• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

B-Team søger engagerede medlemmer!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hejsa, vi i B-Team, søger et par engagerede medlemmer, der er her for at spille godt eller lære mere om spillet!
Vi kræver ikke at du er en elitespiller, men blot at du tager imod gode råd og vil alliancen det bedste og gør dit bedste for at alle i alliancen har det godt og ikke mister byer!

Så send en ansøgning til mig (sims10000), hvis du vil med i en god nystartet alliance!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Flere ind i kampen

Dejligt at se flere melde sig ind i kampen om byerne

Held og lykke med det kaptajn :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I skal ikke tage Milton med han spiller som spion på alle serverne han spiller, og gør alt for at joine den alliance der ligger #1 :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej må jeg komme med!!
Jeg har spillet lidt!! men vil gerne lære!! Plzzz

Hvor gammel er du lige? 10? 12?... Okay, sidste bud 12,5? haha :D
Ej seriøst, når jeg skriver et seriøst post osv. vil i så ikke være rare og tage mig bare en anelse seriøst også?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er også en regel der siger man ikke må spamme i trådene her på forum, samt at man skal holde sig til trådenes emner. Dette er en påmindelse om at gøre netop dette. På forhånd tak

/Foaly
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor gammel er du lige? 10? 12?... Okay, sidste bud 12,5? haha :D
Ej seriøst, når jeg skriver et seriøst post osv. vil i så ikke være rare og tage mig bare en anelse seriøst også?

Nå, undskyld!! så gider jeg sørme ikke være med!:(
 
Senest redigeret af en moderator:
Top