• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Den er helt galt

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg takkede idag confidence for at tømme endnu en by for mig som jeg lige tyv erobrede inden de selv erobrede den også ville jeg sige tak for hjælpen også bliver jimmyfallesen så pige sur at han skriver man er på bistand for pokker da altså tror han alle er arbejdsløse fordi han som arbejdsløs og endda bruger bots ikke kan være nummer 1 det er satme synd for sådan en mand skammer mig over at vores system ikke har kunne hjælpe den stakkels mand igang igen men :pro: så kom igang med at opgradere din bot jimmy
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er sjovt som du altid skal forsvare dig mod de grundløse beskyldninger?? Måske er dte bare mig, men jeg ikke beskæftige mig med beskyldninger der ikke var det mindste hold i, men du er der med det samme. selv når det faktisk IKKE er beskyldninger om snyd indblandet, råber du op om at folk beskylder dig for at snyde... Det får jo en til at tænke ;P
Vi er ca en håndfuld der læser dette forum. Så hvem er det til ære for? Ikke dem der spiller, er det vel?
Du er den spiller på serveren der har de fleste piont, men alligevel opfører du dig latterligt barnligt, hvergang nogen (Hvilket er ganske naturligt i denne slags spil) som en fornærmet skolepige.
Nu har jeg da en del livserfaring, og dete r min erfaring, at hver gang folk opfører sig sådan. Jamen så ER der noget om beskyldningerne ;P
Sjovt som du ofte lige ved hvornår du skal angribe. Det er aldrig DIG der kommer lige 1 sec forsent. det enste du nogen sinde har været uheldig med, er noget admins IKKe kan hjælpe dig med. nemlig lag. Men der har du jo opgså tudet som en 2årig der har tabt sin sut.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så du mener altså at admins hjælper mig eller hva ?

Du tror ikke det bare er fordi jeg er klogere end jer andre.

og du burde da slet ikke snakke var det ikke dig der beskyldte mig for at spille på flere kontoer igår og jeg ved ikke hvad nu beskylder du os admins i spillet for at hjælpe mig du burde nok sende et brev til innogames hvis du mener de folk der køre spillet er af den støbning men kan da godt fortælle dig om mit forhold til personen der er supporter på Gamma da vi spillede mod hinandne på Beta.

Det er nok ret knast tror jeg er en af de sidste spillere han ville udlevere noget info til der er ikke det navn jeg ikke fik kaldt ham på beta eller drillet hans med ledere med diverse ting så ærlig talt burde du nok rette din post og ikke beskylde supporter/admins for at give folk info det er sku til grin selvfølgelig ved jeg hvornår jeg skal angribe jeg er den type der analysere ting og ikke som jer i confidence prøver på at overbesive alle folk om jeres alliance er så skide god og den bedste på serveren også har i 2 dage i træk nu tømt nogen byer som jeg lige har tyv erobret lige for næsen af jer ;)

EDIT:

Det eneste lag jeg har brokket mig over er interne fejl det andet lag har jeg vidst i en anden tråd skrevet var med til at gøre spillet godt orker ikke lige at finde tråden men er ret sikker på jeg har skrevet det et sted :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg takkede idag confidence for at tømme endnu en by for mig som jeg lige tyv erobrede inden de selv erobrede den også ville jeg sige tak for hjælpen også bliver jimmyfallesen så pige sur at han skriver man er på bistand for pokker da altså tror han alle er arbejdsløse fordi han som arbejdsløs og endda bruger bots ikke kan være nummer 1 det er satme synd for sådan en mand skammer mig over at vores system ikke har kunne hjælpe den stakkels mand igang igen men :pro: så kom igang med at opgradere din bot jimmy

Det er da godt at du kan kalde andr efolk for arbejdsløse, tror nok jeg har været mindre arbejdsløs end de fleste andre da jeg altid har haft job og aldrig har behøvet hverken fagforeningens a-kasse eller bistandskontoret.

Og med hensyn til din bot, så synes jeg da du skal bevise din påstand...

KAN DU DET DIPZ ???????????
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Se nu er du i gang igen, med halve sandhedder og fordrejelser. Og hele tiden De beskylder mig alle for at snyde Buuh huuu.
Tilmed påstår du i dine PM´s at du kun lige spiller 3 min. her og der. Du køber ikke guld. men tjener det ved at få andre til at spille! det er jo fede løgne som vanlig fra dig! Hvad fande er du så bange for vi skal finde ud af?
Hvis vi er så langt ude som du vil have det til at lyde. Hvorfor beskæftiger du dig så med os? Det taler vist for sig selv.
Og så har jeg IKKE nævnt supporteren på Gamme. Jge tror ikke lige HAN kan hjælpe dig med den slags.
Jeg ved godt du er den ultimative Nørd. Men selv du kan ikke time et angreb så nøjagtigt. Så igen! Hvad er det vi ikke må vide kære Dips?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hov hov jimmy nu var det en fra jeres ally der skrev du var arbejdsløs ;)

men hvem var det lige der skrev idag at jeg var på bistand fordi jeg tyv stjal en by fra jer som i selv var igang med at erobre nederlag er hårdt :)

som min gamle onkel engang sagde tyv tror hver mand stjæler du troede jeg snød fordi du selv snyder du tror jeg er på bistand fordi du selv sidder og gramse min skatte penge til dig :)

men nu var den her tråd ikke oprettet for at snakke om snyd igen smid du din bot på igen så skal jeg nok se om jeg kan erobre nogen flere af de byer du tømmer
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Se nu er du i gang igen, med halve sandhedder og fordrejelser. Og hele tiden De beskylder mig alle for at snyde Buuh huuu.
Tilmed påstår du i dine PM´s at du kun lige spiller 3 min. her og der. Du køber ikke guld. men tjener det ved at få andre til at spille! det er jo fede løgne som vanlig fra dig! Hvad fande er du så bange for vi skal finde ud af?
Hvis vi er så langt ude som du vil have det til at lyde. Hvorfor beskæftiger du dig så med os? Det taler vist for sig selv.
Og så har jeg IKKE nævnt supporteren på Gamme. Jge tror ikke lige HAN kan hjælpe dig med den slags.
Jeg ved godt du er den ultimative Nørd. Men selv du kan ikke time et angreb så nøjagtigt. Så igen! Hvad er det vi ikke må vide kære Dips?

hvilket angreb snakker du om her der er timed så nøjagtig ?

og ang mit guld har jeg aldrig sagt jeg får nogen til at spille noget som helst for mig lad mig forklare dig hvordan jeg får guld hvis du gerne vil vide det jeg har en kammerat der spiller en mafia spil hvor de 5 bedste hver måned får en lille portion dollars ind på deres paypal konto og da paypal er lovligt betalings middel i Grepolis så kan jeg købe guld for disse dollars det er 100% lovligt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var så ikke det du lagde ud med i dine ingame PM`s Men så KØBER du sqda også guld! At du får foræret pengene til det, er da sagen helt uvedkommene!
Så jeg fatter ikke du hyler op om at folk tror du snyder! Det er da klart vi tror det, når du fylder os med løgn og latterlige bortforklaringer, den ene gang efter den anden. Du kan godt komme med de vildeste påstande og direkte usande fortolkninger af hvad folk skriver til dig. Men er du stor nok til selv at blive udat for tilsvarende? Åbenbart ikke
OG det fortæller mere end alle beviser kære DipzOr. der er noget du ikke vil have frem.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har jeg nogen sinde sagt til dig jeg ikke bruger guld ?

du svare ikke på spørgsmålne men fyre bare noget nyt skrammel af :p

hvad angreb snakker vi om her og hvordan kan du skrive admins hjælper mig også pludselig vil de ikke hjælpe mig du lyder lidt rundt på gulvet min kære mand hvad mener du enlig ved du selv det ?

tror du ikke du skal få pleo til at svare for dig for det virker da ikke som om du selv ved hvad pokker du enlig mener.


Du skriver først:
Sjovt som du ofte lige ved hvornår du skal angribe. Det er aldrig DIG der kommer lige 1 sec forsent. det enste du nogen sinde har været uheldig med, er noget admins IKKe kan hjælpe dig med

Du skriver der næst:
Og så har jeg IKKE nævnt supporteren på Gamme. Jge tror ikke lige HAN kan hjælpe dig med den slags.


så hvilken admin er det som hjælper mig og hvad er det for et angreb der er timed så nøjagtigt jeg undre mig over du ikke kan svare på noget du selv starter :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Min fejl at jeg skrev Admin i det første indlæg.

Og ang. hvem der ikke svarer på spørgsmål! Ja der skal du nok holde en lidt lavere profil selv
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så hvis du ikke skulle have skrevet admin hvad skulle du så have skrevet :p

pokemon eller hva ?

for alt andet giver da ikke mening xD

men hva angreb var det vi snakkede som som jeg har fået hjælp med ?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hov hov jimmy nu var det en fra jeres ally der skrev du var arbejdsløs ;)

men hvem var det lige der skrev idag at jeg var på bistand fordi jeg tyv stjal en by fra jer som i selv var igang med at erobre nederlag er hårdt :)

som min gamle onkel engang sagde tyv tror hver mand stjæler du troede jeg snød fordi du selv snyder du tror jeg er på bistand fordi du selv sidder og gramse min skatte penge til dig :)

Undskyld, er det kun mig der tænker at den måde der bliver skrevet på her er noget nær udvisnings grundlag fra spillet? Uanset om Jimmy er i job eller ej, så skriver man da ikke sådan noget, men holder sin mening ude fra forumer som disse.

Du vil næppe undskylde, for du er virkelig ude for at skille vandende, har set dine indlæg over det hele, men du kan nok gætte dig til at jeg syntes du burde give en stor undskyldning til denne Jimmy.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige præcis forstår ik hvorfor admins ik har gjort noget ved dipzor's evige emner her. ??

Dipzor du er altså ved at blive for dum at høre på. Og jeg fatter ik helt hvad det er du prøver på ?

Og til alle jer andre så forstår jeg heller ik hvorfor i blir ved med at svare i hans indlæg? i andre er sku bedre end det her. Dipzor er jo klart ude på at få ballade. I mens i andre sku burde være lige glade og ikke skrive i hans emner for så køre balladen da først.

Dipzor du er en tosse og en kedelig spiller. Jeg syntes det er ærgeligt du blir ved med at oprette indlæg om alt mulig der sker i spillet fordi du er så gude god. Jeg skammer mig over dig og din måde at genere folk på.

og til jer/os andre. Lad os komme videre og lad være med at svare på hans indlæg. Så kan han se hvor muligvis alene i verdenen han er med sin blæresnak osv.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter din sidste ingame-pm har jeg blokkeret dig. Det samme vil jeg gøre her ( Holder bare op med at kigge her ind, der er jo som regel kun opkast fra din side anyway)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige præcis forstår ik hvorfor admins ik har gjort noget ved dipzor's evige emner her. ??

Dipzor du er altså ved at blive for dum at høre på. Og jeg fatter ik helt hvad det er du prøver på ?

Og til alle jer andre så forstår jeg heller ik hvorfor i blir ved med at svare i hans indlæg? i andre er sku bedre end det her. Dipzor er jo klart ude på at få ballade. I mens i andre sku burde være lige glade og ikke skrive i hans emner for så køre balladen da først.

Dipzor du er en tosse og en kedelig spiller. Jeg syntes det er ærgeligt du blir ved med at oprette indlæg om alt mulig der sker i spillet fordi du er så gude god. Jeg skammer mig over dig og din måde at genere folk på.

og til jer/os andre. Lad os komme videre og lad være med at svare på hans indlæg. Så kan han se hvor muligvis alene i verdenen han er med sin blæresnak osv.

lol en kedelig spiller flot seekhunt bare fordi du er dårlig til spillet det var jo kun nevorak og pipfuglen der fik dig stor på beta se dig nu uden dem er du intet :)

og det var jimmy der startede med at kalde mig arbejdsløs i pm ingame så kan ikke se problemet i jeg gir igen af samme skuffe :)

EDIT:

Så skal jeg blokeres på forum for at kalde ham arbejdsløs på forum. så skal han blokeres ingame for at kalde mig arbejdsløs ingame det ville da være et godt bytte :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ærede spillere.

Som beskrevet før, også i reglerne så SKAL man holde sig til et pænt sprog.

Og med hensyn til om Admin eller support har gjort NOGLE forskel, kan jeg sige ganske kort at INGEN hverken HAR eller FÅR hjælp på NOGLE som helst muligheder.

I beskriver DipzOr som en snyder og at han piver om alt. I kan være HELT rolig med at uanset hvem der bliver beskyldt, snakket om eller i noget af den stil, de VIL blive set efter om der snydes eller på anden side kan gøres noget for at komme uden om spillets regler og servere.

Der er INGEN, og jeg gentager INGEN af disse beskyldninger der har noget som helst på sig. Der er INGEN der bliver holdt en hånd over af hverken Admin eller support. Men tværtimod hvis en Admin eller support bliver nævnt i en sammenhæng, uden nogle grund eller på anden vis gøres til samme part af en snyder, så VIL der være en konsekvens til den eller disse spillere der beskylder Admin eller support.

Jeg håber dette vil gøre tanke til efterretning, FØR man beskylder nogle for noget. Har man mistanke om en spiller snyder, så skal der laves en Ticket i spillet på den server man spiller på.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Se det var til at forstå Sir. Iron er lidt det jeg har fisket efter at admins/support selv vil træde ind i disse sager og straffe mig for at snyde eller straffe dem som siger du/i giver mig fordele i spillet og det er jo ikke første gang personer siger support giver mig info det er trættende at skulle høre på det ligesom mine post her er trættende for dem der ikke kan se det sjove i det.

Men den post der burde få folk til at knytte sylten :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og jeg lukker denne tråd og sletter den en gang imorgen.
Gider ikke se på flere mudderkast (Flamewars).

Hold jer til propaganda i denne sektion.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top