• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. H

    Hvaa Grepo

    Er ramt af DDos angreb igen? Eller er der bare en tysker der er faldet på tastaturet. I kører satme langsommere end en snegl kan løbe!
  2. H

    Milepæle

    Syntes vi skal give Milepæle tråden endnu en chance. Denne gang på Upsilon! Lad det blive en go verden! Spiller Milepæle Byer: 5 Byer: 1st Trimme 2nd Team Petersen 3rd Storekrog 10 Byer: 1st DDAY302nd Jimdk3rd Team Petersen 20 Byer: 1st Jp1967 2nd Team Petersen 3rd Svend 2. Estridsen 50...
  3. H

    Mile Pæle

    Syntes vi skal give Milepæle tråden endnu en chance. Denne gang på Pi!. Lad det blive en go verden! Spiller Milepæle Byer: 5 Byer: 1st Fc Southside 2nd Dknukunu 3rd Team Petersen 10 Byer: 1st Fc Southside 2nd Team Petersen 3rd BuzzAldrin 20 Byer: 1st Fc Southside 2nd Team Petersen 3rd IHOP...
  4. H

    Klar til KRIG!

    Halløj folkens. Håber i alle er klar til en go Verden. og håber i alle er klar til nogle flade tæsk af Dipz Diciple Vi er vendet frygtløst tilbage for af banke numsen på alle jer nye Noobs. Glæd jer :pro: Ingen piveri tak, Det bliver straffet.
  5. H

    Konkurence

    I har skrevet i konkurencen "20 spørgsmål" af resultatet vil offenliggøres søndag d. 28-10-2012. Kommer det idag eller skal vi vente ?
  6. H

    Tak for spillet.

    Hej alle i Theta Krigere :) Vil gerne lige smide et sidste farvel til folket. Og sige tak for en go tid på Theta verdenen, det har sku været grinern til tider, Især med nogle af Dk klanerne´s angreb. Dog tog de sig sammen, og blev til UW! :) Men held og lykke til jer alle, med...
  7. H

    Grinern Juleopskrift!! :D

    skal vi bage den sammen en dag ;-) Juleopskrift som bare skal afprøves: Frugtkage: 5 dl mel, 4 æg, 2 dl frugt, 1 dl nødder, 2 liter whisky... ... 1) Ta en skål 2) Smag på whisky om den er god 3) Gentag nr. 2 4) Tænd elpisker 5) Pisk 1 dl smør og 1 tsk sukker 6) Tjek whisky om den...
  8. H

    Endelig ny verden

    Ventet med længsel :) Vil lige benytte lejligheden til af sige velkommen til nye spillere. og ligeledes til de gamle ulve der gemmer sig der ude :) lad os få en go fight, denne gang... :pro:
  9. H

    Lev op Gamma

    Hej Gamma. Så er DIS nedlagt som i har spurgt efter så mange gange.. ! Nu er det kun nogle få af os som samler os i Disko Tøserne og resten lukker kontoer. Så nu burde der være fri muglighed for af komme igang igen, og stop alt det deff byggeri... ;) :pro:
  10. H

    Dk grepolis gruppe på Facebook!

    Halløj folkens. Vores alle´s sammen piphans har oprettet en fælles gruppe for alle grepolis nørder på facebook. Så i skal endelig joine der inde, så vi kan få så mange medlemmer som muligt der inde. Direkte link: Innogames.Games.com Gruppen er åben, og der er derfor adgang for alle...
  11. H

    Så er der gang i beta igen :)

    Nu er der skarpt splid mellem HA´erne, og alle fusions medlemmerne er smidt ud, af Heras Argonauter og er gået mod Heras Argonauter i kampen om af vinde serveren, Husk vores navn: Very Pissed Birds :smirk: Så nu er der langt op til kamp igen, og beta kæmper. Hvis i ønsker liv i...
  12. H

    påskeæg gamma

    447-192 332-680 45-684 159-448 444-792 345-55 288-283 668-337 840-189 916-800 283-161 249-693 267-245 18-251 722-613 544-242 545-182 920-931 579-27 732-32 Håber de kan bruges
  13. H

    sletning af tråde / emner

    Hej folkens, Hvordan fungere lukningen / sletningen af nuværende emner / tråde. Skal man skrive "slet" i tråden eller kontakte Liam personligt?? ___ Hell-Hawk Grundlægger Loyalty To The Army på Gamma Medlem The Golden Kingdom på Epsilon
  14. H

    Junior member, member, senior member osv

    Hvordan virker dette?? Med af få nye "rang" jeg troed det var tiden på det fælles forum, men så af en der kom ind i juni stadigvæk fra "junior member" og jeg kom i december men er "member" ??? ___ Hell-Hawk Grundlægger Loyalty To The Army på Gamma medlem The Golden Kingdom...
  15. H

    Verdens Chatten

    Hej alle gave grepolis deltagere. Spørgsmålet er så nu. Er vores verdens chat gået død, eller er det min der fucker? Botten er væk her hos mig, og jeg er altid alene. så spørgsmålet er, Er den lukket, eller er jeg bare stiv? ___ Hell-Hawk Grundlægger Loyalty To The Army På Gamma
  16. H

    Max i alliance medlemmer??

    Hej, Skal lige høre om der er nogle der ved hvorfor der er begrænsninger for medlemmerne i en alliance, Nuværende på "50" ? Efter som andre "grepolis" sites ikke har begrænsninger, et godt eksembel er "Phenomen" på den eng Beta server! http://www.grepostats.com/world/en2/alliance/83...
  17. H

    Mangler seriøs alliance

    Hej alle sammen.. Jeg vil gerne ind i en seriøs alliance. en der er mere seriøs end mine tidligere alliancer, på gamma.. Lidt om min acc: Snart 52000 point. 7 byer. ligger i hav 54 primært. personligt: 21 år gammel. Frisk fyr, spiller grepolis dagligt. Håber der er nogle der kan bruge et...
Top