• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. Pan Whistle

    Ændring af fredstid

    Vi har lige overstået jul og nytår freden, men jeg syntes der burde reguleres på tiderne, jeg mener det er den omvendte verden at julefreden først starter den 24/12 kl. 18:00 hvor jeg tror de fleste allerede sidder ved julemaden og er i gang med julehyggen. Hvorimod nytårsfreden den allerede...
  2. Pan Whistle

    Skal der NY beregning på målet?

    Da der er mange meninger omkring den nye beregning, er @Aladin nød til at vide om han skal gå videre for evt. at få ændret beregningen, så sæt din stemme her.
  3. Pan Whistle

    Loft på guld forbrug

    Jeg har et forslag om der evt. kan laves et loft på guld forbrug, f.eks. 25.000 pr. dag. så der ikke er nogen som kan gulde sig til "magt" det er meget ødelæggende for en server, med den slags spillere som ikke kan spille på fair vilkår, det er bestemt langtfra alle som vil kunne følge med, hvis...
  4. Pan Whistle

    Server hastigheder.

    Jeg syntes snart det er meeeget længe siden vi har haft en oprørsserver med en ordentlig hastighed, det har været erobringsserverne der har fået de bedste hastigheder meeeeget længe, det er helt fint at den nye test server ikke bliver så hurtig da det er nyt for os alle, men vi burde snart få en...
  5. Pan Whistle

    Forslag til ændring af landsby oversigten.

    Jeg ved der er flere som ønsker der bliver lavet en opdatering på "landsby oversigten" enten forslag 1 eller 2 her på dette billede. Et 3 forslag kunne være der blev indført en genvejsknap så man bare kunne trykke "Enter"
Top