• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

App Changelog 2.111

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
App Changelog 2.111


Kære spillere.

Igår frigav vi app version 2.111 til Android og iOS


Denne gang har vi ikke nye funktioner, men til gengæld en bunke fejlrettelser, som forhåbentlig giver dig en bedre spiloplevelse, når du bruger appen.


Jeg har valgt, ikke at ændre ordet "Bugfixes" til "Fejlrettelser" som jeg normalt gør.
Så passer det også bedre med logoet.

Bugfixes


- BB-koden for ikke eksisterende alliancer, kunne stadig trykkes på, og førte til et tomt vindue.
I tilfælde af at alliancen ikke længere findes, skal det ikke være muligt at trykke på navnet længere.

- Nu er alliance indlæg sorteret efter dato for indlægget.

- Ved at tilføje enheder i støtte vinduet, var der ingen "krævede" transportskibe vist. Vi har indført browser funktionen.

- Nu er også enheder der støtter en "Erobring" vist i den tilhørende kommando vindue.

- Guiden der vil have dig til at spille browser versionen, viste i nogle tilfælde forkert URL.




Som altid ønsker vi din feedback.
Den er du velkommen til at komme med herunder!!!!!



Først sikre dig at du har opdateret til denne version.
Så tjek at de fejl om mangler du har oplevet med appen, stadig er der, og hvis du fortsat oplever dem, så er du velkommen til lige at give en melding, så jeg kan tjekke op på om der stadig arbejdes med disse.

Med de bedste og venligste hilsener fra:
Teamet.

[gpfooter][/gpfooter]
 
Top