• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Changelog 2.171

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Changelog 2.171


Kære spillere!

05/09 opdaterer vi spillet til version 2.171 for browseren.


Introduktion

  • Med denne version bringer vi nogle få forbedringer til Agora vinduet og også et nyt faneblad i Tempel vinduet, som viser nye belønninger - Artefakter.
  • Vi afslutter også arbejdet på det nye slutspil - Dominans. Hold øje med forum for mere information.
Nye funktioner og ændringer

  • Agora - Antallet af kulturpoint i gang, blev tilføjet Kultur baren i Agora.
  • Agora - Visningen af festivals varighed i hjælpeteksten blev forbedret.
  • Tempel - Vi har tilføjet et nyt faneblad til Tempel vinduet. I dette faneblad Artefakter (mægtige belønninger som du får for at vinde en verden) vil blive vist.
temple_artifacts.png


Bugfixes

  • Rapporter - Nogle kamprelaterede rapporter viste ikke den originale kommando ankomst tid, men oprettelses tiden.
  • Mobil - Spionage viste ikke de 20% sølv bonus.


gpcl-line.png


Som altid ønsker vi din feedback.
Kom med den herunder:

Med venlig hilsen
Grepolis Teamet

footer.png
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Altid fedt med nye tiltag. Men jeg kan simpelhen ikke forstå vi snakker 2018, og appen har eksisteret i 3+ år at man endnu ikke har kunne finde ud af at lave det så man kan spille event på mobilen. Du kan i alle andre INNOGAMES spil klare events fra mobilen, hvorfor kan man så ikke lave det på grepolis også?
I mister så mange spillere på så simple ting fordi folk der kun spiller på APP kommer så langt bagud i forhold til alle.. Samme med premium, så vidt jeg ved kan man ikke forlænge premium med guld på app..
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

Haddock

Active Member
Brugere
Altid fedt med nye tiltag. Men jeg kan simpelhen ikke forstå vi snakker 2018, og appen har eksisteret i 3+ år at man endnu ikke har kunne finde ud af at lave det så man kan spille event på mobilen. Du kan i alle andre INNOGAMES spil klare events fra mobilen, hvorfor kan man så ikke lave det på grepolis også?
I mister så mange spillere på så simple ting fordi folk der kun spiller på APP kommer så langt bagud i forhold til alle.. Samme med premium, så vidt jeg ved kan man ikke forlænge premium med guld på app..
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif


Jeg er helt enig med Storekrog her, det er decideret til grin at det kun er de der kalender versioner af events Innogames kan få lavet til App'en. Alle Events burde være tilgængelige på App'en ellers skulle de slet ikke komme, så må de sku lave nogle nye og ikke gentage de samme igen og igen.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Altid fedt med nye tiltag. Men jeg kan simpelhen ikke forstå vi snakker 2018, og appen har eksisteret i 3+ år at man endnu ikke har kunne finde ud af at lave det så man kan spille event på mobilen. Du kan i alle andre INNOGAMES spil klare events fra mobilen, hvorfor kan man så ikke lave det på grepolis også?
I mister så mange spillere på så simple ting fordi folk der kun spiller på APP kommer så langt bagud i forhold til alle.. Samme med premium, så vidt jeg ved kan man ikke forlænge premium med guld på app..
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif


Tak for din bekymring omkring App og du nævnte forlængelse af Premium.

Jeg vil forsøge at svare bedst muligt på begge dine ting.

Event på app!
I starten var App ment som et hjælpemiddel til Grepolis spillere, og ikke ment som selve spille platformen.
Appen er altså stadig et hjælpemiddel til at spille.
Dette har dog langsomt ændret sig i de senere år, og Events begynder så småt at kunne komme på Appen også.
Målet er et alle Eventer der findes i Browseren, også vil komme til appen, dette tager dog tid, da der er begrænsninger på hvad man kan lave, men det kommer stille og rolig.

Premium forlængelser på App!
Vi er klar over at man ikke kan forlænge premium på app, med iOS... så vidt jeg lige husker,, med guld man har på sin konto, men er tvunget til at købe forlængelse for "Nye" penge.
Dette er ikke vores ønske.
Det er iOS der kræver dette.
I samme øjeblik at iOS ændrer deres politik for området og tillader os at I som spillere kan bruge det guld i allerede har på kontoen til forlængelse af rådgiverne, så er det noget vi vil lave om.
Der er dog ikke nogle forhåbninger om dette lige i øjeblikket, da iOS ikke ønsker det sådan.

Derfor kan jeg kun opfordre til at man lige "Logger" på browser versionen og forlænger sine rådgivere, og så kan man gå tilbage til Appen igen.

------------------------------------

Jeg håber dette besvarer dine tanker.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 
Top