• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Changelog 2.196

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Changelog 2.196


Kære spillere!
04/09 opdaterer vi til version 2.196
Der kan være en kort nedetid i den forbindelse!

Introduktion

Med denne opdatering fokuserer vi mest på nogle mindre fejlrettelser. I mellemtiden lægger vores udviklere også den sidste hånd på nogle seje ting der er lige om hjørnet.
Hold øje med nyhederne!

Bugfixes

  • Belønnings ikoner vil ikke længere være blanke og vil altid vide den rigtige belønning i en tutorial opgave.
  • By befolkning vil nu altid være korrekt og det er ikke længere mulig at overskride maksimum.
gpcl-line.png

Kom med din feedback herunder:


Med venlig hilsen
Grepolis Teamet
 
D

DeletedUser2363

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har lige et spørgsmål, der er mange spillere der ikke kan mærke effekterne der sku gå igang? Tænker på jeres fødselsdagsgave, mange har prøvet at trykke f5 men det hjælper ikke spor? Sku der ikke være billigere byfester feks, det er der så ikke sku jeg hilse og sige.
 
D

DeletedUser2351

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror kun det for udvalgte spillere f.eks jeg får byfester for halvpriset
og dobbelt op på KP
 
D

DeletedUser2363

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan se jeg burde ha effekterne min ven, mange har overhovedet ikke fået nogen gaver i nu, det bare Irreterende når der står effekterne burde gå igang :)
 
D

DeletedUser2363

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men jeg takker da mange gange for grepolis fødselsdagsgave
 
D

DeletedUser2363

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg tror der er flere spillere der ikke har ku mærke effekterne, det da irreterende det ikke er i orden.
 
Top