• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Begynder Alliance

D

DeletedUser1958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mit forslag er ikke en ændring til spillet som sådan, men en forslag til de store alliancer om en aftale for at få nye spillere igang med dette spil.

Tanken er:

De 3-4-5 største alliancer kunne aftale at en af alliancerne starter en "begynder alli" op. Alliancen får så 14 dage med hjælpe fra en stor alli med erfarende spillere d.v.s. adgang til alliance forum (evt. begrænset forum), men ikke hjælp til forsvar og angreb, men de får nogen de kan spørge om alt muligt.
Jeg tænker at vi (De store allier) kunne frede dem i 30 dage, hvorefter de må stå på egne ben."
og at alliancen så trækker sig helt ud og de derefter selvfølgelig ikke har adgang til forum eller andet.

m.v.h. Tzar/Thomas
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvornår er man begynder ? altså der ca 30 spillere inde som er under 15000 medalje points
70 % er folk som bygger byer til andre
 
D

DeletedUser1958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
enig der skal arbejdes med ideen - det var bare en tank som måske kunne få flere ind i spillet - det savner vi
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det gør vi bestemt men der må Grepolis være med ind over også.

Ser mange muligheder i at udnytte dette, har jo selv startet under nyt navn flere gange og gør andre også
 
D

DeletedUser1958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeps - kan være at Grepo skal ind over - de kan trods alt tracke noget ifht til om man er ny eller bare startet under nyt navn tror jeg (det ville jeg kunne hvis jeg drev en spille server)
 
Top