• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

3 2 1 charge

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er alle ved at være klar :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
øh til hvad ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
mærkeligt?
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Glæder mig også

men er du ikke lidt tideligt ude bb vare nok et par dage længere end du regner med.


skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Foren del spillere ophøre BB allerede i aften, så må de jo være klar med klare til at forsvare sig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
wupti

men er du ikke lidt tideligt ude bb vare nok et par dage længere end du regner med.


skull

Denne spiller har begynderbeskyttelse indtil i dag kl. 15.12.

Kan da besøge dig her ved 15 tiden :)

troede folk læste hvad de gik ind til når de startede et spil :D:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Order to Go!

Denne spiller har begynderbeskyttelse indtil i dag kl. 15.12.

Kan da besøge dig her ved 15 tiden :)

Blik øje, Dipz0r! Den skal jeg sgu lige have rigtigt med...

Kan spillere se hvornår andre spilleres begynderbeskyttelse ophører???

Nu er det ikke relevant for undertegnede personligt lige pt; men det er da ellers alle tiders!
Hvordan gør man det??:Smile:

Men jo, folk skal nok lige være obs på at bb ovre på Gamma serveren er en del kortere end på beta, på grund af den højere serverhastighed.

PopQuiz:
På Alfa er bb på 7 dage, på Beta kun på 5, på Gamma kun på ...
(Til min kære ridder skull: Udfyld svaret rigtigt i tide eller stå bersærk, forsvarløs, uden tropper, med bugnende lagre, ude af stand til at til at forsvare dig for bare befippelse, midt på en slagmark, omgivet af fjender i panser og plade, om føje tid! ;P)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Blik øje, Dipz0r! Den skal jeg sgu lige have rigtigt med...

Kan spillere se hvornår andre spilleres begynderbeskyttelse ophører???

Nu er det ikke relevant for undertegnede personligt lige pt; men det er da ellers alle tiders!
Hvordan gør man det??:Smile:

Men jo, folk skal nok lige være obs på at bb ovre på Gamma serveren er en del kortere end på beta, på grund af den højere serverhastighed.

PopQuiz:
På Alfa er bb på 7 dage, på Beta kun på 5, på Gamma kun på ...
(Til min kære ridder skull: Udfyld svaret rigtigt i tide eller stå bersærk, forsvarløs, uden tropper, med bugnende lagre, ude af stand til at til at forsvare dig for bare befippelse, midt på en slagmark, omgivet af fjender i panser og plade, om føje tid! ;P)


Du spiser stadig for mange kiks !! (F)

Men fulde lager SMOVS(res)

Du går ind ligesom et normalt angreb så vil der stå i bunden hvis spilleren har BB mener det kom på en opdate sidste måned hæng mig ikke lige op på det :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du spiser stadig for mange kiks !!(F)

Men fulde lager SMOVS (res)

Du går ind ligesom et normalt angreb så vil der stå i bunden hvis spilleren har BB mener det kom på en opdate sidste måned hæng mig ikke lige op på det :)

Ja, det lyder lækkert ikke?
Men min kære ridder skull har ALTID bugnende lagre!!
Han tømmer dem AAAAALDRIG! :confused:mirk:
Jeg har jo på god kræmmermaner opdraget ham til at holde blikket nærigt fikseret på ressourcerne og til kun nødigt at flytte blikket til andre detaljer, såsom angrebsikonet oppe i venstre hjørne, herovre i handelstandsforeningen Lohengrenos. ;) (I)

Spøg til side, jeg var klart nok opmærksom på at man kan se hvis en spiller har bb når man prøver at angribe; men kan man så også se hvornår den ophører???

Det er det der undrer mig lidt, for det har jeg da ikke bemærket før.

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, det lyder lækkert ikke?
Men min kære ridder skull har ALTID bugnende lagre!!
Han tømmer dem AAAAALDRIG! :confused:mirk:
Jeg har jo på god kræmmermaner opdraget ham til at holde blikket nærigt fikseret på ressourcerne og til kun nødigt at flytte blikket til andre detaljer, såsom angrebsikonet oppe i venstre hjørne, herovre i handelstandsforeningen Lohengrenos. ;) (I)

Spøg til side, jeg var klart nok opmærksom på at man kan se hvis en spiller har bb når man prøver at angribe; men kan man så også se hvornår den ophører???

Det er det der undrer mig lidt, for det har jeg da ikke bemærket før.

X

nu spørger du om det samme igen mon ikke du lige skulle finde en du mener er i BB og prøve at angribe der vil du så se tiden han kan angribes :)

så som min uheldige nabo her der snart bliver trampet af 100 ryttere (SW)

Denne spiller har begynderbeskyttelse indtil i dag kl. 15.04.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror du spiller det forkerte spil hvis ikke du glæder dig til at BB ophøre imrogen :)[/QUOTE}]

jeg er da mere end klar ^^
men mærkeligt at snakke om???
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du har sku ret

TAk for oplysningen, havde fået den opfattelse at det, var 5 dage som på beta.
men du har helt ret den ophøre idag.
Ser frem til besøget

Hilsen Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lazing on a sunday afternoon

nu spørger du om det samme igen mon ikke du lige skulle finde en du mener er i BB og prøve at angribe der vil du så se tiden han kan angribes :)

Det er lettere for mig at få dig til at svare på det, min ven.
(Jeg kan ikke helt bære at skulle se på de fattige småbyer, som der desværre som oftest er tale om.) Så mange tak for hjælpen!

Desuden har vi jo nu udført en opgave i folkeoplysningens hellige navn. :)

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er lettere for mig at få dig til at svare på det, min ven.
(Jeg kan ikke helt bære at skulle se på de fattige småbyer, som der desværre som oftest er tale om.) Så mange tak for hjælpen!

Desuden har vi jo nu udført en opgave i folkeoplysningens hellige navn. :)

X


nu er det sådan at et eller andet sted i de kære fine beskeder om version updates, der er denne update skrevet på så det kun slackers der ikke har læst hvad der bliver lavet på spillet som ikke vidste dette :D
 
Top