• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

den store beider

D

DeletedUser792

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hahahaha...det er da helt utrolig at folk som beider kalder sig store spiller.truer med at udslete mig på epsilon og blabla bla,tabte stort i angrebet på mig (han er ret støre i forhold til mig),sprøgsmål om min køn, passivitet og TIL SIDST,efter tabte kampe skal søge stor hjælp af hopedyret til at smadre mig.
vil gerne vide om :"...Men fint bare drop ud af spillet for vi er flere fra min ally der har aftalt at angribe dig, jeg er bare den første der er gået i gang. Så uanset hvad så vil du blive fjernet fra spillet." ,er det virkelig trussel eller jeg blev lidt for sløv med opfatelsen.
 
D

DeletedUser1021

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
OKAY????

hvorfor skal dette deles med os andre? tag den dog internt og lad vær' med at fyld forum med det....
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og gå glip af lidt propaganda :unhappy:

Men hvad er "the good stuff" så?

Jamen jeg troede hver verden havde den slags men de fleste verdener er meget lukkede om hvad der sker. Hvor er alt pralet af hvor gode man er. hvor patetiske fjendernes come backs er?
 
D

DeletedUser792

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sb

"den gode stuff" er ikke den gode,den er bare så dårlig...
tænk sådan -der kom besked om skal jeg ind i hans ally... jeg besvarede ikke med det samme,havde meget travlt med privat liv,har sikkert slettet beskeder uden at vide det.
en så stor spiller kunne altid finde at skrive en pæn svar til :"tak for kampen" ,lige meget han eller hun vand eller tabte,men svaret var pakket i form af at tilkalde andre spillere til at nakke mig (sikkert meget stor og slem bagtale han skrev om mig til at vinde stort hos andre fæller hjælp hvis det gå galt)... fint nok ,der skal blive konkurrence i spillet og så videre,men er du enig med mig at trusler tilhører ikke stedet hvor folk vil hygge sig i stedet at få mavesår og slette konto? jeg piver ikke ,modsat,men det er da ren småborgerlig og barnlig at komme med trusler i spillet som er bare en gratis spil.
derfor... BEIDER, SKAL VI LAVE EN MOD EN KRIG,OG SE HVEM VINDER????
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Che 1

Din opfattelse er helt forkert i sådan et spil her. Da jeg var leder af en ally, inviterede jeg dig og ja du svarede aldrig tilbage. Jeg kom så over i en anden ally, hvor HoppeDyret og jeg er nogen aktive spillere. HoppeDyret skrev til mig om vi ikke skulle nappe dine byer og jeg svarede jo da, for jeg måtte jo forvente, når du ikke svare på mine mailes til dig, at du var inaktiv. Ud fra det så startede jeg mine angreb på dig og uanset hvad, om du er inaktiv eller ej, så skal man da forvente angreb i sådan et spil her.

De mails jeg så har sendt til dig er ikke trusler, men realiteter og hvad er der lige galt i det. Du har endvidere skrevet til mig at du vil droppe ud af spillet, så jeg ved ikke lige hvad du har gang i her. Er du ud på at få mig bandened????

Hvis dette er tilfældet, så fortæller det mere om dig end om nogen andre, for kan du ikke tåle at spille spillet, så skal du da ikke indlade dig på det.

OG øøøøhhhhh hvem af os har tabt kampen!!!!!!!! Det tror jeg IKKE lige jeg gjorde, for hvad har du lige tilbage i dine byer efter mine besøg???? svar 0

Det beviser bare at du er helt ude i hampen med dine beskyldninger. Jeg ved simpelthen ikke hvor det er du vil hen med det her, også endda i dette forum?????
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til nillos

Jeg er fuldstændig enig :Smile:
 
Top