• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

ændring for nat terror!

Haddock

Active Member
Brugere
Der er ingen grund til at være nedladende bare fordi jeg er deff spiller

Når du kan omtale Dipdip på den måde som du gjorde i dit indlæg, så gik jeg udfra at du ville kunne klare at få bare lidt kastet tilbage.
Men lad os prøve at holde os til Topic i stedet for det her mudderkast.

Natteterror er i følge mig selv noget der burde forbydes langt ud et sted hvor solen aldrig skinner (Og her mener jeg ikke den famøse by i Norge)
Natte angreb har jeg intet imod, men i det at det ryger over i decideret "terror" med træk og send teknikken så er holdningen det modsatte. Jeg syntes desværre tit at folk bare slynger ordet Terror ud uden det i følge mig er det.
 

John J Rambo

New Member
Brugere
nu vil jeg lige give mit besyv med..og det er kun hvad jeg selv oplever på egen krop....jeg vil endda gå så langt og forsvare dippen en lille smule
smiley_emoticons_flucht2.gif


jeg er blevet vækket af min skønhedssøvn 2-3 gange på denne server af den nydelige herre..2 af gangene har jeg sendt en ugle og han har trukket sit angreb..det er ikke terror i min verden..han er klog nok til at vide at når han får ugle er jeg sgu nok online
smiley_emoticons_smilenew.gif


derimod vil jeg kalde det terror hvis man får ugle og trækker angrebet..blot for at sende det igen 20 minutter senere..og gør det igen og igen..

det første eksempel er helt ok i min verden..det andet fuldstændig uacceptabelt..igen..kun min helt personlige mening..og nu får vi se hvor mange angreb der tikker ind de næste nætter
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

the old wiking dk

Member
Brugere
ja helt væk er jeg jo så ikke kommet endnu he he hygger mig stadig lidt endnu på pella med et par byer

har ved gud aldrig forstået man ikke må have mur og tårn på disse servere, har jeg altid haft og vil altid have det og dem der angriber mig om natten løber ind i mur 25 og tårn.

men nu er jeg jo også på og kan se hvis det store angreb kommer og så er det bare et par fyr byer på så er den by tømt igen

kunne heller aldrig finde på at sende en ugle før angrebet ikke kan trækkes og hvis det er et godt et så på med noget magi.

har kun haft 1 angreb på mig på den server og nok fordi folk er flinke eller fordi jeg kun har 1 by på en hoved ø for at holde gang i missioner, men der var da en der angreb mig og det fik han da også lov til regnede med det var havnetjek og det var det også og næste angreb kom sad jeg stille og roligt og ventede og jeps 37 fede gribbe på vej og en gang magi nakkede 14 og resten døde i muren he he har har ikke prøvet siden

uanset hvor meget nattebonus der kommer på er det jo ligegyldigt det jo galmandtias ikke at have mur især hvis man ikke er på og der skal stadigt en hel del til at nedbryde et hadesværn bag en mur på 25 og tårn især med natbonus og så gør det ondt at miste en hel by med flyvende
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der må være nogen der savner mine angreb om natten, eftersom jet skal vækkes i min middagslur 3 dage i træk ?
Er det kun dem der sover om natten man ikke må vække, hvad er det for noget dobbelt moral.
Husk at sluk jeres alarm for nu ruller Nattetoget igen!!!

Har du mur wiking den vil jeg da lige tage ud og se på i nat så, er det i alle byerne ?
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvad skete der lige der vil angribe mig og så ghoster man, mærkelig opførsel troede lige der kom kp :rolleyes:
ja trist ikk
smiley_emoticons_confusednew.gif

her troede jeg lige der var en spiller der kunne stå distancen og spille spillet, men det giver jo bare ingen mening mere, når man bliver haglet ned af alle de medlemmer der hyler på forum, som i nogle tilfælde også praktiserer samme spillestil. Man kan jo ikke gøre alle tilfredse og indrette sit spil efter hvornår de kan "forsvare sig".
Gad nok vide hvem der ghoster næste gang
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når du kan omtale Dipdip på den måde som du gjorde i dit indlæg, så gik jeg udfra at du ville kunne klare at få bare lidt kastet tilbage.
Men lad os prøve at holde os til Topic i stedet for det her mudderkast.

Natteterror er i følge mig selv noget der burde forbydes langt ud et sted hvor solen aldrig skinner (Og her mener jeg ikke den famøse by i Norge)
Natte angreb har jeg intet imod, men i det at det ryger over i decideret "terror" med træk og send teknikken så er holdningen det modsatte. Jeg syntes desværre tit at folk bare slynger ordet Terror ud uden det i følge mig er det.

Jeg forsøgte at være lidt humoristisk i mit indslag, hvilket ikke lykkedes helt. Men du har ret, det er nok at stramme tingene lidt at kalde det terror, lad os så nøjes med at kalde det irriterende drilleri ?
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

Haddock

Active Member
Brugere
Jeg fik vidst også trukket den lidt for langt, så du må undskylde hvis jeg fik skrevet noget upassende. Men skal vi ikke bare lade den ligge og så fokusere på NB terroristerne :)

En anden ide var måske at der skulle sættes et "limit" til hvor mange angreb imod en enkelt person man må fortage sig i NB..
Selvom der igen så vil blive ramt på dem der kun har mulighed for at spille om natten (Forstår dog stadig ikke hvad de laver på .DK og ikke på en international uden NB server men det er jo en hel anden snak).
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg fik vidst også trukket den lidt for langt, så du må undskylde hvis jeg fik skrevet noget upassende. Men skal vi ikke bare lade den ligge og så fokusere på NB terroristerne :)

En anden ide var måske at der skulle sættes et "limit" til hvor mange angreb imod en enkelt person man må fortage sig i NB..
Selvom der igen så vil blive ramt på dem der kun har mulighed for at spille om natten (Forstår dog stadig ikke hvad de laver på .DK og ikke på en international uden NB server men det er jo en hel anden snak).


Det er helt ok, vi er jo passioneret spiller og mennesker og går op i spillet
smiley_emoticons_grin.gif
. Ja lad dem der vil slås spille på en international server, der kan de få deres lyst styret. Dog vil jeg sige at selvom man arbejder om natten, så er man også vågen i dagtimerne, jeg har selv nattevagter, og mener stadig at det fungerer fint fungerer, for mig, men ellers mener jeg at @D.Dall har fat i noget der kunne være en ide mht nedfrysning, men der kan nok ikke findes en løsning der stiller alle tilfreds.
Stadigvæk mener jeg at det er fint at få luftet nogle ideer og diskuteret dem her i forum
smiley_emoticons_hera.gif
 
D

DeletedUser2248

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan ikke være mere enig i at det vil være godt at fjerne natteangrebs muligheden, også selv om det vil gå ud over dem der har natarbejde. Jeg har for lang tid siden oplevet natte terror i flere dage. Det gjorde at jeg ingen søvn fik og gik udover mit arbejde. Til sidst valgte jeg at gå i feriemode og kom først tilbage da jeg ikke havde mere ferie. Afgav derefter mine byer til andre alliancer ind den der havde kørt terror. Ved godt at man jo altid kan vælge at være ligeglad med at ens byer bliver angrebet om natten og slå alarmen fra. Men i forhold til ens alliance er det i mine øjne også at svigte sin alliance. Jeg er ikke meget for at spille seriøst på de danske servere mere, blandt andet grundet natteangreb.
For mig at se ville det være godt hvis der blev fjernet muligheden for at sende angreb om natten. Hvis det er et problem i forhold til at man mister tid i forhold til overtagelse af byer. Så kunne man måske overveje at et grepolis døgn går fra 07.00 til 23.00 sådan at de 8 timer der er fra 23.00 til 07.00 ikke tæller med i spillet.
Jeg personligt ville synes det var bedre på den måde og samtidig også mere udfordrende når man skulle tage byer når man ikke kunne liste sig ind i nb når folk sover og ikke har appen aktivieret.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Jeg er en af dem som spiller på EN, og måske er det derfor min holdning er som den er, det ved jeg ikke.
Men jeg fatter ikke det problem som der er med at angribe i NB. Spillet er lavet til man kan angribe alle timer på døgnet, de har dog været søde at give 100% bonus til alle i nattetimerne for at mindske angreb.
Når der indføres et maks i NB eller at det bliver fjernet, vil folk så også have angreb fjernet mellem 18-19 fordi det er der folk spiser aftensmad? Come on. Smid jeres off væk om natten evt deff jeres udsatte byer, så kan jeg da love jer at folk nok stopper med angreb om natten. Alene NB svare til en mur 20 oveni.

Det er et krigsspil, og spillet er lavet til at kunne angribes døgnet 24 timer, og sådan er det. Og stop nu med det med familie problemer m.m. sluk din alarm om natten som mange gør, så er det problem løst. Som der nævnes hvis det bare er et spil, fordi så ødelægge det med "familie problemer" fordi du skal ha alarm på om natten.


Terror er dog en anden ting. Og her mener jeg send og træk om natten. At du angriber ser jeg intet problem.



/KROG
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der findes vel en meget enkel løsning på det problem med nat terror. Og egentlig terror, mener jeg de som sender og trækker, gang på gang, bare for at sætte alarmen i gang
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif

En såkaldt "Gentleman aggrement" mellem alle aktive spillere, der som hovedformål vil udrydde alle irriterende natangreb(brugt som terror).
De spillere som IKKE kan overholde denne aftale, bør alliancen smide ud til ulvene, så de kan lære, at det har konsekvenser.
Så det er faktisk en opgave for ledelsen i hver af de respektive alliancer, at stoppe den usmædelige forme for spillestil, der er til stor irritation for flertallet. Man kan vel sige de bliver "blacklistet", så længe de udøver denne stil.
Men fuldførte angreb skal og bør være tilladt, så alle kan spille, hele døgnet......
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 
Top