• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Alliance invitation spørgsmål

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Burde der ikke komme en Ja eller Nej dialog, når man trykker på en Alliance Invitation i "Spil meddelelser" i nederste højre hjørne?
Havde et ikon med en papirs rulle, som skrev Alliance Invitation, men da jeg trykker på det, får jeg bare Alliance vinduet med Opret Alliance, uden nogen invitation!!! Så kun at der stod noget med THE JOKER, inden jeg trykkede, men jeg har ikke kunne finde THE JOKER, hverken som Alliance eller spiller.

Er det en invitation der er trukket tilbage eller bare mig der er pisse uheldig?
Og så oven i 2 angreb på 1½ time :-(

Spiller 2.0 Theta på 6. dag.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DU kan først se invitationen når du forlader den alliance du er i nu....

Jeg mener det er en fejl at det er sådan.... men sådan er det bygget op.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kunne jeg forholde mig til, hvis jeg var i en Alliance. Det var og er jeg bare ikke!
Ville først etablere noget der var værd at byde ind med, før jeg begyndte at kigge på Alliancer.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kunne lave et forslag om at man kunne lave om så man kan se alle inv fra alliancer selv om man er i alliance men man kan bare ikke sige ja eller nej før man leaver den man er i. :Smile:

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kunne jeg forholde mig til, hvis jeg var i en Alliance. Det var og er jeg bare ikke!
Ville først etablere noget der var værd at byde ind med, før jeg begyndte at kigge på Alliancer.

Hvis allyen der inviterede dig har fjernet invit igen - så kan du ikke se den.

Men det kan da være en fejl i spillet.