• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. T

    Rygtebørsen

    Det rygtes at jeg ikke kan finde info om denne verden... eller det er så lyv... Det er bare Fakta...
  2. T

    Grepolis Indstillingerne bliver:

    Har du det svært med at jeg ikke heltedyrkede dig hele vejen igennem serveren, men at jeg siger min mening og argumenterer for mine holdninger modsat dig? Det er ok Trysil, du er ikke den eneste :*
  3. T

    Grepolis Indstillingerne bliver:

    Sådan er det for de fleste TOW, det skal du ikke være ked af... Når jeg ikke enige med dem, så synes de jeg er negativ. Alle taler om at de vil spille med nogen der siger deres mening, indtil de siger deres mening og man ikke er enig.. Tal du med Dall om det ;) Og slap så var den ikke værre den...
  4. T

    Grepolis Indstillingerne bliver:

    Det var da så en forenkling der ville noget Dall.. Selvfølgelig spillede du kun for at hygge, det skal du da sige.. nu... Lad være at lyv! Jeg forlod jer fordi du var umulig at samarbejde med og ja du vil nu skrive at det er mig der er umulig. Det er jeg klar over. Jeg kan i det mindste...
  5. T

    Grepolis Indstillingerne bliver:

    Jeg har snart moret mig mange gange og grint min bagdel i laser over de højhellige rutinerede spiller her i tråden. Uha man kan have de rigtige holdninger når man er på det "stærke" hold... Bubæææh tudefjæs alle jer der ikke er med os! Ellers tak har ikke lyst at være med jer. Erkend dog at I...
  6. T

    Systematiske Natte Angreb & Psykisk Terror

    Om jeg spiller sim eller ej ændrer ikke på at jeg mener din undskyldning er dårlig. Iøvrigt også en af de mest slidte og platte forsvarsmetoder her i grepolis. Hvis man ikke er enig, så må man spille sim... Måske skulle du spille sim, så er der ingen der ryster på hovedet af din adfærd når du...
  7. T

    Systematiske Natte Angreb & Psykisk Terror

    Det er simpelthen den lammeste undskyldning ever TOW. Der er natbonus og det burde selv du kunne tage som en klar indikation af at det er ildeset at angribe om natten. Kan godt være du arbejder der, men det er dit problem, ikke alle andres. At sammenligne det med at vi så skal kende alles...
  8. T

    Fredstiden

    Hvad med spioner???? Giver ved gud ikke mening at man kan tømme huler under fredstid.... Man ved bare man ikke skal regne med jeres "freds"tid.....
  9. T

    Ny verden åbner 09/01

    Det kan også være nisserne kommer og hjælper med at fylde vv.... eller man stopper inden de kommer til undsætning
  10. T

    Snak Om Serveren?

    Aladin Aladin Aladin.... du skal altså øve dig meget meget mere på at læse hvad man skriver. Har ikke nævnt at jeg hører noget nogen steder - Jeg skriver jeg læser rundt omkring! Det kan du også selv gøre hvis det er...
  11. T

    Snak Om Serveren?

    Spændende? Ved sq ikke om jeg vil kalde det spændende - de ting jeg læser diverse steder går mere ind under kategorien pinlige ... Om de vidende så skal kalde sig topalliance eller børnehave må de vidende selv rode med - det ene imponere mig ikke mere end det andet
  12. T

    Snak Om Serveren?

    På en dag som i dag, kan man godt tænke "Wauw der er alligevel sket en del på kort tid"
  13. T

    Halloween event 2015

    Har ikke ord for hvor træt jeg er af jeres events der ødelægger spillet for de mange og tilgode ser de få der gider poste monster mange penge i det shit... det skævvrider spillet og ødelægger det. Men hey - Hvad bryder inno games sig egentlig om det.... nårh ja - intet! Hurraaah... ny event
  14. T

    Velkommen til CHI (Info)

    Hvem er "i" ? Jeg er ikke blandt de "i" der..... Slutspillet er kedeligt fordi det er skruet sammen som det er - punktum også en mulighed... omend en slags plaster på et gabende sår, der burde ses på af en kirurg :D ;)
  15. T

    Velkommen til CHI (Info)

    Tror sq det fuldkommen ligegyldigt hvilket ally imit der er - Så længe innogames ikke ændrer det dødsyge slutspil vil det kunne betale sig at være mange spillere sammen. Ally limit ændrer højst på besværet med at hive folk ind og ud i forbindelse med slutspillet.
  16. T

    Handel med andre spillere..

    Lucky you ;) Jeg har bøvlet med braset igen her til morgen ... great
  17. T

    Handel med andre spillere..

    Jeg skal lige sammenfatte det her.... Først citater fra dig Aladin... Ændringen der er lavet her betyder at du nu ikke længere skal beregne, hvor meget du kan handle med endnu. Denne her viser præcis hvad du stadig kan handle med, og det vil derfor være lettere at overskue sine muligheder...
  18. T

    Nytårstalen

    Min nytårstale .... Godt Nytår! Og ... Husk altid - At kan du ikke klare kritik skal du ikke parkere din bib på skideballernes holdeplads. Vil du ikke bringe gammelt ballade i kog - Så lad for guds skyld være at tænde for blusset. At hvis du har sagt A må du også sige B. og sidst men ikke...
  19. T

    Jule og Nytårs fred!!!!

    Jeg er dybt rystet!!! Er da fuldkommen ligegyldigt om det er kritisk tidspunkt på denne server eller ej!!! Fatter ikke en gang man overhovedet kan kalde noget fredstid når man så vælger at man kan sende spioner, smide jordskælv, og bygge vv som er det man vinder krigen/serveren på... Syns...
  20. T

    Jule og Nytårs fred!!!!

    Jeg skal lige være helt sikker på at jeg forstår det du skriver korrekt.... Det du siger er at: Noget der er SÅ vigtigt for at vinde en server er bygget således op under fredstid at den ally der bygger stadig kan det, mens den der sender bliver sat tilbage fordi man ikke kan sende? Man kan bygge...
Top