• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. I

    Ny Engelsk server begyndt - hvem er med?

    Vi er 8 danske spillere som er startet op på den engelske server Kastoria. Vi gad godt prøve at lave et helt hold af danske spillere. Hvis der er nogen herinde som vil være med, så log ind, og placerer jer i nord-vest. Vi er havnet i Hav 44 til at starte med. Serveren er kun en uge gammel, så...
  2. I

    Kan vi forvente et påske-event?

    Kommer der et påske-event i år? Vi plejer jo at smadrer æg :)
  3. I

    Gør det muligt at bruge mobilen på erobringsservere

    Jeg tror de fleste mobilspillere overvejer en ekstra gang, om de vil joine en erobringserver, fordi de ikke kan smide live-rapporterne ind i forum. Det er disse live-rapporter som er det vigtigste arbejdsredskab på en erobringsserver, og jeg kan ikke forestille mig, at det kræver en særlig stor...
  4. I

    Lad tilfældigheden bestemme

    Nu har vi ved flere servere set, hvordan man inden serveren begynder kan samle sin alliance på den samme Ø allerede fra start af, og derved lave sig en stor fordel allerede fra start. Hvis man fjernede den feature, at man selv kan bestemme hvilket verdenshjørne man ønsker at starte i, samt at...
  5. I

    Så er denne verden færdig

    Nu er verdenen færdig og samtlige 7 vidundere er bygget færdig. Hvornår lukker I ned for den?
Top