• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Angry birds og Knossos Angels i forbund

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Olavi, det er helt klart at en alliance har ret til at skrive om en anden alliance, som en del af PnP

Men at skrive specifikt om andre spillere er ikke PnP.

Hvis man her på forum accepterer at der køres kampagner mod individer, så er det første gang jeg har set det i et forum..... jo mindre det er et uofficielt flaming forum, men der er der jo også nærmest lovløshed.

Jeg kunne da godt tænke mig en udtalelse fra en moderator og høre om det er acceptabelt at der køres kampagne mod individuelle spillere?

Ville da være rart at vide til en anden gang :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
da vi bliver beskyldt for at angribe omtalte spiller af AB hvortil der er knyttet nogen kommentar omkring vores IAP...ja så hænger det hele samme som perler på en snor. At de omtalte spillere så IKKE havde angrebet omtalte spiller da de var på arbejde og hele historien var opspind, ja så får man en plads på forum... med navn

Da alle ikke holder sig tilbage i beskeder og lignende kan vi ikke se vi skal udvise takt...

Vi har opfyldt vores del af aftalen

Men meget venlig hilsen Yggdrasil, Leder af Midgård
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@Midgård

Jeg kan mærke jeg sidder med en besk smag i munden efter at have læst, hvordan I offentligt opsiger jeres IAP med os. Det er typisk, at I er bange for at miste jeres spillere og kujoner helt ind til sokkeholderne.

Jeg er kun glad for vi ikke har nogen aftaler med jer mere, for I løber da lige så snart der er fare på færde, og sådan nogen kan man jo ikke bruge til en s***, for at sige det på godt dansk.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ingen grund til at hænge en spiller ud, specielt ikke, hvis der ingen yderligere beviser er for det. Så er der ikke meget politik eller propaganda i.
Derfor er den sætning slettet :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Forbund opløst

Hey alle,

Angry birds har i dag opløst forbundet med Knossos Angels.

Vi er to magtfulde alliancer som begge vil ligge øverst på ranglisten. Vi har ikke kunnet blive enige om nogle specifikke ting og vi har hver vores fremgangsmåde.

Vi er ikke allierede mere.
AB vil overveje sine muligheder.


:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
..

Det er da også sygt, at de to største alliance er slået sammen på en server..
Det gør alle de resterende alliancer til underdogs :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er jo PnP, altså her må du gerne fortælle at man ønsker en
spiller knust, lige som man må skrive at man ønsker en alliance knust.

Politik og Propaganda er værktøjer der bliver brugt til at sætte en
skræk i folk. Lige som da King Leo skrev, dog kom Liam til at slette det,
at hvis man var forbund eller IAP med Platons Venner vil man blive
smadret ud af BETA serveren, for nu skulle ABerne og KAerne eje
serveren. Så jeg læser 13august's emne som Propaganda. :pro:

Alle ved jo at du ikke kan fjerne en spiller fra en server, man får bare
en ny by.
Den eneste måde at fjerne en spiller på er hvis den bliver fundet
skyldig i snyd, eller hvis spilleren selv sletter sin konto. :Smile:
Olavi jeg synes ikke du skal blande dig..
Da 13august og dig gjorde det samme inde i Beta Miliepæ hvor i udstiller mig totalt. Og til det med at de offenligjorde at de ville have mig ned med nakken, så prøvede de også men fik smæk da de prøvede at erobre mig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Olavi jeg synes ikke du skal blande dig..
Da 13august og dig gjorde det samme inde i Beta Miliepæ hvor i udstiller mig totalt. Og til det med at de offenligjorde at de ville have mig ned med nakken, så prøvede de også men fik smæk da de prøvede at erobre mig.

Hold dig til emnet tak, og...

Er du ikke lidt bagud, Det indlæg skrev jeg for 1måned og 2dage siden.??? :Laugh:
 
Top