• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

alt for langt til VV

D

DeletedUser832

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg stopper da jeg ikke synes at spillet er sjovt mere. og der gå lang tid før vi kan gå igang med v.v

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har fået den besked fra en god og aktiv spiller.

De danske verdener har ikke over 500 spillere, og 15-20 alliancer når de når lidt op i alderen. Top 20 spillerne har 500.000 point eller derover, så det er ikke fordi folk ikke spiller - der er bare ikke nok!!

Jeg ved godt, jeg har sagt det før, og jeg ved, I har sat kravet lidt ned, men det er desværre ikke nok; folk keder sig, når der skal gå så lang tid, og når top 20 spillerne falder fra i stor stil, så rykker vv bare endnu længere væk.

Sæt kravet ned så det svarer til at 50 spillere har 50 byer - altså et udgangspunkt på 25. mill point - så vil spillerne begynde at se lyset....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil så sige , at pt er VV ikke noget at råbe hurra for , medmindre man elsker at sende rås ..
 
Top