• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. H

    Milepæl

    den halter godt nok bagefter da :D Se det skete ikke i min tid ;)
  2. H

    Milepæl

    Whaaaaaaaat :D Har vel egentlig også lagt den ud har jeg ikke? Så No hart feeelings herfra, bare lækkert at se det kører :)
  3. H

    Milepæl

    Det ligner minsanten min gamle skabelon da jeg lavede milepæle i gamle dage :)
  4. H

    Indstillingerne

    Dejligt med noget hastighed :)
  5. H

    Athen åbner i Maj

    Hvad omhandler det nye system? Har ikke været så aktiv herinde på det sidste :)
  6. H

    PSI - Discussion thread.

    Not the best start from the Germans. Where is Immortal Tsunami? did you just leave IMMORTAL TORNADO Alone?
  7. H

    Instant buy

    Ja det er satme dumt. De burde lave det sådan af man kunne "forkorte" og evt selv vælge mellem de 2. Det der instant er sku dyrer end af forkorte feks "små" tider ned til tider man kan holde ud. Så i arbejder sku lidt som en bank hos Inno! Bliver dyrere, og dyrere, Men gør mindre og mindre.
  8. H

    Ny verden : PHI

    Hastigheden på byggeri virker sku heller ikke til en Speed på 3. Der er Upsilon sku en del hurtigere - Og er ligeledes Speed 3
  9. H

    Ny verden : PHI

    Ser godt ud Aladin ;) Kan vi så regne med dig som en spiller inde på serveren, Dog med dit "private" brugerid :)
  10. H

    Milepæle

    Hidtil største opdatering på Milepælene. Tillykke til følgende alliancer / spillere. Svend 2. Estridsen - Tredje til af nå 20 byer Dknukunu - Første til 100.000kp (Angreb) Lospandas - Anden til 100.000kp (Angreb) Kalle33 - Første til 50.000kp (Forsvar) Dknukunu - Første til 100.000kp...
  11. H

    Milepæle

    Tillykke til Følgende spillere / Alliancer Team Petersen - Nr 2 til 20 byer Lospandas - Nr 2 til 50.000kp (Angreb) Team Petersen - Nr 3 til 50.000kp (Angreb) Unbeatable - Første til 500.000kp (Angreb) Lohengrenos - Tredje til 250.000kp (Forsvar) Til Dronnert. Hvor bliver du af min...
  12. H

    Milepæle

    Tillykke til Følgende spillere/alliancer. Jp1967 - Første til 20 byer Lospandas - Anden til 50.000kp (Besejret i alt) Storekrog - Tredje til 50.000kp (Besejret i alt) Dknukunu - Første til 50.0000kp (Angreb Northug Jr. - Tredje til 1.000.000p Unbreakable - Tredje til 100.000kp (Angreb)...
  13. H

    Hvem bruger forummet?

    Du spiller da på Upsilon unge Jeppe ;)
  14. H

    Milepæle

    Stort tillykke til følgende spillere. Dknukunu - Anden til af nå 100.000p Svend 2. Estridsen - Tredje til af nå 100.000p Dknukunu - Første til af nå 50.000kp (Besejret i alt)
  15. H

    Milepæle

    Tillykke til følgende spillere/alliancer JP1967 - Først til 100.000p Unbeatable - Først til 100.000kp (Forsvar) Unbeatable - Anden til 200 byer
  16. H

    Milepæle

    Tillykke til følgende alliancer UNDERWORLD - Anden til af nå 100.000kp (Angreb) Unbeatable - Første til af nå 250.000kp (Angreb)
  17. H

    Milepæle

    Tillykke til Følgende spillere/alliancer Puckman - Tredje til af nå 10.000kp (Forsvar) UNDERWORLD - Første til 200 Byer UNDERWORLD - Anden til af nå 1.000.000p Og velkommen på Listen til vores Norske Naboer Northug Jr. - Tredje til af nå 500.000p Northug Jr. - Tredje til af nå 100 Byer
  18. H

    tak for denne her gang

    Ærgeligt af høre vi mister endnu en aktiv Forum deltager, Dog selvom vi ikke kan snakke pænt til hinanden os 2 :) Håber dog stadigvæk du vil kigge med på Milepælene i ny og næ, Tror vores alliancer kan få nogle gode kampe, Både i spillet og i Milepælene ;) Og lad os alle få nogle gode kampe...
  19. H

    Milepæle

    Tillykke til Følgende alliancer. Unbeatable - Nr 1 til af nå 1.000.000p Lohengrenos - Nr 3 til af nå 100.000kp (Besejret i alt) The Unwanted - Nr 3 til af nå 50.000kp (Forsvar) Og til alle jer Noobs som ikke kan holde tråden til hvad den er. Så må i venligst godt komme tilbage på...
  20. H

    Hvem bruger forummet?

    Spillet siden Beta. Herefter kom stort set de fleste servere, Dog nogle mere aktive og seriøse end andre :) Og været under 2 egne navne, Samt overtaget 2 kontoer i tidernes løb. Så er som man siger en tidligere 4 kontoer mand ;) Da jeg havde Grepo som fuldtidsjob :D
Top