• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. M

    Ny server: Sestos

    det står på forsiden af dette emne, det er Erobring :)
  2. M

    Afstemning - Nattebonus

    det er fedt :cool:
  3. M

    Specielle Indstillinger!

    27 Aug 2021 - 29 Aug 2021 Fantastisk Høst 150% råstof produktion for Træ/Sølv/Sten 150% Rekrutterings hastighed for alle enheder (sø og land) 150% Bygge tids reduktion for Akademi det er jo kun 50% Aladin
  4. M

    Sladder og hygge!

    kommer an på hvad :) guld forbrug uden yderligere virkning - MIG
  5. M

    Ny dansk grepolis discord

    Ny dansk grepolis discord. Alle server samlet til at starte med. Efter teamet har valgt at nedlægge deres discord laver vi en ny, sådan vi alle stadig kan hygge og holde kontakt med hinanden :cool::This Is Grepolis: Her er link : discord https://discord.gg/2kcfTgpeGw Til alle andre så...
  6. M

    ny server

    efter facebook er det en WW server :D og oprør
  7. M

    Angrebs begrænsning

    Pernall har helt ret :) mange tak aladin :) så afventer vi.
  8. M

    Angrebs begrænsning

    ALADIN !! PERNALL væk ham lige ^^
  9. M

    RYGTER & ANDET TROVÆRDIGT

    det er jo ikke nyt ? du er altid væk, på flere måder. uden videre eller forklaring ghoster du og forsvinder i flere år. jeg er fx. kun væk i 4 dage efter DIPPERMAND
  10. M

    Angrebs begrænsning

    kan man ikke via. LCM måske få sæt angrebs begrænsning op til måske 30-40% ? serveren er mere eller mindre død, måske man ville kunne vække den en smule ?
  11. M

    RYGTER & ANDET TROVÆRDIGT

    Løse rygter
  12. M

    Ny server - Kos

    Ja jeg vil også brokke. Det er dig Aladin som siger at vi skal stemme om indstillingerne. Ingen har hørt om denne server. Og så siger i på discord at serverne skifter imellem oprør og erobring. Men det her bliver nr.2 erobring i streg. Nok lidt som salking siger. Til fordel for zteren og Co...
  13. M

    Server instillinger - Ønskeliste-

    Spilhastighed: 4 Troppehastighed: 3 Handelshastighed: 3 Koloniseringstid: 4 timer ( ingen grund til lang tid da andre ikke kan når pladsen er taget) Erobringstid: 12 timer Begynderbeskyttelse: 5 dage Alliancestørrelse: 15 Erobringssystem: Oprør Moral: Ikke Aktiv Natbonus: 22.00 - 07.00...
  14. M

    Ligegyldige rapporter om egne troppers hjemtrækning fra egne eller andres byer

    du kan jo selv vælge hvilke rapporter du vil have :)
  15. M

    Intern overtagelse som stopper oprør!

    jeg opgav at læse alt det der o_O
  16. M

    2020 Kampskibs eventet kommer igen!

    helt nyt ? :D har da været der før
  17. M

    Rygtebørsen

    true :oops:
  18. M

    Rygtebørsen

    det rygtes salkringlen ikke havde råd til mere guld så han droppede kalydon :eek:
  19. M

    Kalydon åbner 13/02-2020

    ved ikke endnu :D holder du dig på bari så måske :P
  20. M

    Kalydon åbner 13/02-2020

    erobring eller oprør ? det har du glemt i beskrivelsen :)
Top