• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. W

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del II

    Det sker jo heller ikke særlig tit.. Er jo mange gange de samme aktive spillere der samles.. Siger ikke man kan komme det helt til livs, men det ville gøre det en del mere besværligt, hvis man stopper for muligheden i at invitere spillere ind samt at startbyen kun kan placeres tilfældigt..
  2. W

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del II

    Det kommer nok aldrig til at ske.. Men tror bestemt man vil gøre mange glade ved at tænke i nye baner, så man ikke ser den ene server efter den anden blive styret af 1 alli.. Det er nok den største server dræber som jeg lige ser det..
  3. W

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del II

    Du har på den anden side også mange spillere der ikke gider flere erobring servere og som naturligvis ikke gider starte op på en server hvor den afgjort, det handler kun om hvornår den kan lukkes.. Jeg holder fast i at jeg synes de skal komme med den nye oprør og derefter skal der ikke komme...
  4. W

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del II

    Du ved lige så godt som jeg, at den server ikke er værd at spille for nogen, da den er afgjort.. Tænker de bør åbne den næste som planlagt og så bør de derefter bruge noget mere tid på at få tænkt igennem hvad de kan gøre for at samtlige servere ikke er død allerede inden den er startet..
  5. W

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del II

    Jeg giver dig helt ret i at der ikke skal være så mange åbne på sigt, men de er også nødt til at se på hvilke der åbne og aktive.. Og tænker nu heller ikke mængden af åbne servere er med til at dræbe de igangværende, men mere at der tit og ofte er for stor forskel på den bedste alliance og resten..
  6. W

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del II

    Det kan det godt i det her tilfælde, da der ikke er nogen aktiv oprør server og der er jo ikke nogen der tvinger folk ind på den næste hvis man har nok servere igang..
Top