• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Dip Vs. Pip

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg Dipz vil gerne udfordre DiS leder Pipfuglen til duel til døden (SW)

Jeg ved at jeg har en fordel i antal af byer men pip som er leder (har været leder) på alle danske servere som jo ifølge ham selv er en bedre spiller end mig har jo så en anden fordel som er hjerne siger han.

lad os se om fjerkræet tør at tage kampen op mano a mano uden nogen form for hjælp fra andre spillere.

REGLER

1. Der må ikke koloniseres.

2. Der må ikke erobres byer fra andre spillere på under 9000 points.

3. Der må ikke modtages hjælp af andre spillere.

:pro:

michael%2Bsans%2Bcuckoo2.jpg


p.s billedet her jeg stjålet fra vores forum :x
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
back·stab (bkstb)
tr.v. back·stabbed, back·stab·bing, back·stabs
To attack (someone) unfairly, especially in an underhand, deceitful manner:


Duel er en efter overenskomst stedfunden tvekamp, ført med dræbende våben som oftest udkæmpet på grund af en æreskrænkelse.


det er ikke helt det samme Pip men kald du det hvad du vil krigerne er på vej :)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja at jager en ordenlig sabel ind gennem ryggen på en fordi den Pige sure Dip ikke kan klare at tage en diskussion op på almindelig måde i en ledelse?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ledelse undskyld mig hvis jeg siger noget du bliver stødt over nu men du er og har aldrig været leder i DiS du har haft rettigheder men leder vil jeg godt nok ikke kalde dig det er helt sikkert.

hvis nogen er af anden opfattelse så er det nok nogen af dem der har læst du er leder da du jo er meget dygtig til at forklare det diverse steder men ret ussel til at udføre arbejdet.

Nu kan du så svine mig eller hvad du nu finder på kalde mig backstabber eller what ever men der kommer ikke noget link op om jeg vil angribe min egen alliancepartner når jeg sender angreb mod dig så i min verden er det bare almindelig krig
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fedtfedtfedtfedt hepper på Pipfuglen og ikke whinedipzor
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fedtfedtfedtfedt hepper på Pipfuglen og ikke whinedipzor

klart nok du ikke hepper på whinedipzor da spilleren ikke findes.

men så til sagen det ser ud til den ene part har valgt at gå på ferie men her er en lille update status eller hvad man kalder det.



Sådan ser det ud hos Pipfuglen

# PipFuglen fra alliancen Discrucio har tabt byen Die Birdie Die. i dag kl. 08.29
# PipFuglen fra alliancen Discrucio har tabt byen Spejleæg. i dag kl. 08.16
# PipFuglen fra alliancen Discrucio har tabt byen Bird Hunter. i dag kl. 07.58
# PipFuglen fra alliancen Discrucio har tabt byen Stegt Kylling. i dag kl. 07.38


sådan ser det ud hos Dipz0r

# Dipz0r fra alliancen Anti Fuglen har erobret byen Die Birdie Die. i dag kl. 08.29
# Dipz0r fra alliancen Anti Fuglen har erobret byen Spejleæg. i dag kl. 08.16
# Dipz0r fra alliancen Anti Fuglen har erobret byen Bird Hunter. i dag kl. 07.58
# Dipz0r fra alliancen Anti Fuglen har erobret byen Stegt Kylling. i dag kl. 07.38


Jeg håber at kunne opdatere igen når Fuglen er færdig med at holde ferie.

alle må have et godt nytår :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha Dip ja du kan snart ikke tage flere byer fra Pip :p for han gået i ferie den kylling..han sku da bare lige ha bedt om hjælp og snakket med mig og resten af D, jeg så først lige kommet på efter nytår nu, selvom godt fik opkald igår nat med der var ballade ;). Men du vinder jo let over ham, når han engang kommer ud af ferie.
Du også været alt for flink her på det sidste dip, så selvom ikke lige var meningen det sku gå ud over D, så det godt at se du gir den gas igen :D
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
var sådan set ikke for at angribe D men mere for at stemple det fast at jeg syntes han er en dårlig leder har gentagene gange prøvet at hentyde til han skulle træde af andre folk der ikke lavede noget stoppede som leder.

Også nu til sidst så fik jeg nok og tænkte han kan da få en tur af trimmeren.

men lad os nu ikke få hele den her tråd til en omgang ævl og bævl.

men lidt skidt han ikke rigtigt har bedt om noget deff jeg har indtil nu kun stødt på en 300 birems tror jeg så det ikke det store forsvar af en spiller med 22 byer
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jaaaa! så kan vi få gamma balanceret igen :)

Multinoob/- :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Top fesen men her er en update.

jeg har erobret 10 af pips byer pip har erobret 0 af mine

jeg har lavet 14.000 kp pip har lavet 9.000 kps.

så alt i alt må jeg hellere lade fuglen gå i ferie mode med sine sidste byer tak for kampen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg synes du skulle prøve at komme tilbage til Beta så kan vi se om du kan klare dig der .. i stedet for bare at råbe op over alt her i forum, synes bare det var en mærkelig måde du stoppede på i denne verden...
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis Dip starter på beta igen vil de spiller der er sure på ham fra andre server da bare gå efter ham som hævn og så kommer han jo ikke langt! ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lad os nu se hvad der er hvad... Who knows

Jeg fornemmer en udefinerlig (men markant) lugt af scam og spilletalent ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Desuden forstår jeg slet ikke hvad det han skriver har at gøre med Dip vs. Pip :S

jeg synes du skulle prøve at komme tilbage til Beta så kan vi se om du kan klare dig der .. i stedet for bare at råbe op over alt her i forum, synes bare det var en mærkelig måde du stoppede på i denne verden...

Du var faktisk en af grundende til jeg stoppede på beta der skete simpelthent intet i vores alliance alle mand for sig selv kedeligt for os der gerne vil angribe folk og ikke bare tage byer fra de spillere som stoppede i alliancen.

p.s jeg startede vidst beta 4 måneder efter alle jer andre og var da #2 angriber da jeg stoppede og #5 i points så hvorfor pokker skulle jeg starte på den server igen ?

ud over det så startede mig og Pipfuglen samme dag på denne server det du vil lige nu er 2 mod 1 på en server dig og pipfuglen har spillet 1 år :)

næ min ven start du på Gamma så kan i være 2 mod 1 der.

http://dk.grepostats.com/world/dk2/player/474/colonizations?page=2

På dette link man man se spilleren Pockets erobringer på serveren beta og ud af 52 erobringer er 3 af dem fra rigtige spillere som ikke enten allerede er stoppet eller er fra han egen alliance derfor stoppede jeg på beta hvem pokker gider spille for at tage egne byer det sjove er kampen om byerne.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og når de så endelig overtager byer fra andre på BETA - så er det inaktive spillere........

Glæder mig til at de igen gider prøve at nappe nogen af mine byer - jeg mangler KP ;)

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og når de så endelig overtager byer fra andre på BETA - så er det inaktive spillere........

Glæder mig til at de igen gider prøve at nappe nogen af mine byer - jeg mangler KP ;)

.

Kan godt lide at en beta spiller faktisk er klar til kamp og ikke modtager noget kamp for den ellers så store Pocket ;)


Men denne dyst slutter her jeg har joined DiS igen efter de vågnede op og smed kyllingen ud kampen sluttede 10-0 til Hesten over Fuglen.

Kampen kan tages op igen hvis fuglen ønsker det når hans ferie er slut ønsker han ikke det så skal han fra min side have lov at spille som han har lyst til er ikke ude på at ødelægge spillet for nogen.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er vel også en slags afslutning

Det glæder mig, at du har haft en så moden håndtering af denne sag, at det ikke endte i mudderkast, det er langt at fortrække at slige sager løses in-game manno de manno
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Da Pipfuglen har valgt at stoppe med at spille og givet kontoen væk syntes jeg lige vi skal lade den nye fugl få lidt fred :)

Dysten er slut.

Resultat Dip 10 byer extra Pipfuglen opgav Grepolis lidt synd :(
 
Top