• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Dagens program

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Igår væltede det pludselig ind med angreb over hos Confidence de forstod det ikke helt hvad sker der her hvorfor angriber de os har de mon luret os inde på confidence forum breder der sig mere og mere panik spiller har lyst til at forlade alliance spillere hopper på ferie mode nogen vil endda stoppe helt med at spille alt i alt mens den helt normale og loyale confidence spiller bare kan se deres byer stå i brand hånden flammer byerne forsvinder det er en sørgelig start på weekenden er dette mon enden på den ellere såkaldte ''bedste alliance på serveren'' har en håndfuld på en 10-15 spillere fra Dyre banden virkelig ødelagt moralen hos dem på blot 24 timer.

Forsættelse følger

ps jimmy hånden flammer x 2 imorgen :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja hånden flammer dobbelt i morgen, for nu er Jimmy med os og par cfd spillere har slettet deres konto :) Men krigen er altså slet ikke begyndt endnu :confused: Så gem nu lige par spillere vi kan tæske på CFD, I har det bedste til gode.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Giv dem nu lige en chance, til at få styr på alt igen.

Synes i kører for hårdt på dem.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
de har en chance nu på 7 timer til at få styr på det denne chance kaldes nattebonus når den slår fra så starter det hele forfra igen forskellen er bare de ikke laver så hurtigt deff som mine tropper kan slagte xD
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
de har en chance nu på 7 timer til at få styr på det denne chance kaldes nattebonus når den slår fra så starter det hele forfra igen forskellen er bare de ikke laver så hurtigt deff som mine tropper kan slagte xD

Jeg vil sige tak for denne gang, i har gjort spillet spændende, men efter alt at tage i betrækning har jeg ikke lyst eller mulighed for at holde den samme aktivitet som før.

Pleo
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
men det er nu lidt synd at der ikke skulle mere til for a knække jer havde faktisk håbet på en stor kamp ihvertfald lige så stor som den vi ga da vi var det underdogs men ja dem som stopper må have det godt i fremtiden og dem som tager kampen op må have heldet med sig på marken bare det ikke er når de angriber mine byer :p
 
Top