• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. M

    Ny dansk grepolis discord

    Ny dansk grepolis discord. Alle server samlet til at starte med. Efter teamet har valgt at nedlægge deres discord laver vi en ny, sådan vi alle stadig kan hygge og holde kontakt med hinanden :cool::This Is Grepolis: Her er link : discord https://discord.gg/2kcfTgpeGw Til alle andre så...
  2. M

    RYGTER & ANDET TROVÆRDIGT

    Løse rygter
  3. M

    ny server ???

    @Aladin kan vi få nogle hastdigheder og hvad slags server ?? åbner 9 / 1-2020 så du har tralvt: p den godmodige - Miniz : Eek:
  4. M

    mile pæle

    Spiller Milepæle Byer: 5 Byer: 1st wallaz 2nd The knight 3rd Djengis 10 Byer: 1st wallaz 2nd The Knight 3rd Djengis 20 Byer: 1st 2nd 3rd 50 Byer:1st 2nd 3rd 100 Byer: 1st 2nd 3rd 200 Byer: 1st 2nd 3rd 500 Byer: 1st 2nd 3rd 1000 Byer: 1st 2nd 3rd 2000 Byer: 1st 2nd 3rd Point: 10k: 1st Wallaz...
  5. M

    Angrebs begrænsning

    Angrebs begrænsning På Casual verdener vil spillere ikke kunne angribe mindre spillere der har 20% forskel i points i mellem dem. Dette vil øge erfaringen for mindre og nye spillere, da de kun vil kunne blive angrebet af spillere med samme størrelse som dem selv. Eksempel: Hvis en spiller har...
  6. M

    medaljer

    hej alle. vi er mange spiller og med mange forskellige spil måder. vi er nogle der går efter daglige medaljer, og også event medaljer. nogen går efter placering fx. flest byer - rang 1 angriber - forsvarer - kæmpende. hver sin spil måde. men til sagen. jeg har selv kæmpet en kamp for at...
  7. M

    Uranus

    Uranus kendt fra tau starter op på upsilon d.14.01.2015 alle medlemmer fra tau og andre der er kendt med undertegnede er velkommen til og søge ind :) og ja vi er sku fredelig nok haha
  8. M

    both, A3686176219

    denne spiller har sendt en privat mail inde i spillet om both, spiller er : A3686176219 beskeden er : The reinforced premium features AutoFarm + AutoWonder + AutoAttack/AutoDefense + AutoConstruction + Guard + AutoTraining ....In Grepolis your development totally depends on...
  9. M

    GameRewards

    der er en spiller ved dette navn (GameRewards) som skrev : Grepolis rewards for Christmas:1000 Gold Coins Free --download here--Link er slettet af Aladin er det noget vi skal holde os fra ?
  10. M

    sikkerheds spørgsmål / regne stykke

    jeg er efterhånden pis** træt af de der Sikkerheds spørgsmål(regne stykker) som kommer hver time næsten ? hvad er idéen ? at I vil lærer os og regne ? for så vil jeg have mine skole penge igen når man kan lære det gratis her, for jeg har ikke gået i skole i 10år for og regne her, så...
  11. M

    ja snyd for jer

    jer som har et problem med mig syntes jeg skulle stå frem i stedfor og tale bag min ryg :) men lad mig endelig vise jer vejen til bunden af ranglisten :smirk::angry: mvh. ham ingen ved hvem er endnu ;)
  12. M

    søger sjove mennesker

    nogle der ved om Dipzor og jimmyfallesen spiller på Kappa ? ;) og hvem er SKULL ??? :Smile:
  13. M

    Kappa på stats

    kommer serveren Kappa ikke snart på Grepolis-stats ? sådan som jeg kan følge med i fjendens vækst :Smile:
  14. M

    beta på ny (næsten)

    det er da dejligt med alt den nye modstand man møder ved og bekæmpe alle nu :) helt sjovt og spille på verden igen nyt liv må jeg sige :)
  15. M

    beta-kriger

    dette er en oplysning til beta kriger som har fået adgang til helte-verden. I kan slutte jer til Beta-force
  16. M

    Kultur funktion

    jeg har oplevet 3 dage i træk *hvad jeg har lagt mærke til* at funktionen under kultur point - start overalt ved byfester ikke starter alle. ud af mine 103 byer kan jeg finde min.20 byer den ikke starter i. så bliver nød til og gemmengå alle byer og starte dem selv fandme en skod...
  17. M

    Fælles alliance/nordjyske vikninger

    dette er et forum for forbunds parterne af Nordjyske vikninger hvor vi drøfter fælles alliance
Top