• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ændring af fredstid

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Vi har lige overstået jul og nytår freden, men jeg syntes der burde reguleres på tiderne, jeg mener det er den omvendte verden at julefreden først starter den 24/12 kl. 18:00 hvor jeg tror de fleste allerede sidder ved julemaden og er i gang med julehyggen.

Hvorimod nytårsfreden den allerede starter den 31/12 kl. 12:00 er helt forkert i mine øjne, der er det først sent aften man skal i gang med alle festlighederne og fyrværkeriet.

Jeg vil syntes der som min. burde byttes om på de to start tidspunkter, ved endda at f.eks. i sverige starter de allerede den 23/12 kl. 18:00 med julefreden.

Men hvad syntes i andre?

Jo flere som kommer med deres synspunkter jo bedre.
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes fredstid burde starte

klokken 23.00 d 23 december
klokken 23.00 d 30 december

Og så vare 48 timer, men det skulle være muligt at lande ks op til den tid fredstid starter det et krigspil og ikke Sim City 3000
 

Tournesol

Active Member
Brugere
Jeg synes bestemt der er noget skævt ved de tider. Kan til dels godt støtte lidt op om Sallings forslag med de 48 timer og start kl 23 eller måske 00:00 ville være bedre ?

Dog tænker jeg ikke man skal kunne lande ks op til fredstid starter for det vil bare blive udnyttet til at overtage byer i fred og ro på erobring servere i hvertfald ;)
Men tænker 12 timer er nok og ikke se 24 som det er nu ( hvis min hukommelse stemmer)
 

Hørby

New Member
Brugere
Efter hvad jeg ved så kan man ikke lande ks 24 timer før fredstid eller er det lavet om ?

Er enig i at julefreden begynder for sent, den burde starte allerede den 22/12 kl 23.59

Nytårs freden synes jeg starter på det rigtige tidspunkt
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter hvad jeg ved så kan man ikke lande ks 24 timer før fredstid eller er det lavet om ?

Er enig i at julefreden begynder for sent, den burde starte allerede den 22/12 kl 23.59

Nytårs freden synes jeg starter på det rigtige tidspunkt
Synes det lang tid så kan man gå i FM istedet max 48 timer synes jeg
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Kan man ikke indføre, at man ved visse tilfælde kan få "fredstid" overfor visse brugere, som bare er pisse irriterende at høre på her i forum?
Sådan en "Ignorer 24 timer" -"ignorer 48 timer" knappe ;-)
 
Top