• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Black Friday

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Kære spillere!

En meget speciel dag kommer over os igen iår med den tilbagevendende Black Friday, D. 24/11.

Vi har et godt udvalg af spændende pakker og tilbud klar til dig og ser allerede frem til at vise dig dem.

For at gøre denne gag endnu mere speciel, vil vi have alternative tilbud hver 3. time, med det sidste tilbud som vil vare 24 timer. Vend tilbage og tjek dem af og til, for ikke at gå glip af nogle af dem!

Glem ikke at dette begynder 10:30 d.24/11

Gør dig klar og hold øje med disse specielle tilbud!

Med venlig hilsen
Grepolis Teamet
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Fint med gode tilbud på Black Friday.
Men det var et kæmpe irritationsmoment, at reklamen poppede op konstant hver gang du bare skiftede by eller gik ind i senatet!
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
GJorde den det?

Det oplevede jeg ikke selv, på Knossos.

Kan det ikke tænkes at det skete fordi der kom nye tilbud, som lige passede med at du skiftede?

Næste gang du oplever dette gentagne gange, må du gerne lige skrive en ticket ind til os, så vi kan tjekke det, og evt fejlmelde.
SKulle jo helst ikke gerne irritere jo,, ihvertfald ikke hver gang.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
GJorde den det?

Det oplevede jeg ikke selv, på Knossos.

Kan det ikke tænkes at det skete fordi der kom nye tilbud, som lige passede med at du skiftede?

Næste gang du oplever dette gentagne gange, må du gerne lige skrive en ticket ind til os, så vi kan tjekke det, og evt fejlmelde.
SKulle jo helst ikke gerne irritere jo,, ihvertfald ikke hver gang.
Hver eneste gang jeg skulle skifte by hvilket man jo gør hele tiden, eller bare gik ind og høstede, så poppede den op, og man skulle trykke på krydset 2 gange, før den lukkede ned.
Som om at grepolis insisterede på, at man skulle købe den :)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jamen det skulle du jo også :D


Okay,, næste gang må du lige sige til,, hvis det sker igen,, da du jo ikke skal tvinges til det.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det sker ikke for mig overhovedet
smiley_emoticons_sadnew.gif


Denne slags her hører til i en ticket.

Hvilken browser bruger du?
Har du prøvet anden browser?
Har du prøvet at slå script til og fra,, eller omvendt,, hvis det er tilfældet?

Men skriv en ticket, når du oplever fejl.. det gør det lettere for os at undersøge.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg bruger chrome hjemme og alm.- Explorer på arbejdet!
Hvis jeg hopper ind i akademiet, så popper den igen op!
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Skriv den ticket,,, Det er stort set umuligt at prøve at løse noget som helst via forummet.
smiley_emoticons_idea2.gif


Og det lyder underligt.
Lyder som en indstilling et sted hos dig der er årsagen.
 
Top