• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

den støre spiller

D

DeletedUser792

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hej med alle sammen!
lige med det sammen ,undskyld for stave fejl eller grammatik men jeg vil gerne høre jeres mening hvad i synes i om at en spiller på 8000 points erobrer en på 2500 og skriver næste:
CHE 1 skriver:- unskyld,men svært at forstå dig.strategisk... hvad har det med mig at gøre? selv om jeg er ny her ,jeg spiller andre KRIG spil meget længere end du gør selv og har ALTID haft AGERSIVT politik mod andre,men ALDRIG mod en eller flere som har lige started spillet eller er 3x mindre end mig selv... tja,du kunne henvende sig til mig og skrive at du vil besætte min by til at angribe den anden eller noget i den stil men at angribe en som HAR IKKE CHANCE at forsvare sig... meget stort.og plyndre ... meget stort !
DEATH-TTU den 14/04/11 kl. 19.06
Det kan jo ske at det er for at få et mere stratisk placeret by. Ikke noget med størrelse på spilleren.
Med hensyn til resurser. Så kan det jo sendes frem og tilbage. Så jeg kan ikke helt følge dig.
Men hvis du ikke er klar over det. Så er det her et krigsspil. Hvis du ikke kan klare klare at få lidt modstand. Så tror jeg det er bedre du spiller Sim´s.

Mvh. DEATH-TTU

Ps. Jeg praler ikke med hvem jeg nupper byer fra. Men umiddelbart kan det her være en undtagelse.
che 1 den 14/04/11 kl. 16.17
tja,det undrer mig hvordan i store spillere praler om hvem i har besejret .er jeres modstandere... er de ALTID 3x mindre end jer så i få sejr hver gang eller... næste gang du kunne sende spion i byen at se om der er varer i.
mvh
che
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmmm

Kan anbefale tude kiks og kleenex, og en gang sims.


Venligst

Skull on the road
 
D

DeletedUser792

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og glemte at tilføje at jeg blev raidet to gang før fra den anden spiller på 5000 points dagen før. tja,tak for kafe,de havde meget større hær end jeg selv.hvis poenten er bare at begynde at bygge,blive smadret med det samme i starten og få sådan komentar om STRATEGISK PLACERING OG SÅ VIDERE ,så tak for kafe.
 
D

DeletedUser792

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fint nok.
:unhappy: men de skal ikke senere SNAKKE OM at det her er en krigerisk spil og de er de store krigere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Che 1

Jeg vil anbefale dig at starte op på zeta. Der er der moral på hvilket vil sige at har en spiller x antal point mere end du har kan du ikke blive angrebet af den spiller. Derved at du til dels kun kan blive angrebet af folk på din egen størrelse :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fint nok.
:unhappy: men de skal ikke senere SNAKKE OM at det her er en krigerisk spil og de er de store krigere.

Du er åbenbart ikke online nok til at kunne starte millits og bruge dine råstoffer hver gang de angriber - gør du det, så gider de ikke angribe dig.

Handler det om erobring - så tager jeg heller ikke hensyn til spillerens størrelse hvis det passer ind i min strategi - det er bare bad luck at være den lille.

Det tager jo kort tid at nå op på de point igen - hvis du er aktiv nok.

.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Che 1

Jeg vil anbefale dig at starte op på zeta. Der er der moral på hvilket vil sige at har en spiller x antal point mere end du har kan du ikke blive angrebet af den spiller. Derved at du til dels kun kan blive angrebet af folk på din egen størrelse :)

Der er også moral på den her :p


che 1 jeg vil næsten garanterer dig for at hvis du er lidt mere på og bruger milts på dem stopper de med at farme dig når de kan se at de mister en stor del af deres hær. :p grundet moral osv.


Så kommer de nok først efter dig til når de vil erobre dig. ;) hehe. så skal du nok se på hvad det er for nogle enheder de angriber med og bygge det der gør mest ondt på dem. ;)(pop)(SW)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror den pågældende spiller som angriber dig er rimlig kold i den her situation, da det faktisk er sådan spillet er designet de store skal nakke de små, nakker de store de store bliver de store bare endnu større.

Spiller er designet til at nakke den lille spiller, spillet har så fået det de kalder moral ind for at det skal tage lidt længere tid at nakke denne lille spiller.

Heads up for skull´s forslag med tudekiksen
 
D

DeletedUser792

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er ikke bare at blive kold i r***n eller noget anden... jeg vil meget gerne kalde det -meget modig spiller som vil gerne vokse meget hurtig på bekostning af de mini spillere, ...en som er ikke i stand at stå alene mod de andre uden at søge alliances beskyttelse når det er lille smule kritisk situation.
moralen ...tja der er ikke moral i rigtige verden så hvorfor den skal blive her.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha. Men der er heller ikke gudemagi, kentaur, pegasus og alle de andre kæledyr. Håber du ved at spillet ikke skal forestille den virkelige verden men mest er for underholdningens skyld.

Og du har ret. De store nakker de små, men overlever den lille har han mulighed for at blive den største. Tro mig jeg ved hvad jeg snakker om
 
D

DeletedUser792

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha. Men der er heller ikke gudemagi, kentaur, pegasus og alle de andre kæledyr. Håber du ved at spillet ikke skal forestille den virkelige verden men mest er for underholdningens skyld.

Og du har ret. De store nakker de små, men overlever den lille har han mulighed for at blive den største. Tro mig jeg ved hvad jeg snakker om

ved godt og det her er bare for underholdnings skyld,men hold da op jeg er meget spændt om at se hvordan samme "spiller" typer piber efter hjælp til deres allyer når de kommer til at blive angrebet fra en jævn stor "fisk". jeg kender "slagsen" fra ikariam.
(SH)
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er ikke bare at blive kold i r***n eller noget anden... jeg vil meget gerne kalde det -meget modig spiller som vil gerne vokse meget hurtig på bekostning af de mini spillere, ...en som er ikke i stand at stå alene mod de andre uden at søge alliances beskyttelse når det er lille smule kritisk situation.
moralen ...tja der er ikke moral i rigtige verden så hvorfor den skal blive her.

Jeg vil lige forsvare Death her. Jeg er i samme alliance som han, og jeg kan meddele at han på intet tidspunkt har bedt om alliancens hjælp til noget på denne server.
Så beklager, men spillet er til at man skal vokse og man vokser nu engang hurtigst på andres bekostning i dette spil.

Held og lykke fremover ;)
 
D

DeletedUser792

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil lige forsvare Death her. Jeg er i samme alliance som han, og jeg kan meddele at han på intet tidspunkt har bedt om alliancens hjælp til noget på denne server.
Så beklager, men spillet er til at man skal vokse og man vokser nu engang hurtigst på andres bekostning i dette spil.

Held og lykke fremover ;)

fint nok,det vil vi se hvilken spiller han bliver når det kommer til stykket.:unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Che 1

Jeg vil anbefale dig at starte op på zeta. Der er der moral på hvilket vil sige at har en spiller x antal point mere end du har kan du ikke blive angrebet af den spiller. Derved at du til dels kun kan blive angrebet af folk på din egen størrelse :)

Moral er også på epsilon :)
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ved Seekhunt da godt han er jo supporter, sådan nogen ved godt hvilken verden der er hvad ;)

Er dette endnu et forsøg på at lave en tråd til mudderkastning mellem dig og supporterne?

ucharmerende ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man træder jo på dem som man kan træde på, så hvilket grundlag denne tråd er lavet for er mig en gåde.
PS. Hej alle! Jeg er ny her :)
 
D

DeletedUser844

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej, velkommen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er dette endnu et forsøg på at lave en tråd til mudderkastning mellem dig og supporterne?

ucharmerende ;)

Jeg troede det var en tråd til at fyre lort af i ?

Jeg ser en supporter skrive at man ikke kan angribe folk der er meget mindre end sig selv hvis moral er aktiv.

Så tænker jeg WHAT!

Siden hvornår fungere moral sådan ?

Altså jeg må nok sige jeg syntes det er ved at være for meget med alle de mis informationer supporten smider på forum.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hihi ja jeg tør jo næsten ikke sige om jeg har skrevet sådan. Men man bliver jo klogere hver dag.

Man kan sagtens angribe alle spillere lige meget hvad. med og uden moral.
Dog med moral. vil man få en slem ekstra kamp da forsvaren kan have moralen med sig og altså have stor fordel overfor en større angriber. max er på 30% altså 70 % en angriber vil miste. Men man kan dog stadig angribe hvis man vil.
 
Top