• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. Tournesol

    So long and thanks for all the fish......

    Det er vist sådan der bliver sagt i The hitchhikers guide to the galaxy . Jeg har i dag besluttet at min tid i Grepolis teamet er slut. Det har været en lang og sej kamp at nå til den beslutning, da jeg i bund og grund har været super glad for arbejdet både som wiki mod og supporter. Faktisk så...
  2. Tournesol

    Ny Simulator

    Hej Spillere! Som mange af jer ved, så er Simulatoren en vigtig del af en effektiv taktiker ammunition i Grepolis. Dette simple vindue tilbyder dig en chance for at simulere kampe enten før kampen, for at se hvordan du vil klare dig mod dine fjender, eller efter, så du kan prøve at finde ud af...
  3. Tournesol

    Udmelding om Huawei enheder (2021)

    Udmelding om Huawei enheder. Hej spillere, Som nogle af jer nok er klar over, så er der en lovgivning, der er oprettet af den Kinesiske og den Amerikanske regering. Den begrænser kinesiske fabrikanters adgang til Google Play Store services på enheder, hvor den amerikanske regering har...
  4. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK55 Del II

    Dette er en afstemning om instillingerne for DK55 Denne verden bliver : Erobring med slutspil verdens vidundere! Denne afstemning vil ligge grund for de instillinger der bliver sendt ind til InnoGames til godkendelse. Det er ikke sikkert at det er de instillinger vi får, for nogen gange vil...
  5. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK55 Del I

    Dette er en afstemning om instillingerne for DK55 Denne verden bliver : Erobring med slutspil verdens vidundere! Denne afstemning vil ligge grund for de instillinger der bliver sendt ind til InnoGames til godkendelse. Det er ikke sikkert at det er de instillinger vi får, for nogen gange vil...
  6. Tournesol

    Hefaistos' velsignelse

    Hefaistos, smedenes Gud, smiler ned på det gamle Grækenland, mens hans kone Afrodite, slutter sig til Gudernes råd. For at vise sin tankemmelighed, så velsigner han byggeherre af nye byer med hans guddommelighed, der accelerere byernes konstruktion! Hej Spillere! I vores fortsatte...
  7. Tournesol

    Nedsættelse af pointkrav

    Det er desværre kommet dertil hvor vi ser en verden er blevet næsten inaktiv. Der er blevet anmodet om nedsætning af pointkrav, det er der mulighed for, men kræver der er flertal for det. Det er sådan et vi ikke kan starte slutspillet før en verden er 6 måneder. Gela åbnede 3/9-2020, så der er...
  8. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del II

    Dette er en afstemning om instillingerne for verden DK54. Det bliver en Verden med Oprør og slutspillet Dominans. Denne afstemning vil ligge grund for de instillinger der bliver sendt ind til InnoGames til godkendelse. Det er ikke sikkert at det er de instillinger vi får, for nogen gange vil...
  9. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del I

    Dette er en afstemning om instillingerne for verden DK54. Det bliver en Verden med Oprør og slutspillet Dominans. Denne afstemning vil ligge grund for de instillinger der bliver sendt ind til InnoGames til godkendelse. Det er ikke sikkert at det er de instillinger vi får, for nogen gange vil...
  10. Tournesol

    Forbedringer for at afskaffe "push" af byer.

    Foreslag fra Discord debatten til hvordan man kan forhindre at der gang gang bliver inviteret spillere ind udelukkende med det formål at få byer, så man kan booste en spiller/alliance hurtigt og der vil være mindre kamp om de egentlig byer. Sætte en grænse på hvor tit man kan genstarte på...
  11. Tournesol

    Tyches lykkehjul 2020

    Tyche vender tilbage i denne festlige sæson, men med et twist! Velkommen til Tyches lykkehjul! Hvad er Tyches lykkehjul? Tyches lykkehjul er en helt ny begivenheds type, der tilbyder dig en unik måde at vinde fantastiske præmier. Denne begivenhed erstatter Tyches julekalender og den vil være...
  12. Tournesol

    Afrodite

    En hilsen fra Olympus! Som Hermes så yndefuldt afslørede, en ny Gudinde slutter sig til Grepolis! Afrodite vil velsigne Idalium med sin tilstedeværelse, når denne åbner d. 26/11-2020. Selvfølgelig bringer Afrodite en hel ny portion magi og mytiske enheder. Læs videre for at finde ud af, hvad...
  13. Tournesol

    Hermes' Guddommelige prøvelser del 7

    Hermes var lige forbi en sidste gang. Han roser jer alle. Guderne er meget tilfredse med jer! Lad os se, hvad han har at sige i hans sidste besked. Endelig! Din rejse er ved vejs ende, og Guderne er glade! Den sidste gåde bringer os selvfølgelig til havenes Gud, Poseidon! og sammen med ham...
  14. Tournesol

    Hermes' Guddommelige prøvelser del 7

    Hermes ser ud til at være i meget bedre humør i dag, og har været forbi for at bringe ønsker fra guderne, såvel som en ny gåde. Den var ikke så slem, vel? Der begynder at være lavvande i antallet af Guder, vi kan afsløre. Det var selvfølgelig selveste gudernes dronning, Hera! Jeg har udvalgt...
  15. Tournesol

    Hermes' Guddommelige prøvelser del 6

    Hermes kom forbi og stak en besked i hånden på os, hvorefter han skyndte sig væk, så hurtigt han kunne! Lad os se hvad han har har sige... Puh-ha! Det var tæt på. Zeus nåede ikke at opdage fejlen og bedre endnu, Afrodite har invilliget i at give jer dødelige æren af hendes tilstedeværelse i...
  16. Tournesol

    Hermes' Guddommelige prøvelsers del 5

    Hermes kom lige forbi med endnu en besked til os. Tjek herunder om dit svar på sidste gåde var korrekt! (Hermes Guddommelige Prøvelser 4) Det var en svær en, hva'?Jeg har hørt fra Guderne, at mange af jeres gæt faldt for døve ører! okay okay jeg skal nok lade vær med at trække spændingen i...
  17. Tournesol

    Hermes' guddommelige prøvelser 3

    Hermes er tilbage med flere gåder! Læs videre for at få svaret til Hermes Guddommelige Prøvelser 2, samt for at se den næste gåde. Jeg tror du er her for at give op, og at du bare vil have svaret? Det var selvfølgelig Beskytteren af Athen, selveste Athene! Hvad? Du havde det rigtige svar på...
  18. Tournesol

    FAQ til slutspil

    Halløj Jeg kunne godt tænke mig en FAQ til de slutspil vi har. Som i ved så er jeg allerede i gang med en til Olympus, men synes nu godt vi kan have en til dominans og VV også.. Kunne være fedt hvis folk ville hjælpe med spørgsmål og svar til sådan en FAQ. Skriv gerne i tråden med spørgsmål...
  19. Tournesol

    Olympus feedback

    Brug gerne denne tråd til at give os feedback på Olympus slutspillet.
  20. Tournesol

    Server instillinger - Ønskeliste-

    Håber vi fremadrettet kan køre 1 erobring og 1 oprør samtidig og så med skiftevis slutspil så der både er en dominans og vv åben samtidig men med skiftevis overtagelsessystem. Så skriv dine ønske instillinger ind og så smider jeg det ind i et spreadsheet, så vi kan vælge fra det når der engang...
Top