettes burde en ansvarlig indsætte en besked om at man har fjernet en besked og en begrundelse for at man har fjernet en besked .. det andet er medvirkende til at gøre forummet meget dårligt og kan tolkes uheldigt

lad os få en sober tone - en ansvarlig til at redigere i forum og så spille fair play.
 
D

DeletedUser135

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
13august, har du overvejet at det kan være ham selv der har slettet kommentaren ?

Det er ikke alt der forsvinder fra forum der er blevet slettet af en moderator, og skulle det være en mod er der ingen grund til at fylde tråden op med forklaringer. Den eneste der har krav på en forklaring er den hvis kommentar er blevet slettet, og hvis den blev fjernet af en mod kan du være sikker på at han har fået at vide hvorfor.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ikke min mening at gå offtopic nu men bliver nødt til det.

Man kan ikke slette et indlæg. Man kan redigere, men ikke slette. Jeg synes godt at Mood'en og Liam kunne skrive at det pågældende indlæg er blevet slettet pga .... (Det gør de på de engelske) så undgår vi misforståelser og Mood'en slipper for at forklare spillere hvorfor et indlæg er blevet slettet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Indlæg bliver blot slettet.
Hvis i gerne vil have der skrives en besked om slettet indlæg, så kan dette godt gøres for eftertiden.
Dette vil dog ske i, at moderator redigere brugerens post og beskriver fejlen :)
 
Top