• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. Haddock

    Morale

    Jeg syntes der skal laves noget om med hele Morale systemet, der bliver alt for tit inviteret nye (Tit er det sku nok også en spiller der bare har valgt at lave en nummer to konto) midt i alliancers kerne områder. De bliver jo kun inviteret ind i netop de områder fordi de så med en lav morale på...
  2. Haddock

    Slangebøssens event

    De her community bellønninger, de er i sig selv fine nok. Og på Pella (Ny startet server)er det jo ekstra fedt at få lidt bonusser at bygge sine byer for. Men jeg har lige erfaret at hvis man ikke nåede at deltage i eventet fra start af , altså klokken 10 på en mandag hvor de fleste folk...
  3. Haddock

    Ferie tilstand

    Ville det ikke være muligt at ændre lidt i den måde som Feriemode er på lige nu. Jeg kunne godt tænke mig at feriemode kan vælges fra server til server, lige nu spiller jeg på to servere, Achilles og Naxxos. Men meget kan man sige om Achilles, men det er måske ikke den server hvor at man har...
  4. Haddock

    Ny helt , ny måde at skaffe gunst på

    Kunne det ikke være fedt, med en helt der gør produktionen af Mytiske enheder hurtigere og billigere lidt ala dem vi har til fyrskibe,bir,landtropper osv ? For dem af os der ikke bruger en femte del af pensions opsparingen på flyvere når der er events hver anden måned, der kunne det være...
  5. Haddock

    Lidt blandede ideer vedr. fm,tropper osv.

    Hejsa. Jeg har i noget tid tænkt over nogle ideer til ændringer og tilføjelser af forskellige ting og sager i det nuværende Grepolis. Så nu kommer der lige en lille liste med mine (og nogle andres) ideer. FM : På nuværende tidspunkt skal man trykke på den forbudte FM knap 48 timer inden...
Top