• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

ændring for nat terror!

D

DeletedUser2329

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det ødelægger desværre rigtigt mange af de danske servere at man ikke kan passe et arbejde mens man spiller, derfor vil jeg gerne forslå at man ændre natbonus, der skal ikke være tale om at man forbyder nat angreb fuldstændig ( da der jo selvfølgeligt skal være plads til alle spillere, også dem som kun er aktive om natten)

mit forslag er natbonus bliver gjord voldsommere, så hvis natbonus nu forøger deff stats med 100% så skal den fremover hæves til fx 500 %

ved ikke hvad NB ligger på i dag, men ved den er for lav.

dertil syntes jeg der skal være straf for at decideret køre terror som mange spillere også gør - forstået som at det ikke skal være tilladt at man om natten trykker angreb - annuller angreb - angreb - annuller angreb udelukkende for at ødelægge folks nattesøvn, syntes det er en uanstændig opførsel som ikke høre hjemme (husk på din fjende denne gang, kan være en holdkammerat på næste server)

hvad er folks tanker ? ved dette er en kæmpe trudsel for de danske servere (på de seneste 14 dage er der mindst 6 som har forladt spillet alene i min alliance grundet nat terror, det æder hurtigt en server så)


mvh Fnuster
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er fuldstændig enig.

Også skal man hver spiller kunne vælge de 8 timer man sover, feks så sover jeg om dagen og arbejder om natten så jeg skal have 500% bonus for den tid jeg sover og ingen kan angribe mig og trække mens jeg sover.

Folk må jo lade være at angribe dem der arbejder om natten mens de sover om dagen så kunne det være de lod dem være om natten, man skal huske på dette er et 24/7 spil for alle mennesker.
 
D

DeletedUser2329

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
syntes det virker som en super god måde at løse problemet, hvis nat bonus får et ekstraordinært boost, og man selv kan vælge hvilke timer man sover og har bonussen ville spillet være sjovt og fair for alle.

god ide DipDip
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, natte-terror kan vi godt blive enige om er træls, men man bestemmer vel selv i sidste ende om man vil have alarmen aktiv om natten? (Eller det tidspunkt man nu sover på) :O

Jeg synes bestemt ikke det er grund til at hæve nattebonussen tævrtimod burde den sænkes, som det gør det mere attraktivt at angribe om natten :D I kan jo evt. starte op den den nye server, der har man vidst altid en by fredet, så man ikke kan angribes i den ;)
 
D

DeletedUser1512

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Selvfølgelig er det et krigsspil, men der burde være en måde, hvor på man kan sikre, at folk kan få deres nattasøvn uden at skulle blive vækket af alarmer eller at miste byer.
I sidste ende, vil der kun være spillere, som kan være på 24/7, der vil spille spillet, og os andre, der også har et liv ved siden af grepolis vil finde andre spil. Innogames vil da også miste en del indtægter fra disse spillere.
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg synes bestemt ikke det er grund til at hæve nattebonussen tævrtimod burde den sænkes, som det gør det mere attraktivt at angribe om natten :D I kan jo evt. starte op den den nye server, der har man vidst altid en by fredet, så man ikke kan angribes i den ;)

Man har en by som er "Blessed" vil sige den kan angribes og tømmes for tropper, men kan ikke sættes i oprør, derfor kan den ikke mistes.
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
dal, skriver vist det ene og det andet, alt efterm hvor hun spiller.
Syntes at det er fint med nat angreb, personligt, men det ødelægger spillet for andre, et angreb eller to ,er fint, men når man spiller ,der hvor dall er nu, så bruger man det som terror, for at presse folk med job, ud af spillet, syntes det er gult,meget gult.

derudover er det umuligt for de nye, der ikke ved meget om nb, de vågner bare op,opdager deres by er besat,så er deres spil slut.

selv I en krig,er der noget der hedder moral og mod. desværre for nogle,er det ikke noget man kan købe herinde.Trolden.
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
dal, skriver vist det ene og det andet, alt efterm hvor hun spiller.
Syntes at det er fint med nat angreb, personligt, men det ødelægger spillet for andre, et angreb eller to ,er fint, men når man spiller ,der hvor dall er nu, så bruger man det som terror, for at presse folk med job, ud af spillet, syntes det er gult,meget gult.

derudover er det umuligt for de nye, der ikke ved meget om nb, de vågner bare op,opdager deres by er besat,så er deres spil slut.

selv I en krig,er der noget der hedder moral og mod. desværre for nogle,er det ikke noget man kan købe herinde.Trolden.
Øhh! hvad!! jeg har slet ikke kommenteret på det her med NB. kom bare med oplysninger på hvordan den casual server fungere, da jeg har spillet på en engelsk casual server, så ved hvad det drejer sig om, så lad lige være med at blande mig ind i denne diskussion, jeg går iøvrigt indfor ingen terror om natten, men nu er jeg ikke i ledelsen her på Pella.
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
der er nogle som arbejder aften og kun har natten til at spille.
som det er nu bliver de ramt af NB. de er lidt i modvind. men vis man vil spille og kun har natten. så syntes jeg personligt NB skal væk.
der skal være plads til alle.
fx. vis jeg kun har natten bliver jeg snydt i angreb med 100 % NB hvor i andre om dagen ikke bliver ramt.

så skulle der være en indstilling i alarm der gør den ikke virker om natten.

ØHH Dip. ? du er den største NB figther :p
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
dal, skriver vist det ene og det andet, alt efterm hvor hun spiller.
Syntes at det er fint med nat angreb, personligt, men det ødelægger spillet for andre, et angreb eller to ,er fint, men når man spiller ,der hvor dall er nu, så bruger man det som terror, for at presse folk med job, ud af spillet, syntes det er gult,meget gult.

derudover er det umuligt for de nye, der ikke ved meget om nb, de vågner bare op,opdager deres by er besat,så er deres spil slut.

selv I en krig,er der noget der hedder moral og mod. desværre for nogle,er det ikke noget man kan købe herinde.Trolden.

Helt ærligt trolden så var det her vist lidt for meget ondt mod en spiller ;) Hun har ingen gang nævnt sin egen holdning men bare givet en oplysning om noget helt andet en trådens indhold

Når det kommer til natteterror mener jeg der er stor forskel på at angribe og så lade et angreb kører igennem, og så at side og trække og sende hele tiden. Der burde kunne laves en indstilling hvor der ville komme en nedkøling på angreb hvis man angreb fra den samme by og trak flere gange :)

Når det kommer til natteangreb så har selv i skovtrolden folk der sidder og angriber her, så nu ikke spille hellig! Vi har alle forskellige ting at se til IRL og derfor også forskellige online tider, lad nu vær med at brokke jer hver gang i bliver angrebet når i ikke er på, hvis det var den anden vej rundt ville i gøre det samme. Så må man jo gøre noget aktivt for at stoppe sin modstander fra at angribe når man ikke er på, fx at angribe dem når de ikke er, eller lave en aftale med den spiller som angriber en ;)
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der er nogle som arbejder aften og kun har natten til at spille.
som det er nu bliver de ramt af NB. de er lidt i modvind. men vis man vil spille og kun har natten. så syntes jeg personligt NB skal væk.
der skal være plads til alle.
fx. vis jeg kun har natten bliver jeg snydt i angreb med 100 % NB hvor i andre om dagen ikke bliver ramt.

så skulle der være en indstilling i alarm der gør den ikke virker om natten.

ØHH Dip. ? du er den største NB figther :p

Øhh ja det sker da der falder et angreb eller 4 afsted fra mig om natten indrømmet.

Jeg skal gerne lade være med at angribe nogen om natten men så vil jeg gerne at ingen angriber mig mellem 15 og 23 da jeg oftest sover der, men er livet ikke herligt man kan bare slå alarmen fra hvis man er lidt træt, nu det jo ikke sådan at der sker noget ved at miste en by, den kan tages tilbage igen man mister den jo ikke for evigt.
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Selvfølgelig er det et krigsspil, men der burde være en måde, hvor på man kan sikre, at folk kan få deres nattasøvn uden at skulle blive vækket af alarmer eller at miste byer.
I sidste ende, vil der kun være spillere, som kan være på 24/7, der vil spille spillet, og os andre, der også har et liv ved siden af grepolis vil finde andre spil. Innogames vil da også miste en del indtægter fra disse spillere.
Man kan da bare spille uden alarmen eller slå lyden fra, så er nattesøvnen da sikret
smiley_emoticons_sleep.gif

Men det er jo altid det samme folk klager over, om det er guldbrug,natterror,forbundsalliancer og så længe INNO ikke ændrer på det, er det hele jo en del af spillet......
Det er op til spillernes egen moralkodeks og etiske regler, hvordan de bruger disse regler. Og den har ændret sig en del i de senere år, efter min mening ikke til noget bedre......
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg er imod angreb i NB, men som @Slaren1 skriver så kan et angreb være startet, ELLER man har oprør i en by og sender KS så det lander lige når NB slutter.

Jeg arbejder selv rigtig tit om natten, men jeg kunne ikke drømme om at angribe der, fordi det er jo ikke fair kamp man får ud af det. Ideen om en form for nedkøling mod den spiller der konstant sender angreb og så trækker dem igen, kan jeg kun tilslutte mig, jeg er dog bare meget bange for at en vis Hr @DipDip vil ende som en stor isblok. Du er desværre så stor en pestilens, selv mod mig som aldrig angriber dig, hverken nat eller dag. Når du ikke angriber, trækker det, angriber, trækker det, så terroriserer du med at sende spioner, skal vi sige at du er op på 70 lige nu bare i dag , inden for ca 1 time, i samme by, hvad glæde har man af det, send dog en spion afsted med lidt mere sølv, hvis ikke du har nok vil jeg da gerne låne dig lidt..

Det er et krigsspil og vi skal overholde de regler der er, jeg ved at jeg er i ally med nogen der ser anderledes på det, men det her er også kun min egen mening/holdning. Lad os dog overholde det regelsæt der er, var fair overfor hinanden, så især vi kan få nye spiller ind. Om vi så skal det ene eller det andet ved jeg ikke, ideen fra @D.Dall kunne også bruges, med fordel
smiley_emoticons_hera.gif


Jeg elsker Grepolis, men der er ind imellem nogen der ødelægger glæden for en
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg er imod angreb i NB, men som @Slaren1 skriver så kan et angreb være startet, ELLER man har oprør i en by og sender KS så det lander lige når NB slutter.

Jeg arbejder selv rigtig tit om natten, men jeg kunne ikke drømme om at angribe der, fordi det er jo ikke fair kamp man får ud af det. Ideen om en form for nedkøling mod den spiller der konstant sender angreb og så trækker dem igen, kan jeg kun tilslutte mig, jeg er dog bare meget bange for at en vis Hr @DipDip vil ende som en stor isblok. Du er desværre så stor en pestilens, selv mod mig som aldrig angriber dig, hverken nat eller dag. Når du ikke angriber, trækker det, angriber, trækker det, så terroriserer du med at sende spioner, skal vi sige at du er op på 70 lige nu bare i dag , inden for ca 1 time, i samme by, hvad glæde har man af det, send dog en spion afsted med lidt mere sølv, hvis ikke du har nok vil jeg da gerne låne dig lidt..

Det er et krigsspil og vi skal overholde de regler der er, jeg ved at jeg er i ally med nogen der ser anderledes på det, men det her er også kun min egen mening/holdning. Lad os dog overholde det regelsæt der er, var fair overfor hinanden, så især vi kan få nye spiller ind. Om vi så skal det ene eller det andet ved jeg ikke, ideen fra @D.Dall kunne også bruges, med fordel
smiley_emoticons_hera.gif


Jeg elsker Grepolis, men der er ind imellem nogen der ødelægger glæden for en
smiley_emoticons_grepolove.gif

Du kan beskylde mig for mange ting, men du skal ikke beskylde mig for at angribe og trække, de eneste angreb jeg har trukket på hele serveren er hvis der bliver smidt en ugle på, eller hvis der smides længsel på.

isblok det vil min næste by hedde, du er i en ally der sender 100 angreb mod mig om dagen, ærligt så det ikke min skyld i er en flok amatøre.
Fjern nattebonus helt så må folk deff deres byer så vi også fri for det store overflødighedshorn af tåre der spildes over at de 100% bonus ikke er nok.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså mængden af spioner kan vi da ikke kalde terror? Hvis der kommer 100 spioner ind i løbet af natten er det jo ikke noget der vækker dig fra din søvn, så helt ærligt det er da lige og trække den langt nok....

Og hvis du gerne vil vide hvorfor man sender 100 små spioner i stedet for en stor? det er så hulen bliver tømt, så er der jo mindre i hulen næste gang man skal have en spion ;) Hvorfor skulle bruge 2 store spioner hvis man kan nøjes med 1? Hvis i har så meget i mod at der kommer så mange rapport så lad da vær med at fylde jeres huler op igen efter de er blevet tømt :D
 

Haddock

Active Member
Brugere
Der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg er imod angreb i NB, men som @Slaren1 skriver så kan et angreb være startet, ELLER man har oprør i en by og sender KS så det lander lige når NB slutter.

Jeg arbejder selv rigtig tit om natten, men jeg kunne ikke drømme om at angribe der, fordi det er jo ikke fair kamp man får ud af det. Ideen om en form for nedkøling mod den spiller der konstant sender angreb og så trækker dem igen, kan jeg kun tilslutte mig, jeg er dog bare meget bange for at en vis Hr @DipDip vil ende som en stor isblok. Du er desværre så stor en pestilens, selv mod mig som aldrig angriber dig, hverken nat eller dag. Når du ikke angriber, trækker det, angriber, trækker det, så terroriserer du med at sende spioner, skal vi sige at du er op på 70 lige nu bare i dag , inden for ca 1 time, i samme by, hvad glæde har man af det, send dog en spion afsted med lidt mere sølv, hvis ikke du har nok vil jeg da gerne låne dig lidt..

Det er et krigsspil og vi skal overholde de regler der er, jeg ved at jeg er i ally med nogen der ser anderledes på det, men det her er også kun min egen mening/holdning. Lad os dog overholde det regelsæt der er, var fair overfor hinanden, så især vi kan få nye spiller ind. Om vi så skal det ene eller det andet ved jeg ikke, ideen fra @D.Dall kunne også bruges, med fordel
smiley_emoticons_hera.gif


Jeg elsker Grepolis, men der er ind imellem nogen der ødelægger glæden for en
smiley_emoticons_grepolove.gif


Nej at angribe .. Det kan du vidst ikke rigtigt finde på, det har jeg da ihvertfald aldrig oplevet at du gjorde hverken i dag timer eller natte timer
smiley_emoticons_hust.gif

Men at brokke sig det kan i alle sku finde ud af, angriber man en mere end 2 gange om dagen så er det terror.

Der er stor forskel på Natte terror og natte angreb, jeg har oplevet flere gange på den her server det man skal kalde natte terror (Når folk konstant sender angreb og trækker dem, kun med det formål at man slukke alarmen) og det har ikke været fra DipDip eller andre fra Sudden strike, nej det har sjovt nok været fra One4JR Two4JR eller hvad de hedder hver gang.

At sende mange små spioner er da også den mest brugte og effektive måde til at tømme en modspillers hule på, det tror jeg vi alle enten har udført eller oplevet imod os. 500x1000 sølv er ikke unormalt at sende..
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså mængden af spioner kan vi da ikke kalde terror? Hvis der kommer 100 spioner ind i løbet af natten er det jo ikke noget der vækker dig fra din søvn, så helt ærligt det er da lige og trække den langt nok....

Og hvis du gerne vil vide hvorfor man sender 100 små spioner i stedet for en stor? det er så hulen bliver tømt, så er der jo mindre i hulen næste gang man skal have en spion ;) Hvorfor skulle bruge 2 store spioner hvis man kan nøjes med 1? Hvis i har så meget i mod at der kommer så mange rapport så lad da vær med at fylde jeres huler op igen efter de er blevet tømt :D


Hvorfor skal min alliance trækkes ind i hvad jeg har af personlig holdning ? Jeg forholder mig til det emne der er bragt op og ikke hvad den ene eller den anden ally gør. Og jo jeg er bekendt med hvorfor man sender så mange spioner.
smiley_emoticons_drunk.gif
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej at angribe .. Det kan du vidst ikke rigtigt finde på, det har jeg da ihvertfald aldrig oplevet at du gjorde hverken i dag timer eller natte timer
smiley_emoticons_hust.gif

Men at brokke sig det kan i alle sku finde ud af, angriber man en mere end 2 gange om dagen så er det terror.

Der er stor forskel på Natte terror og natte angreb, jeg har oplevet flere gange på den her server det man skal kalde natte terror (Når folk konstant sender angreb og trækker dem, kun med det formål at man slukke alarmen) og det har ikke været fra DipDip eller andre fra Sudden strike, nej det har sjovt nok været fra One4JR Two4JR eller hvad de hedder hver gang.

At sende mange små spioner er da også den mest brugte og effektive måde til at tømme en modspillers hule på, det tror jeg vi alle enten har udført eller oplevet imod os. 500x1000 sølv er ikke unormalt at sende..

Der er ingen grund til at være nedladende bare fordi jeg er deff spiller
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ingen grund til at være nedladende bare fordi jeg er deff spiller

Og her gik jeg og troede du var på serveren for at bestemmer hvordan jeg skal spille, også viser det sig du faktisk spiller selv.
Så pas dit eget spil og lad mig passe mit.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor skal min alliance trækkes ind i hvad jeg har af personlig holdning ? Jeg forholder mig til det emne der er bragt op og ikke hvad den ene eller den anden ally gør. Og jo jeg er bekendt med hvorfor man sender så mange spioner.
smiley_emoticons_drunk.gif

Hvis du er bekendt med hvorfor man sender så mange spioner hvordan kan du så stadig brokke dig over at der er nogen der gør det? det forstår jeg simpelthen ikke!

Grunden til at jeg trækker din alliance ind i det er fordi der er flere fra din alliance som har skrevet til mig i pm om præcis det samme, derfor kan jeg med god ro i sindet sige at det ikke kun er dig der har den holdning men flere i din alliance
 
Top