• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Changelog 2.201

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Changelog 2.201


Kære spillere!

13/11 opdaterer vi spillet til version 2.201
Der kan være en kort nedetid i den forbindelse!

Introduktion

  • Imens vores udviklere arbejder på nogle tekniske forbedringer og det kommende nye slutspil, så giver denne version kun nogle få fejlrettelser.
Bugfixes

  • [Når du spiller på mobilen, er det ikke længere muligt at ændre bynavn, bruge landsbyerne og bruge inventaret mens din by er under belejring (Erobrings server)
  • Ny-registrerede bør nu altid få emailen med registrerings bekræftelsen.
  • Det er ikke længere muligt at registrere en forum konto uden at validere ingame spil kontoens email adresse.


[IMG]


Kom med din feedback herunder:

Med venlig hilsen
Dit Grepolis Team

[IMG]
 
D

DeletedUser2158

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej.
Jeg har været væk i noget tid, og efter jeg er kommet tilbage, har jeg bemærket, at man i spillet modtager en rapport, hver evig eneste gang, man selv trækker tropper fra en anden by. Det er vel ikke meningen?
Jeg forstår godt behovet, når andre sender dine tropper/skibe hjem, men hvis du selv trækker dem, så er du vel for pokker klar over det?
Det giver ingen mening at skulle spammes med rapporter på den måde.
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg forstår godt behovet, når andre sender dine tropper/skibe hjem, men hvis du selv trækker dem, så er du vel for pokker klar over det?
Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har veldig sjelden peiling på hva jeg driver med:) Koselig å ha en barnevakt:)
 
D

DeletedUser2365

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har innogames litt næringsvett lager de en app til IRL basert på dette. Altså en app som sender deg en melding på mobilen ett sekund etter du har gjort noe om hva du gjorde.

Hvilken vidunderlig måte å starte dagen på:

*PLING!!* Nå sto du opp av senga!

*PLING!!* Nå kledde du på deg buksa!

*PLING!!* Nå begynte du å gå mot toalettet!

*PLING!!* Nå slo du på vannkrana!

*PLING!!* Nå begynner du å bli litt irritert på maset fra telefonen!

*PLING!!* Nå ble du enda mer irritert!

*PLING!!* Nå er du forbannet!

*PLING!!* Nå kastet du telefonen i veggen!
 

Tournesol

Active Member
Brugere
Hej.
Jeg har været væk i noget tid, og efter jeg er kommet tilbage, har jeg bemærket, at man i spillet modtager en rapport, hver evig eneste gang, man selv trækker tropper fra en anden by. Det er vel ikke meningen?
Jeg forstår godt behovet, når andre sender dine tropper/skibe hjem, men hvis du selv trækker dem, så er du vel for pokker klar over det?
Det giver ingen mening at skulle spammes med rapporter på den måde.
Du er ikke den eneste der er træt af det. du kan i instillinger fravælge rapporterne. Men så vidt jeg husker så fravælger du så i samme omgang rapporter hvis folk sender dine tropper tilbage fra en by.
 
Top