• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

DK-Killers søger medlemmer!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ER dig mr. funnybones, den der sære idé om at man kan være det rene djævelskab OG en hyggetante er ikke til at tage fejl af :Laugh:
De eneste tåre fra mig, er dem når jeg griner så højt over dine vittigheder at tårene render ned af kinderne på mig :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ER dig mr. funnybones, den der sære idé om at man kan være det rene djævelskab OG en hyggetante er ikke til at tage fejl af :Laugh:
De eneste tåre fra mig, er dem når jeg griner så højt over dine vittigheder at tårene render ned af kinderne på mig :confused:mirk:

store bogstaver og tårer,mmmhhh lige før jeg tror du savner mig på TW og rent faktisk kan li mig.
hvis du spørger pænt kan det da være:Smile:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ham der mikkel

skal sku da rundt, virkelig ubehagelig person
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dobbelt Moralsk Politik

Vil stærkt fraråde folk faktisk at joine denne alliance i Grepolis, da de har opført nogen medlems regler som de ikke engang selv overholde, og dette er inklusiv Sims10000.

I deres info står der at deres medlemmer ikke har ret og lov til at angribe andre alliancer med mere end 1 medlem i uden ledelsens tilladese, da mig og et par andre skal til at starte her på Eta serveren, er vi ved at lægge os på en lille ø, hvor vi så løber ind i Rankness fra "DK-Killers" dette er en person med flere byer som direkte har lagt sig ud i et nybegynder område for at kunne ligge og angribe folk der ikke er kommet igang endnu.

Tog kontakt til ham først, hvor jeg fortalte ham at det var et community som var ved at starte op i Grep's men har eksisteret i 15år igennem diverse spil, hans svar til dette var "Dude i er kun 2", hvor efter Jeg efterfølgende fortalte ham at dette kun var tilfældet lige nu, og at hvis han fortsatte jeg så ville tage dette op med hans ledelse da han jo direkte gik ind og brød deres regler.

Efter at ha taget kontakt til Sims10000, hvor i jeg forklarede til undertegnet hvad der var sket og havde videre sendt logs om samtalerne, blev der skrevet tilbage "at han nok skulle be personen om at stoppe", Dette er så ikke sket, der er derimod foregået angreb nonstop og lige siden (sikkert på alle byerne på den Ø vi er på), da jeg så igen tog kontakt til Sims10000 omkring dette, blev der efterfølgende truet med at man nærmest bare skulle holde kæft ellers ville han komme og erobre byen.

Det burde være tydeligt efter en sådan omgang, at det er folk som bare ligger og høster til sig (minder det jer om en hvis anden alliance her i spillet?), og at deres spillere ikke har nogen regler.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fact er så bare at du havde 1 medlem da han angreb dig første gang og så lynhurtigt fik 1 mere...
Det blev han træt af og angreb igen, da i alligevel er utroligt små... Er ikke glad for hans handling, men gider heller ikke røvslikkere der ikke kan tåle farm...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fact er så bare at du havde 1 medlem da han angreb dig første gang og så lynhurtigt fik 1 mere...
Det blev han træt af og angreb igen, da i alligevel er utroligt små... Er ikke glad for hans handling, men gider heller ikke røvslikkere der ikke kan tåle farm...

Realiteten som jeg skrev til ham første gang så jeg igennem med fingerne med hans angreb, netop som du selv siger fordi den anden person ikke var kommet ind endnu.

Dog så var dette ikke tilfældet anden omgang, eller 3-4-5-6 angreb han har foretaget, og det ændre stadig ikke på dine trusler til nye spillere, kan glædeligt sætte hele samtalen ind her hvis det skulle blive nødvendigt, men så vil Rankness nok ende med at få en karantæne for sprog forbrug.

Som jeg også skrev til dig var det ikke nødvendigt at tage det op offentligt, men det valgte du jo selv at det blev nødvendigt da du begyndte at true nye spillere på den server.

og skal lige siges, at jeg har fået af vide han også har angrebet det andet medlem, som sagt er Black Brigade International, dog så er det bare lidt problematisk da denne side ikke lige oversættes til Engelsk i indstillingerne ingame.

Sims... du bør nok arbejde lidt mere med dine diplomatiske færdigheder, inden du vælger at tage en post som leder af en alliance, når du ikke engang kan holde styr på dine egne medlemmer, for ikke at sige.. det er ikke en måde man får nye til at joine sig når man ikke tør tage skridtet og tage hånd om sine egne medlemmer der direkte går imod en besked fra ledelsen, og bryder alliancens egne regler.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
God tråd, ville læse den igen.. +1
 
D

DeletedUser1021

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lidt modstand og du hopper ud af din alliance?

GOD LEDER xD
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lidt modstand og du hopper ud af din alliance?

GOD LEDER xD

undre det nogen? ... det eneste de gør er jo at hoppe ud hvor nye spillere starter og så være 8-10 gange større end dem for at de ikke skal ha modstand ;)
 
Top