• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

DK-Killers søger medlemmer!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har lige startet denne alliance og vi mangler en MASSE medlemmer!
Så bare søg på os under ranglisten, læs krav, regler og information og JOIN!

(Points er ikke opdateret da alliancen er helt ny!:(Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alliancen er i rang 135 nu (alene pga. mine points).
Har regnet ud til at hvis en spiller med 300 points joiner vil vi ligge i rang:
118...
Selvfølgelige vil vi rykke mere hvis du har flere point, og jeg rykker mig selv en del fra dag til dag!

SÅ KOM OG JOIN DK-Killers

Join eller send en besked til mig: "sims10000" ingame!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige for at opdatere er alliancen stadig aktiv og vi har nu 3 medlemmer og er i rang 74... og det er på kun under 1 uge!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi søger:
1. Aktive medlemmer under 1500 points = retten til at læse interne fora og sende et par invitationer til venner og folk de møder online.

2. Aktive medlemmer over 1500 points (ikke sikkert at det er nok kommer an på hvor gammel man er osv) = retten til at: sende invitationer, sende fællesmail, adgang til interne fora og kan, hvis man har alderen og hjernen/ er moden til det, blive moderator af forummet eller få ret til at danne forbund!

Håber dette kan få nogle flere ind i alliancen!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi har nu ca. 18.000 point og er i rang 29...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sket ret meget idag...

Vi har nu:
Point: 36675
Medlemmer: 12
Gennemsnit: 3056,25 point
Forbund:
Loyal Alliance
Discipel af Zeus
The great ones
The Dragon Elite
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DK-Killers

19 medlemmer
52112 point

Forbund:

Loyal Alliance
Discipel af Zeus
The Dragon Elite
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DK-Killers

19 medlemmer
52112 point

Forbund:

Loyal Alliance
Discipel af Zeus
The Dragon Elite

har tænkt på at sende en ansøgning,du/i virker som en seriøs stamme og er lidt træt af min nuværende stamme.
har i strenge optagelses krav og kan man evt få nogle leder rettigheder for det kunne jeg godt tænke mig at lære
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige pt. har vi ikke plads, men har sagt til alle medlemmer at, hvis de ikke når 1000 point inden tirsdag ryger de ud (det drejer sig om 3 medlemmer der ikke er nået det endnu).

Vi har dog 1 på venteliste... Hvor mange point har du?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige pt. har vi ikke plads, men har sagt til alle medlemmer at, hvis de ikke når 1000 point inden tirsdag ryger de ud (det drejer sig om 3 medlemmer der ikke er nået det endnu).

Vi har dog 1 på venteliste... Hvor mange point har du?

391000 point ca
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
dulce

jeg har valgt at stoppe med at spille grepolis og det skyldes udelukkende måden dulce spiller på

jeg har spillet på delta længe og havde næsten 100 byer, men har valgt helt at stopper

de spillere der er i dulce, calca, mouser, mikkel m.fl. er ikke seriøse spiller, de spiller for intriger, som de så kalder strategi

jeg lå nr. 5 på ranglisten og det kunne de ikke acceptere, så de satte hele alliancen til at angribe mig, og ikke bare i spillet, men med modbydelige mails

dette er grunden til at jeg og flere andre har valgt helt at stoppe med at spille grepolis

så dulce får det sikkert sjovt når de ender med at spille mod sig selv og så de nye spillere der hele tiden kommer til, indtil de finder ud af hvad der foregår

men jeg må sige tillykke til medlemmerne i dulce, de har gået rigtig mange spillere til at stopper her på det sidste:pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Takker på Etas vegne

dette gælder både dulce andre allis og mange af dine egne medlemmer som du har snydt og bedraget, faktisk på deres foranledning du blev henrettet fordi de svage som du sugede på blev trætte af at du mosede dig frem på deres bekostning.
Simpel skadedyrs bekæmpelse.

Venligst skull
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
næste på listen

Blach


you can run but you cant hide

skull den blide
 
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Onde Mig

Hey Folkens

endelig fik jeg lidt kredit for at være OND, tak Corona, har ventet på du fattede at Calva er en Brik i den onde mus Pinky's kamp For Verdens herredømme

Folk glemmer hurtigt at de små kan være lige så onde som de store stygge.

Corona, når man snylter på sine medlemmer, så bør man DØ. :pro:

Mvh
Mouser (Nu Officielt OND) :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En rigtig mr. funnybones virker det til :Laugh:

DK-Killer:confused: Tag ikke denne fyr ind! I risikere store sejre og ender helt sikkert øverst på ranglisterne :unhappy:
Bare se hans stats, fyren kan jo ikke slappe af :heh:
http://dk.grepostats.com/world/dk7/player/43353

mr.funnybone:confused:Laugh:eek:hh stakkels mine gamle mod/medspiller der står bag dette øgenavn.
folkens ,disse personer vil jeg på det kraftigste advare imod,de er det rene djævelskab fra det mørke jylland og er eksperter i slet spil.
øgenavnet stammer fra min tid i tribalwars hvor de bare ikke kunne tåle jeg er en bedre spiller på alle leder og kanter end dem selv :Smile:

mvh mikkel den blide
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bedre spiller? :Huh: så har jeg måske blandet dig sammen med en anden :unhappy:
ALLE ved jo at den mr. funnybones jeg kender, kun vandt verdener fordi vi rigtigt gode spillere flyttede os så der var plads til han kunne komme frem :Laugh:

Men resten i mikkels besked er lige på prikken, der mangler blot at nævne flabet og respektløs, og beskrivelsen er komplet :confused:mirk:

Men lyder som en super alliance at komme med i. Hvis jeg skulle starte med at spille igen, vil jeg klart overveje at sende en ansøgning :Smile:
Vi er IMOD mikkel ikke??? Det må jeg stille som krav nemlig :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bedre spiller? :Huh: så har jeg måske blandet dig sammen med en anden :unhappy:
ALLE ved jo at den mr. funnybones jeg kender, kun vandt verdener fordi vi rigtigt gode spillere flyttede os så der var plads til han kunne komme frem :Laugh:

Men resten i mikkels besked er lige på prikken, der mangler blot at nævne flabet og respektløs, og beskrivelsen er komplet :confused:mirk:

Men lyder som en super alliance at komme med i. Hvis jeg skulle starte med at spille igen, vil jeg klart overveje at sende en ansøgning :Smile:
Vi er IMOD mikkel ikke??? Det må jeg stille som krav nemlig :Smile:

århhh nej endnu et tudefjæs der ikke kunne håndtere overmagten,piv piv undskyldning på undskyldning....kære hygge tante min hygge tante....dit propaganda holder ikke:Smile:
 
Top