• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Captcha-koder?

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hej nu har jeg altså flere gange oplevet at skulle taste de skide Captcha-koder midt i jeg har indkommende KS-angreb ... vi skal altså time Deff. og modangreb på sekunderne på NU-serveren... nu i har valgt at bruge det skod overtagelsessystem så kan vi ikke få fjernet de Captcha-koder tak eller komme med rimeligt god forklaring på hvorfor de er der til at ødelægge spillet for os spillere (SW)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja de er irriterende, selv om de endnu ikke har forstyrret mit spil direkte, men det kommer jo nok
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tror ikke de bliver fjernet da de er til for at forhindre/begrænse snyd i spillet...

Eks folk der bruger et autoklikprogram så de ikke behøver at sidde ved computeren men kan stadig anmode om råstoffer fra landsbyerne hver 5 minut.

Ps. jeg synes også de er irriterende men hellere det end at give folk den ekstra mulighed for at kunne snyde..
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Malum forklarede meget godt hvorfor de er der, og desværre vil de blive indtil der ikke bliver brugt bots og lign. mere eller noget lige så effektivt findes der kan erstatte capcha.
Jeg ved det er irriterende for de der ikke snyder, men for nu er det den bedste måde til at stikke en pind i hjulet ved de der absolut vil frem foran jer andre ved hjælp af uærlige metoder.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ok har lige en til kunne det lade sig gøre at blokkere enkelte medlemmer på sin egen allys forum så man eks. kan lave tråde kun for ledere ..hvis man nu har spioner i sin ally
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ok har lige en til kunne det lade sig gøre at blokkere enkelte medlemmer på sin egen allys forum så man eks. kan lave tråde kun for ledere ..hvis man nu har spioner i sin ally

Ja hvis dine medlemmer ikke for adgang til forummet under indstillinger for medlemmerne. Dette gør nemlig sådan at menige medlemmer ikke kan se de forums-faner som oprettes som skjulte.
Menige medlemmer kan stadigvæk læse/skrive i de alm fane-blade

Ved det lyder lidt indviklet men håber du forstår det alligevel ;)
 
Top