• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

2.0 fejring!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
grepol11.png


Der er nu kommet version 2.0 på alle markeder. Det betyder, at hvert land, har sin egen 2.0 server.
Dette skal fejres.

celebration.png


Fejringen starter Torsdag d. 19/5 og slutter Friday d. 20/5.
I denne periode vil det være muligt, at få mere premium for pengene.
For hvert guldkøb, du foretager dig i denne periode,
vil du modtage 200% mere guld.


Dvs. køber du 120 guld, får du 240 ekstra guld oveni!

Tag chancen mens den er der! og vær med til at fejre 2.0 på alle servere!:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvad er det du mener vi skal fejrer ved 2.0 ??? Der er jo ikke andet en problemer med det !!! ;-P
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er nu kommet version 2.0 på alle markeder. Det betyder, at hvert land, har sin egen 2.0 server.
Dette skal fejres.


Læs og dit spørgsmål vil blive besvaret.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvorfor?

hvorfor skal vi fejre det?

det er det værste der er sket længe!!!:unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi fejre at alle markeder har fået EN server, hvor der er 2.0 på. Ligesom vi fik med vores Zeta Server..
Vi fejre ikke, at der er kommet 2.0 på vores gamle servere.. Men en nyoprettet 2.0 server.

Har i ikke lyst til at fejre dette, så lad vær - det er kun jer, der taber på dette.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Oh yeaa lad os endelig fejre at ingenting virker mere efter det 2.0 **** er kommet til vores allesamens gamle servere!!!

Har i ikke lyst til at fejre dette, så lad vær - det er kun jer, der taber på dette.
PS: Der er ikke nogen som taber på det, de undgår bare at bruge penge på ingenting, nej det er kun jer som tjener på det
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tja, jeg sagde jo at jeg ikke var den eneste der synes det er noget ****
 
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og istedet for at købe guld, burde i nærmest give penge til os for at blive ved med at spille
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil ikke høre IQ

og istedet for at købe guld, burde i nærmest give penge til os for at blive ved med at spille

HAHA, lol.
Nu er denne verden jo bygget op omkring penge. Og da det ikke er mange reklamer grepolis har må de jo tjene penge et andet sted ;) Og hvis alle fik guld? Hvad var så ideen med at have det?
 
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja men når spillet bliver skiftet ud med sådan noget ****, så bliver man jo nødt til det, for ellers gider man jo ikke at spille
 
D

DeletedUser553

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja men når spillet bliver skiftet ud med sådan noget ****, så bliver man jo nødt til det, for ellers gider man jo ikke at spille
De er jo igang med at rette alle fejlene, og du kunne jo hjælpe ved at sende tickets om dem.. (Tror jeg nok.)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det skal da fejres :D længe ventet så man kan se en ende på det.
ja der er nogle bugs har selv rapporteret en del af dem dengang vi i teamet testede (2,0) Zeta serveren. Og jeg ved det er noget de arbejder med at få lavet og gjort bedre dagligt.

Mange af de Bugs der måske kan forekomme kan nogle gange løses ved at slette cookis og andre midlertidige internet filer. EVT skifte Browser til Chrome da flere ting køre bedre via a Chrom fre for IE eller Fire Fox



Hmm skal Pip godt nok ud og investere ? :/
12000*2 ...(D)(P)(F)
 
Top