• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

begynderbeskyttelse

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vores ih så ååh dygtige supporter Liamaird påstår på skrift at man ikke kan angribe i begynderbeskyttelse.

kan du så her forklare HVORDAN det alligevel er lykkedes en spiller at angribe ikke bare en gang men flere gange imens han er beskyttet af begynderbeskyttelse ???

OG hvordan har grepolis teamet tænkt sig at godtgøre at det alligevel er sket ???

vi må jo ikke angribe vedkommende tilbage igen når han er beskyttet.

DET er IKKE fair play, tværtimod.

OG det får os andre spillere til at tro at support tillader visse ting fra andre spillere end os selv hvilket heller ikke er fair play.

Når alt kommer til alt får vi jo ikke vores tabte tropper og ressourcer tilbage vel hr Liam.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har kun hørt at begynder beskyttelse beskytter de små imod at blive udraderet indenfor få minutter efter de er startet. Jeg kan slet ikke se hvorfor du skal beskyttes imod dem, for du vil da ikke sidde her og fortælle mig at du har problemer med en spiller der ikke engang har været på serveren i 3 dage

n00b-12280.jpg


Venligst giv mig hans IG nick så jeg kan rekrutere ham til alliancen og tak fordi du så venligt har fortalt mig hvilken spiller jeg skal udradere fra kortet som den næste. Det bliver helt klart den letteste by i historien at erobre, hvis ikke en anden kommer før mig :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Well.. Det korte af det lange er..

Spilleren oprette sig .. lad os sige, den 20 Januar, klokken 13.00, for at komme med et ligegyldigt eksempel.
Spilleren har 3 dages beskyttelse.

Det må så blive den 23. Januar, klokken 13.01, at der er åbent for angreb.

Hvilket er PRÆCIST, hvad der er sket i lige netop denne sag :)

Beklager min dygtighed og de korrekte svar, jeg har givet dig indtil videre - Skal se om det kan fortsætte :)
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
det har jeg også prøvet :) mener det var lota,

men det var fordi jeg selv bryd begynder status :)

fx. når du trykker angreb så kom der et skilt frem hvor der stod om du ville bryde den :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det der er jo ren og skær løgn LIAM

Spilleren angreb i hans begynderbeskyttelse fordi man kunne ikke sende angreb på ham før mere end 30 timer efter hans angreb,

han angreb 19/11/12 klokken 20.23 og vi måtte først angribe ham igår den 20/11/12 klokken 19.50 eller deromkring.

OG fordi du ved at jeg har ret herr LIAM, så har du udelukket mig fra supportsystemet, DU kan nemlig slet ikke tåle kritik, endnu mindre kan du tåle at høre at du har fejl, og du sletter højst sandsynlig også mit indlæg her, men jeg kan kun håbe at der er nogle der læser der før dig.

så kan de også se hvor snæversynet du er.

og til dig perhansen du skal være velkommen, min millits elsker at tjene gratis kp.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kan sagtens angribe andre, selvom du er under begynderbeskyttelse selv.

Du kan dog ikke angribe andre, der er under begynderbeskyttelse.


OG fordi du ved at jeg har ret herr LIAM, så har du udelukket mig fra supportsystemet, DU kan nemlig slet ikke tåle kritik, endnu mindre kan du tåle at høre at du har fejl, og du sletter højst sandsynlig også mit indlæg her, men jeg kan kun håbe at der er nogle der læser der før dig.

Nej, du skal snakke pænt, selvom svarerne ikke passer ind efter dit hoved.
Vi i support gider ikke høre på nedladende kommentarer og andet skidt, der skulle komme fra folk.
I skal stadig følge kommunikations reglerne, selvom i befinder jeg i support siden!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
monteil 2012-11-21 16:39:07

Nej.... Han angreb os alle ..... og jeg kunne ikke angribe ham!
Så umiddelbart tror jeg han var under begynderbeskyttelse i over 3 dg.?!?
Synes det var noget unfair!




Aladin 2012-11-22 08:43:09

Ikke noget du kan sige med sikkerhed?
Men jeg går ud fra at du og dine venner nu kan angribe ham, som det passer jer?

SÅ nu har i tid til at tryne og holde ham nede, som tak for sidst.
Håber på i fortsat har god fornøjelse med Grepolis.

Med Venlig Hilsen,
Grepolis Teamet


Dette er det IIHH og ÅÅHHH så kompetente svar fra support.

OG Liam, du svarede selv først at men IKKE kunne angribe imens man selv var under begynderbeskyttelse.

Indrøm dog at du har taget fejl......

Eller er du ligesom for et par år siden stadig af den holdning at lige netop DU er et supermenneske der ALDRIG tager fejl
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og til dig per hansen

hvad er dit IG ????

hvis du da tør videregive det her, jeg afventer stadig angreb, eller har du ikke fået bygget din havn endnu :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, Jim Danish, som jeg sagde i chatten, fik jeg et for hurtigt svar fra en kollega, der ikke havde tjekket op, før hun besvarede mit spørgsmål, jeg rettet det dog 1 minut senere, med det korrekte svar :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
derfor giver det da stadig ingen mening at en spiller kan angribe os og så stadig være beskyttet i næsten 24 timer endnu af begynderbeskyttelse som jo netop var tilfældet her ???

Og desuden er det langt fra fair play og det er da slet ikke et fyldestgørende svar.

Tabte tropper burde erstattes
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I er blevet angrebet af en spiller der kun har været på verdenen i få dage. Og I tabte???
Problemet her er hvis langt større end du mener det er ^^
I er jo FRYGTELIGE spillere :O

Men jeg takker da for at du har givet mig en tro på jeg måske ville kunne klare mig hvis jeg skulle prøve at starte igen. Jeg skal bare forsøge at komme til at ligge ved siden af jer :D
Måske skal jeg alligevel prøve igen nu, selvom planen var at vente til efter jul hvor tiden er bedre til det, selv semi-aktiv noobs som mig bør da have en chance mod spillere der ikke kan forsvare sig mod en spiller i begynderbeskyttelsen :D

Tak for denne tråd, det er god humor!! Specielt at du sidder og opfører dig som en fornærmet 5 årig og sviner support til og virkeligt viser at ikke kun er du en frygtelig spiller, men også en tåbe af format. TAK! Simpelthen det bedste grin længe :D
 
Top